Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledning • Gæst

AirCover til gæster

Denne artikel er blevet oversat automatisk.

Alle boligbookinger omfatter AirCover til gæster. Hvis der er et alvorligt problem med din Airbnb-bolig, som din vært ikke kan løse, er vi klar til at hjælpe.

Vi hjælper dig med at booke en ny bolig eller give dig en fuld eller delvis refusion

Her kan vi hjælpe:

Vores team kan hjælpe dig med at finde en lignende bolig med hensyn til beliggenhed og faciliteter baseret på tilgængelighed til sammenlignelige priser. Hvis en lignende bolig ikke er ledig, eller du foretrækker ikke at booke igen, giver vi dig en fuld eller delvis refusion, inklusive servicegebyrer.

Sådan fungerer AirCover til gæster

AirCover til gæster yder støtte i forbindelse med alvorlige problemer med din boligbooking, for eksempel:

  • Værten annullerer din reservation inden indtjekning
  • Varmen virker ikke om vinteren
  • Boligen har færre soveværelser end angivet
  • Det er en anden type bolig – et privat værelse i stedet for en hel bolig
  • En vigtig annonceret facilitet, såsom en pool eller et køkken, mangler

AirCover til gæster omfatter ikke mindre gener, såsom en ødelagt brødrister.

Løsning af problemer under dit ophold

Din vært er din bedste kontaktperson, hvis der sker noget. Du kan sende en besked direkte til din vært for at fortælle, hvad der sker. Hvis der opstår et problem under dit ophold:

  1. Dokumenter problemet: Tag billeder eller videoer som bevis.
  2. Kontakt din vært: Giv din vært besked inden for 72 timer efter, du har opdaget problemet, beskriv det, og bed om en løsning.
  3. Kontakt os: Hvis din vært ikke svarer eller ikke kan løse problemet, skal du kontakte os med det samme.
  4. AirCover til gæster-support: Hvis problemet er dækket af AirCover til gæster, og du ønsker at tage afsted, hjælper vi dig med at finde lignende boliger baseret på tilgængelighed og pris. Hvis en lignende bolig ikke er ledig, eller du foretrækker ikke at ombooke, modtager du en fuld eller delvis refusion.

Sikkerhedshotline døgnet rundt

Har du brug for at kontakte os? Kontakt os via telefon, e-mail eller chat.

Hvis du på noget tidspunkt føler dig utryg, er vi klar til at hjælpe dig med at få prioriteret adgang til specialuddannede sikkerhedsmedarbejdere, som vil hjælpe dig med dine sikkerhedsproblemer eller sætte dig direkte i forbindelse med de lokale nødmyndigheder, døgnet rundt.

AirCover til gæster er ikke en forsikringspolice. Den dækker ikke rejserelaterede problemer (eksempel: Din rejse er forsinket på grund af en storm, eller din bagage er beskadiget af dit flyselskab). Få mere at vide om AirCover til gæster og rejse-, reservations- eller opholdsbeskyttelsesforsikring.

Hvis du er vært, kan du få mere at vide om AirCover til værter og de forbedringer, vi har foretaget.

Hjalp denne artikel?

Relaterede artikler

  • Netværkspolitik

    Grundregler for boligværter

    To help create comfortable, reliable stays for guests, we require hosts to follow our rules regarding: Listing accuracy Honoring reservation...
  • Vejledninger • Gæst

    Hvornår modtager du din refusion?

    Hvis du er kvalificeret til en refusion for et ophold i en bolig eller en tjenesteydelse eller oplevelse, påbegynder vi din refusion, så sna...
  • Vejledninger • Vært

    AirCover til værter

    AirCover til værter omfatter identitetsbekræftelse af gæster, reservationsscreening, værtsbeskyttelse ved tingsskade på 3 mio. USD, værtsfor...
Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig