Hjælp til uventede problemer
Hjælp til uventede problemer
Uanset om du bemærker, at der er noget, der mangler eller ikke virker, eller du ikke føler dig sikker, skal du give værten og Airbnb besked med det samme. Se disse artikler for at få flere oplysninger om, hvordan du navigerer i det uventede, herunder hvordan du bruger Løsningscenteret.
- Vejledninger
Hvis du har et problem under dit ophold
Hvis der opstår noget uventet under dit ophold, skal du først sende en besked til din vært for at drøfte en løsning. Værten kan sandsynligvi… - Vejledninger
Hvad skal du gøre, hvis boligen ikke er ren ved indtjekning?
Hvis du finder ud af, at stedet ikke er rent, hjælper vi dig med at løse problemet. - Vejledninger
Din vært svarer ikke
Når du har en bekræftet reservation, finder du værtens telefonnummer i meddelelsestråden for din rejse. - Vejledninger
Sådan hjælper Løsningscenteret dig
Via Løsningscenteret kan du bede om eller sende penge for ting i forbindelse med din Airbnb-rejse. Gæster og værter kan bede Airbnb om hjælp… - Vejledninger
Betaling uden om Airbnb
Hvis en Airbnb-vært på Airbnb's hjemmeside beder dig om at betale uden for hjemmesiden eller via en anden virksomhed, skal du indberette det… - Vejledninger
Hvis du føler dig utryg under et ophold
Hvis du føler, at du måske er i fare, eller din personlige sikkerhed er truet, skal du kontakte de lokale myndigheder med det samme. - Vejledninger
Hvis du kommer til skade under en Airbnb-oplevelse
Hvis du er kommet til skade eller har brug for lægehjælp under en oplevelse, skal du sørge for at komme til et sikkert sted og kontakte den …