Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledninger
Vært

Gendan en annulleret reservation for en gæst

Du har annulleret din gæsts reservation, men tingene har ændret sig, og du har mulighed for at være vært for vedkommende nu. Eller vedkommende har annulleret sin reservation, men vil gerne gendanne den.

Annullerede reservationer kan ikke fortrydes eller gendannes, men du kan kontakte gæsten og få vedkommende til at booke en ny reservation. 

Hvis du har annulleret din gæsts reservation

Husk, at din gæst måske allerede har booket et nyt sted eller måske ikke er interesseret i at booke din bolig igen.

Du kan sende en besked til vedkommende og spørge, om der er interesse for at booke igen, og om vedkommende er villig til at acceptere dine bookingfaktorer (f.eks. pris per nat og annulleringspolitik). Når du har indgået en aftale, kan du sende et særtilbud med de specifikke aftalte bookingdetaljer. Din gæst har 24 timer til at acceptere særtilbuddet, og når det er accepteret, bliver reservationen automatisk bekræftet.

For at hjælpe dig med at få bookingen kan du altid sende særtilbuddet med rabat for at kompensere for den ulejlighed, annulleringen kan have forårsaget.

Hvis din gæst annullerede sin reservation

Hvis din gæst har annulleret sin reservation, men har givet udtryk for at ville gendanne den, kan vedkommende booke en ny reservation, hvis din bolig stadig er ledig.

Gæsten kan booke din bolig som normalt, eller du kan sende et særtilbud med de bookingdetaljer, du og din gæst har aftalt. Gæsten har 24 timer til at acceptere særtilbuddet, og når det er accepteret, bliver reservationen automatisk bekræftet.

Tilbyd din gæst en refusion for den oprindelige annullering

Hvis din gæst ikke har modtaget en fuld refusion på grund af din annulleringspolitik og hvor tæt på indtjekning, vedkommende har annulleret, kan du altid sende et særtilbud med rabat for at kompensere for det, der allerede er betalt.

Alternativt kan du sende en refusion for den annullerede reservation gennem Løsningscenteret. Få mere at vide om, hvordan man sender en refusion til sin gæst.

Hjalp denne artikel?

Relaterede artikler

Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig