Sådan sender du særtilbud
Særtilbud er en god måde at få hurtigere bookinger på eller foreslå rejseoplysninger, der passer dig bedre.
Sådan fungerer de
Når nogen sender dig en besked, inden vedkommende booker eller indsender en rejseanmodning, kan du svare med et særtilbud, der indeholder en tilpasset pris. Du kan også foreslå andre datoer eller en anden af dine boliger i stedet. De har 24 timer til at acceptere, og når gæsten har accepteret, bliver reservationen automatisk bekræftet.
Hvis vedkommende allerede har booket eller anmodet om din bolig, kan du ikke sende et særtilbud – men du kan stadig give rabat ved at ændre reservationsoplysningerne.
Sådan sender du et særtilbud
Sørg først for, at din kalender er åben, og at du ikke har nogen afventende anmodninger om datoerne i dit tilbud. Hvis du har, skal du afvise dem. Vær også sikker på, at du vil være vært for gæsten, da rejsen vil blive bekræftet automatisk, hvis vedkommende accepterer.
- Gå til din Indbakke, og åbn meddelelsen fra gæsten
- Klik på Særtilbud
- Under Subtotal skal du indtaste den pris, du vil tilbyde for hele opholdet
- Klik på Send særtilbud
- Tryk på Profil
og dernæst på Skift til værtskab
- Tryk på Indbakke
, og åbn meddelelsen fra gæsten
- Tryk på Særtilbud
- Under Subtotal skal du indtaste den pris, du vil tilbyde for hele opholdet
- Tryk på Send særtilbud
- Tryk på Profil
og dernæst på Skift til værtskab
- Tryk på Indbakke
, og åbn meddelelsen fra gæsten
- Tryk på Særtilbud
- Under Subtotal skal du indtaste den pris, du vil tilbyde for hele opholdet
- Tryk på Send særtilbud
- Gå til din Indbakke, og åbn meddelelsen fra gæsten
- Tryk på Særtilbud
- Under Subtotal skal du indtaste den pris, du vil tilbyde for hele opholdet
- Tryk på Send særtilbud
Vær opmærksom på:
- Prisen bør omfatte alle nætter i reservationen
- Sørg for at inkludere eventuelle ekstra gebyrer, f.eks. rengøringsgebyret
- Inkluder ikke skatter, servicegebyrer eller depositum, hvis du benytter vores funktion offlinegebyrer (skatter og servicegebyrer tilføjes automatisk, og depositum håndteres separat)
- For særtilbud på over 28 dage kan du vælge at tilbyde en samlet pris (hele beløbet) eller en månedlig pris
- Airbnb kan blokere din kalender, hvis du ikke har angivet alle de oplysninger, der er nødvendige for din konto, så sørg for, at alt er opdateret.
Vi giver derefter gæsten besked om tilbuddet, med skatter og servicegebyrer som separate varelinjer.
Når du sender flere tilbud
Når du sender særtilbud til flere gæster for de samme datoer, går tilbuddet til den, der accepterer først. Derfor anbefaler vi, at du i dine beskeder fortæller, at andre gæster kan være interesserede i at booke de samme datoer.
Relaterede artikler
- GæstInvitationer og særtilbudDu kan kontakte en vært vedrørende vedkommendes bolig, inden du anmoder om at booke den. Værten kan derefter forhåndsgodkende dig eller give…
- VærtRediger et særtilbud, eller træk det tilbageDu kan ændre eller trække et særtilbud tilbage, så længe en gæst ikke har accepteret det.
- VærtÆndring af en reservation som værtDu kan sende en ændringsanmodning til din gæst. Hvis gæsten accepterer, opdateres reservationen.