Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledning • Gæst

AirCover for gæster

Denne artikel er blevet oversat automatisk.

Alle bookinger leveres med AirCover for gæster. Hvis der er et alvorligt problem med din Airbnb-bolig, som din vært ikke kan løse, hjælper vi dig med at finde en lignende bolig, afhængigt af tilgængelighed til sammenlignelige priser. Hvis en lignende bolig ikke er ledig, eller hvis du foretrækker ikke at booke igen, giver vi dig en fuld eller delvis refusion.

Hvis der dukker noget op, er din vært din bedste kontaktperson. Det er sandsynligt, at de kan ordne det. Du kan sende en besked til din vært direkte for at fortælle vedkommende, hvad der foregår.

Værtsaflysninger

Hvis din vært aflyser inden indtjekning, hjælper vi dig med at blive ombooket. Vores team kan hjælpe dig med at finde en lignende bolig i betragtning af beliggenhed og faciliteter baseret på tilgængelighed til sammenlignelige priser. Hvis en lignende bolig ikke er ledig, eller du foretrækker ikke at booke igen, giver vi dig en fuld refusion, herunder servicegebyrer.

Få mere at vide om, hvad du kan forvente, hvis din vært annullerer din reservation.

Kunne ikke tjekke ind

Når du har en bekræftet reservation, har du din værts e-mail og telefonnummer i meddelelsestråden til din rejse. Hvis du ikke kan komme ind på din Airbnb-bolig ved ankomsten, og din vært ikke svarer eller ikke kan løse problemet, hjælper vi dig med at finde en lignende bolig, afhængigt af tilgængelighed til sammenlignelige priser. Hvis en lignende bolig ikke er ledig, eller du foretrækker ikke at booke igen, giver vi dig en fuld refusion, herunder servicegebyrer.

Se, hvad du skal gøre, hvis du ikke kan komme i kontakt med din vært.

Unøjagtige opslag

Hvis opslaget er betydeligt anderledes end annonceret, er din vært en god ressource til at løse problemet. Hvis opslaget er betydeligt anderledes end annonceret, og din vært ikke kan løse problemet, hjælper vi dig med at finde en lignende bolig afhængigt af tilgængelighed til sammenlignelige priser. Hvis en lignende bolig ikke er ledig, eller hvis du foretrækker ikke at booke igen, giver vi dig en fuld eller delvis refusion.

Sikkerhedslinje døgnet rundt

Hvis du nogensinde føler dig utryg, er vi her for at hjælpe dig med at få prioriteret adgang til specialuddannede sikkerhedsmedarbejdere, der vil hjælpe dig med dine sikkerhedsproblemer eller direkte forbinde dig med lokale nødudsteder, dag eller nat.

Har du brug for at kontakte os? Kontakt os via telefon, e-mail eller chat.

Sådan fungerer AirCover for gæster

AirCover for gæster yder støtte til alvorlige problemer med din booking (f.eks. værten annullerer din reservation inden indtjekning) eller under dit ophold (f.eks. virker opvarmningen ikke om vinteren, boligen har færre soveværelser end angivet, det er en anden type bolig – et privat værelse i stedet for en hel bolig, en større annonceret facilitet såsom pool eller køkken mangler), men den omfatter ikke mere mindre ulemper såsom en ødelagt brødrister.

Din vært er din bedste kontaktperson at kontakte, hvis der opstår noget. Du kan sende en besked til din vært direkte for at fortælle vedkommende, hvad der foregår.

Hvis der opstår et problem under dit ophold:

  1. Tag billeder eller videoer af problemet, hvis du kan.
  2. Kontakt din vært inden for 72 timer efter at have opdaget problemet, og beskriv problemet for dem for at se, om de kan løse det.
  3. Hvis din vært ikke kan løse problemet eller slet ikke svarer, skal du kontakte os så hurtigt som muligt.
  4. Vi gennemgår det, og hvis vi finder ud af, at det er et problem, der understøttes af AirCover for gæster, og du gerne vil forlade boligen, hjælper vi dig med at finde et lignende overnatningssted, afhængigt af tilgængelighed til sammenlignelige priser. Hvis en lignende bolig ikke er ledig, eller hvis du foretrækker ikke at booke igen, giver vi dig en fuld eller delvis refusion.

AirCover for gæster er ikke en forsikringspolice. Den dækker ikke rejserelaterede problemer (f.eks.: Din rejse er forsinket på grund af en storm, din bagage beskadiges af din transportør). Få mere at vide her

Hvis du er vært, kan du få mere at vide om AirCover til værter og de seneste forbedringer, vi har foretaget.

Hjalp denne artikel?

Relaterede artikler

  • Vejledninger

    Få hjælp, eller kontakt Airbnb-support

    De fleste værter og gæster er i stand til hurtigt at løse problemer på egen hånd. Find måder at få den hjælp, du behøver, før, under og efter en rejse.
  • Vejledninger • Gæst

    Hvis værten annullerer din reservation

    Du modtager en fuld refusion, hvis din reservation annulleres af din vært. Hvis annulleringen sker inden for 30 dage før din indtjekning, hjælper vi dig også med at booke et lignende overnatningssted til en lignende pris afhængigt af ledige steder.
  • Vejledninger • Gæst

    Hvis du har et problem under dit ophold

    Hvis der opstår noget uventet under dit ophold, skal du først sende en besked til din vært for at drøfte en løsning. Værten kan sandsynligvis hjælpe dig med at løse problemet. Hvis din vært ikke kan hjælpe, eller du vil anmode om en refusion, er vi klar til at hjælpe dig.
Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig