Vejledninger
•
Vært
Derfor blev din annulleringspolitik tilsidesat
Derfor blev din annulleringspolitik tilsidesat
Din annulleringspolitik kan muligvis tilsidesættes i visse situationer. I disse tilfælde får gæsten muligvis en fuld refusion i henhold til vores Tjenestevilkår.
Hvornår kan annulleringspolitikken tilsidesættes?
Din gæst kan annullere og få fuld refusion, hvis:
- stedet er utilgængeligt, urent, usikkert, eller der er et dyr, der ikke er blevet oplyst om
- gæsten kan ikke få fat på værten
- gæsten kontakter os inden for 24 timer, efter at have opdaget et alvorligt problem, som værten enten ikke kan eller vil hjælpe med
- gæsten bliver nødt til at annullere på grund af en uforudset omstændighed
- gæsten annullerer inden for den gratis, 24-timers annulleringsperiode for reservationer i Californien
Hvad sker der med udbetalinger, hvis annulleringspolitikken tilsidesættes
Hvis en vært modtager betaling for reservationen, kan vedkommende skylde et beløb som følge af annulleringen. Airbnb kan inddrive dette beløb som angivet i vores Betalingsvilkår. En justering trækkes automatisk fra den næste planlagte udbetaling.
Få mere at vide om , hvad en justering af din indtjening betyder.
Hjalp denne artikel?
Relaterede artikler
- Vært
Annulleringspolitikker til dit opslag
Den mest passende annulleringspolitik afhænger af dig og dit opslag. Du kan vælge en fleksibel, moderat, fast eller striks annulleringspolit… - Vært
Sådan ændrer du din annulleringspolitik
Det er nemt at ændre din annulleringspolitik, når du har valgt en, der passer dig. - Gæst
Annullering af månedlange ophold
Hvis en reservation er på 28 nætter eller mere, gælder annulleringspolitikken for længerevarende reservationer.
Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig