Vejledninger
•
Gæst
Annullering af månedlange ophold
Annullering af månedlange ophold
Hvis en reservation er på 28 nætter eller mere, gælder annulleringspolitikken for længerevarende reservationer.
For gæster
Hvis du er gæst, kan du finde flere oplysninger i din bekræftelsesmail. Få flere oplysninger om, hvordan du ændrer din reservation.
Hvis du ændrer eller annullerer et månedlangt ophold:
- Din første betaling kan være ikke-refunderbar, afhængigt af opslaget og hvor lang tid i forvejen reservationen er foretaget
- Hvis du annullerer, når rejsen er begyndt, er den følgende måned af reservationen ikke-refunderbar
- Din vært kan vælge at tilbyde en ekstra refusion
Værtsgodkendelser
Hvis du er vært, og din gæst ønsker at ændre sin reservation, skal du godkende den, hvis:
- Det er inden rejsen, men mindre end en måned inden slutdatoen
- Opholdet er begyndt, men der er mindre end en måned til slutdatoen
- Gæsten ændrer startdatoen eller forlænger reservationen
Ændringen kan ske automatisk, hvis:
- Det er før rejsen, og reservationen stadig er på 28 dage eller mere
- Opholdet er begyndt, men der er en måned eller mere til slutdatoen
- Ændringen initieres af gæsten
- Startdatoen ikke er ændret
- Ændringen foretages med en måneds varsel
- Reservationen ikke må forlænges
Hjalp denne artikel?
Relaterede artikler
- Gæst
Ændring af en reservation inden din rejse
Indsend en ændringsanmodning til din vært, hvis du vil ændre din reservation. - Vært
Udbetalinger for månedlange ophold
Betalinger for månedlange ophold opkræves og frigives som månedlige afdrag. - Gæst
Betal for et månedlangt ophold
Hvis du booker et månedlangt ophold (28 nætter eller mere), opkræves du betaling for den første måned, og resten vil blive opkrævet som måne…
Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig