Hvis du ikke finder en løsning på dit problem ved at kontakte din vært eller gæst eller ved at bruge Hjælpecenteret, kan du kontakte os for at få hjælp.
Kontakt os via besked eller chat. Du kan følge op på et eksisterende problem eller vælge Indberet et nyt problem. Du kan også ringe til os på +45 89882000.
Søg i Hjælpecenteret eller gennemse emnerne for at finde svar på typiske spørgsmål – fra det at oprette en Airbnb-konto til at skrive en anmeldelse af din vært eller gæst og alt, hvad der ligger imellem.
At sende en besked er normalt den hurtigste og nemmeste måde at løse et problem med dit opslag eller din reservation.
Hvis du har brug for at sende eller anmode om penge på sikker vis for noget, der ikke var inkluderet i et opslag, kan du gå til Løsningscenteret. Vi kan også hjælpe med at mægle i diskussioner mellem dig og din vært eller gæst.
Vil du dele feedback med os? Få mere at vide om, hvordan du indsender en klage.