Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledninger

Manglende e-mailmeddelelser

Du må ikke gå glip af vigtige e-mailmeddelelser fra Airbnb. Måske er dine personlige oplysninger forældede, eller der er noget galt med konfigurationen. Begynd med at tjekke, at din e-mailadresse er korrekt.

Rediger din e-mailadresse

Rediger en e-mailadresse på en computer

  1. Klik på Profil > Konto > Personlige oplysninger
  2. Gå til E-mailadresse, og klik på Rediger
  3. Foretag dine ændringer, og klik derefter på Gem

Tjek dine meddelelsesindstillinger

Rediger meddelelsesindstillinger på en computer

  1. Klik på Profil > Konto > Meddelelser
  2. Gå til Tilbud og opdateringer og Konto
  3. Rediger dine meddelelsesvalg

Søg blandt alle beskederne i din indbakke

Nogle gange bliver e-mails væk i din indbakke. Søg efter ord som "Airbnb", "reservation", "bekræftelse" eller andre ord, der har noget at gøre med den e-mail, du leder efter.

Tjek dine e-mailfiltre

Spam, junk og sorteringsregler kan give dine beskeder forkerte etiketter. Sådan undgår du dette:

  • Fjern Airbnb-beskeder fra din spamliste
  • Føj automated@airbnb.com, express@airbnb.com og response@airbnb.com til din personlige e-mails adressebog

Kontrollér, om der er problemer med din e-mailudbyder

Afhængigt af din udbyder eller dit netværk kan det tage et par timer, før du modtager dine mails. Hvis du bliver ved med at have problemer med, at mails ikke kommer eller er forsinkede, skal du kontakte din udbyder.

Hjalp denne artikel?

Relaterede artikler

Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig