Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledninger

Få hjælp, eller kontakt Airbnb-support

Denne artikel er blevet oversat automatisk.

Uanset om du er vært eller gæst, skal du finde hjælp før, under eller efter et ophold.

Kontakt din vært eller gæst

At sende en besked er normalt den hurtigste og nemmeste måde at løse et problem med dit opslag eller din reservation på. Eller du kan prøve at ringe til dem.

Udforsk Hjælpecenteret

Gå til Hjælpecenteret for at finde svar på almindelige spørgsmål, herunder oplysninger om:

Gå til Løsningscenteret

Hvis du har brug for at sende eller anmode om penge for noget, der ikke var inkluderet i et opslag, kan du gå til Løsningscenteret. Vi kan også involvere dig, hvis du har brug for hjælp til at finde ud af detaljerne med din vært eller gæst.

Kontakt Airbnb's kundeservice

Har du brug for lidt mere hjælp, eller har du en klage? Kontakt os via e-mail, chat eller telefon på 1-844-234-2500.

Hjalp denne artikel?

Relaterede artikler

  • Vejledning • Gæst

    AirCover for gæster

    Alle bookinger er beskyttet af AirCover for gæster. Hvis der opstår et alvorligt problem med din Airbnb, som din vært ikke kan løse, hjælper vi dig med at finde et lignende sted alt efter tilgængeligheden til en sammenlignelig pris, eller vi refunderer dig hele eller en del af prisen.
  • Vejledninger
  • Vejledninger • Gæst

    Hvis du har et problem under dit ophold

    Hvis der opstår noget uventet under dit ophold, skal du først sende en besked til din vært for at drøfte en løsning. Værten kan sandsynligvis hjælpe dig med at løse problemet. Hvis din vært ikke kan hjælpe, eller du vil anmode om en refusion, er vi klar til at hjælpe dig.
Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig