Alle boligbookinger omfatter AirCover til gæster. Hvis der er et alvorligt problem med din Airbnb-bolig, som din vært ikke kan løse, er vi klar til at hjælpe.
Her kan vi hjælpe:
Vores team kan hjælpe dig med at finde en lignende bolig med hensyn til beliggenhed og faciliteter baseret på tilgængelighed til sammenlignelige priser. Hvis en lignende bolig ikke er ledig, eller du foretrækker ikke at booke igen, giver vi dig en fuld eller delvis refusion, inklusive servicegebyrer.
AirCover til gæster yder støtte i forbindelse med alvorlige problemer med din boligbooking, for eksempel:
AirCover til gæster omfatter ikke mindre gener, såsom en ødelagt brødrister.
Din vært er din bedste kontaktperson, hvis der sker noget. Du kan sende en besked direkte til din vært for at fortælle, hvad der sker. Hvis der opstår et problem under dit ophold:
Har du brug for at kontakte os? Kontakt os via telefon, e-mail eller chat.
Hvis du på noget tidspunkt føler dig utryg, er vi klar til at hjælpe dig med at få prioriteret adgang til specialuddannede sikkerhedsmedarbejdere, som vil hjælpe dig med dine sikkerhedsproblemer eller sætte dig direkte i forbindelse med de lokale nødmyndigheder, døgnet rundt.
AirCover til gæster er ikke en forsikringspolice. Den dækker ikke rejserelaterede problemer (eksempel: Din rejse er forsinket på grund af en storm, eller din bagage er beskadiget af dit flyselskab). Få mere at vide om AirCover til gæster og rejse-, reservations- eller opholdsbeskyttelsesforsikring.
Hvis du er vært, kan du få mere at vide om AirCover til værter og de forbedringer, vi har foretaget.