Ændringer og annulleringer
Ændringer og annulleringer
- Vejledninger
Annullering af en reservation som vært for en oplevelse
Du kan annullere et af tidspunkterne for din oplevelse fra din kalender. Dine gæster vil modtage en meddelelse og en fuld refusion. Kan medf… - Vejledninger
Hvad sker der, hvis min gæst aflyser sin booking af en oplevelse?
Hvis en gæst annullerer inden for 24 timer efter booking (eller hvis gæsten annullerer mere end syv dage før oplevelsens start), får vedkomm… - Vejledninger
Find annulleringspolitikken for din oplevelsesreservation
Refusionsbeløbet afhænger af værtens annulleringspolitik og det tidspunkt og den dato, du annullerer. - Vejledninger
Hvad skal jeg gøre, hvis dårligt vejr påvirker den oplevelse, jeg er vært for?
Hvis vejrforholdene er usikre for gæster før eller under en oplevelse, kan du annullere oplevelsen uden sanktion. - Vejledninger
Tilføjelse af ekstra gæster til en Oplevelse
Hvis ekstra gæster dukker op uanmeldt, kan værten vælge at tage imod dem eller afvise dem. - Netværkspolitik
Politik vedrørende større forstyrrende begivenheder
Find oplysninger om, hvordan annulleringer håndteres, når uforudsete hændelser uden for din kontrol opstår efter booking og gør det umuligt … - Netværkspolitik
Politik vedrørende uforudsete omstændigheder i forbindelse med coronavirus (COVID-19)
Find oplysninger om dækning i forbindelse med COVID-19 i henhold til vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder.