Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.

Ændringer, annulleringer og refusioner

Nogle gange dukker der noget op, og enten du eller din gæst har ændret planer. For at holde tingene kørende er her nyttige oplysninger om, hvordan du annullerer, hvad der sker, hvis du gør det, og hvordan du bruger Løsningscentret.
  • Vejledninger

    Hvis din gæst annullerer

    Hvis din gæst annullerer sin reservation, giver vi dig besked og fjerner automatisk blokeringen af datoerne på din kalender, så du kan modta…
  • Vejledninger

    Sådan annullerer en vært en booking

    Du kan annullere en reservation som vært, men hvis indtjekningstidspunktet er inden for 24 timer, er det ikke sikkert, det er muligt at annu…
  • Netværkspolitik

    Værtsannulleringspolitik

    Da annulleringer kan forstyrre gæsters planer og har indflydelse på tilliden til Airbnb-netværket, pålægges følgende sanktioner, når værter …
  • Vejledninger

    Ændring af en reservation som vært

    Du kan sende en ændringsanmodning til din gæst. Hvis gæsten accepterer, opdateres reservationen.
  • Vejledninger

    Sådan svarer du på en gæsts anmodning om ændring af rejsen

    Hvis din gæst vil ændre nogle detaljer ved sin bekræftede reservation (f.eks. forkorte rejsen eller tilføje flere nætter), skal de sende dig…
  • Vejledninger

    Giv din gæst en refusion

    Hvordan du giver en gæst en refusion afhænger af, om det er før eller efter vedkommendes rejse.
  • Vejledninger

    Sådan hjælper Løsningscenteret dig

    Via Løsningscenteret kan du bede om eller sende penge for ting i forbindelse med din Airbnb-rejse. Gæster og værter kan bede Airbnb om hjælp…