Marketing og søgeoptimering
Marketing og søgeoptimering
Tips til dit opslag
- Vejledninger
Gør dit opslag mere konkurrencedygtigt
Vi har opslagstips, der dækker alt fra, hvordan du skaber en præcis og dragende beskrivelse af din bolig, til, hvordan du sikrer dig, at din… - Vejledninger
Sådan tager du gode billeder af dit opslag
Vi har tips til at hjælpe dig med at tage billeder, der både viser din bolig frem og hjælper med at vise gæsterne, hvad de kan forvente, ind… - Vejledninger
Professionel fotografering af boliger
Find ud af, hvordan du finder ud af, om der tilbydes professionel fotografering i dit område, og anmod om en fotografering. - Vejledninger
Oversæt dit opslag til andre sprog
Hvis du selv kan skrive en version af din opslagsbeskrivelse på et andet sprog, opfordrer vi dig til at gøre dette.
Promovering af dit opslag
- Vejledninger
Hvordan laver jeg et brugerdefineret link til mit opslag?
Værter kan oprette en personlig webadresse for at sende folk til deres opslag med et brugerdefineret link. - Vejledninger
Indlejr dette opslag på din hjemmeside
Du kan dele dine opslag ved at indlejre dem som en forhåndsvisning på din hjemmeside og dermed nå ud til andre end dem, der søger på Airbnb. - Vejledninger
Del dine opslag
Har du flere opslag? Du kan vise dem alle på din værtsprofilside. - Vejledninger
Del dit opslag på sociale medier
Find ud af, hvordan du deler dit opslag på sociale medier.
Optimering til søgning
- Vejledninger
Sådan fungerer søgeresultater
Airbnb's søgerangeringsalgoritme hjælper gæster med at finde det perfekte logi til deres rejse og hjælper værter med at finde gæster, der pa… - Vejledninger
Bekræft, at gæster kan finde dit opslag
Du kan se, om dit opslag vises i søgeresultaterne, ved at gennemgå hvor mange visninger dit opslag har i dit opslags statistikker. - Vejledninger
Sammenlign, hvordan dine opslag klarer sig
I dine resultatdata kan du finde de lignende opslag, som Airbnb bruger til at sammenligne med. - Vejledninger
Sådan kategoriseres opslag
Få mere at vide om Airbnb-kategorier for at forstå, hvordan du finder ud af, hvilken kategori dit opslag tilhører.