Alle bookinger leveres med AirCover for gæster. Hvis der er et alvorligt problem med din Airbnb-bolig, som din vært ikke kan løse, hjælper vi dig med at finde en lignende bolig, afhængigt af tilgængelighed til sammenlignelige priser. Hvis en lignende bolig ikke er ledig, eller hvis du foretrækker ikke at booke igen, giver vi dig en fuld eller delvis refusion.
Hvis der dukker noget op, er din vært din bedste kontaktperson. Det er sandsynligt, at de kan ordne det. Du kan sende en besked til din vært direkte for at fortælle vedkommende, hvad der foregår.
Hvis din vært aflyser inden indtjekning, hjælper vi dig med at blive ombooket. Vores team kan hjælpe dig med at finde en lignende bolig i betragtning af beliggenhed og faciliteter baseret på tilgængelighed til sammenlignelige priser. Hvis en lignende bolig ikke er ledig, eller du foretrækker ikke at booke igen, giver vi dig en fuld refusion, herunder servicegebyrer.
Få mere at vide om, hvad du kan forvente, hvis din vært annullerer din reservation.
Når du har en bekræftet reservation, har du din værts e-mail og telefonnummer i meddelelsestråden til din rejse. Hvis du ikke kan komme ind på din Airbnb-bolig ved ankomsten, og din vært ikke svarer eller ikke kan løse problemet, hjælper vi dig med at finde en lignende bolig, afhængigt af tilgængelighed til sammenlignelige priser. Hvis en lignende bolig ikke er ledig, eller du foretrækker ikke at booke igen, giver vi dig en fuld refusion, herunder servicegebyrer.
Se, hvad du skal gøre, hvis du ikke kan komme i kontakt med din vært.
Hvis opslaget er betydeligt anderledes end annonceret, er din vært en god ressource til at løse problemet. Hvis opslaget er betydeligt anderledes end annonceret, og din vært ikke kan løse problemet, hjælper vi dig med at finde en lignende bolig afhængigt af tilgængelighed til sammenlignelige priser. Hvis en lignende bolig ikke er ledig, eller hvis du foretrækker ikke at booke igen, giver vi dig en fuld eller delvis refusion.
Hvis du nogensinde føler dig utryg, er vi her for at hjælpe dig med at få prioriteret adgang til specialuddannede sikkerhedsmedarbejdere, der vil hjælpe dig med dine sikkerhedsproblemer eller direkte forbinde dig med lokale nødudsteder, dag eller nat.
Har du brug for at kontakte os? Kontakt os via telefon, e-mail eller chat.
AirCover for gæster yder støtte til alvorlige problemer med din booking (f.eks. værten annullerer din reservation inden indtjekning) eller under dit ophold (f.eks. virker opvarmningen ikke om vinteren, boligen har færre soveværelser end angivet, det er en anden type bolig – et privat værelse i stedet for en hel bolig, en større annonceret facilitet såsom pool eller køkken mangler), men den omfatter ikke mere mindre ulemper såsom en ødelagt brødrister.
Din vært er din bedste kontaktperson at kontakte, hvis der opstår noget. Du kan sende en besked til din vært direkte for at fortælle vedkommende, hvad der foregår.
Hvis der opstår et problem under dit ophold:
AirCover for gæster er ikke en forsikringspolice. Den dækker ikke rejserelaterede problemer (f.eks.: Din rejse er forsinket på grund af en storm, din bagage beskadiges af din transportør). Få mere at vide her.
Hvis du er vært, kan du få mere at vide om AirCover til værter og de seneste forbedringer, vi har foretaget.