Tilgængelighed hos Airbnb

Sådan gør vi det nemmere at rejse med os.
En mobiltelefon viser overlejringen Flere filtre, som er et af mange søgefiltre. Der er en overskrift for et afsnit, der hedder "Tilgængelighedsfaciliteter". Under den grupperes tilgængelighedsfaciliteter efter områder såsom "Gæsteindgang og parkering". Der er afkrydsningsfelter, hvor du kan vælge så mange faciliteter, du vil.

Udvidede søgefiltre

Vi har forenklet vores tilgængelighedsfiltre for at give en endnu bedre søgeoplevelse.

Tilgængelighedstjek

Vi tjekker alle værters tilgængelighedsfaciliteter for at sikre, at de er nøjagtige.
En mobiltelefon viser en gruppe tilgængelighedsfaciliteter på et Airbnb-opslag. Den første facilitet hedder "trinfri gæsteindgang", og der er billeder, der viser faciliteten. Under den er der en anden tilgængelighedsfacilitet, der hedder "gæsteindgangen er bredere end 81 cm", og et billede viser faciliteten.
En mobiltelefon viser beskeder mellem værten, der beskriver sin bolig som tilgængelig, og en gæst, der gerne vil vide mere om boligen. Gæstens besked lyder: "Hej Shea, er rampen ved hovedindgangen eller bagindgangen til dit hus?" Værtens svar lyder: "Hej Adam, rampen er ved hovedindgangen. Tak!"

Direkte beskeder til værter

Chat direkte med værter for at få flere oplysninger om tilgængelighedsfaciliteterne i deres bolig eller under deres oplevelse.
Tre generationer af en familie smiler og griner i en tilgængelig Airbnb-bolig. Foran det ældste familiemedlem er der en kørestol.

Lyt til Airbnb's erklæring om digital tilgængelighed

Digital tilgængelighed hos Airbnb

Airbnb bestræber sig på at overholde den europæiske lov om tilgængelighed og retningslinjerne for tilgængeligt webindhold (WCAG) 2.1 niveau AA for vores hjemmeside og mobilapplikationer.

Sådan arbejder vi

  • Vi indarbejder bedste praksis for digital tilgængelighed i vores design- og udviklingsprocesser
  • Vi tilbyder løbende tilgængelighedstræning og -ressourcer til vores medarbejdere
  • Vi bruger interne og eksterne kvalitetstestere
  • Vi har et tværfunktionelt team, der overvåger og håndterer problemer med digital tilgængelighed på tværs af vores hjemmeside og apps
  • Vi træner vores kundeservicemedarbejdere i at håndtere problemer med digital tilgængelighed

Feedback

Vi modtager gerne din feedback om Airbnb's praksis for digital tilgængelighed. Kontakt os via e-mail på digital-accessibility@airbnb.com.

Dedikerede teams

Airbnb har teams, der fokuserer på at skabe produkter, som alle kan bruge. Disse teams samarbejder med udviklere, designere og andre i hele virksomheden for at sikre, at vores produkter skabes med tilgængelighed i tankerne.

Vores specifikationer for digital adgang

Vi bestræber os på at designe en tilgængelig oplevelse, uanset browser og enhed.

For at fremme tilgængelighed samarbejder vi med:

United Spinal Associations-logo
National Council on Independent Living-logo
American Association of People with Disabilities-logo
Red Costarricense de Turismo Accesible-logo

Vi er klar til at hjælpe

Du kan finde flere oplysninger i vores Hjælpecenter.