Ændringer, annulleringer og refusioner
Ændringer, annulleringer og refusioner
Nogle gange dukker der noget op, og enten du eller din gæst har ændret planer. For at holde tingene kørende er her nyttige oplysninger om, hvordan du annullerer, hvad der sker, hvis du gør det, og hvordan du bruger Løsningscentret.
- Vejledninger
Hvis din gæst annullerer
Hvis din gæst annullerer sin reservation, giver vi dig besked og fjerner automatisk blokeringen af datoerne på din kalender, så du kan modta… - Vejledninger
Sådan annullerer en vært en booking
Du kan annullere en reservation som vært, men hvis indtjekningstidspunktet er inden for 24 timer, er det ikke sikkert, det er muligt at annu… - Netværkspolitik
Værtsannulleringspolitik
Da annulleringer kan forstyrre gæsters planer og har indflydelse på tilliden til Airbnb-netværket, pålægges følgende sanktioner, når værter … - Vejledninger
Ændring af en reservation som vært
Du kan sende en ændringsanmodning til din gæst. Hvis gæsten accepterer, opdateres reservationen. - Vejledninger
Sådan svarer du på en gæsts anmodning om ændring af rejsen
Hvis din gæst vil ændre nogle detaljer ved sin bekræftede reservation (f.eks. forkorte rejsen eller tilføje flere nætter), skal de sende dig… - Vejledninger
Giv din gæst en refusion
Hvordan du giver en gæst en refusion afhænger af, om det er før eller efter vedkommendes rejse. - Vejledninger
Sådan hjælper Løsningscenteret dig
Via Løsningscenteret kan du bede om eller sende penge for ting i forbindelse med din Airbnb-rejse. Gæster og værter kan bede Airbnb om hjælp…