Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater
    Svar på dine spørgsmål om kundeservice og udbetalinger

    Svar på dine spørgsmål om kundeservice og udbetalinger

    Genopbygning af kundeservice – og hvordan du kan hjælpe med at reducere forsinkelser i udbetalinger.
    Af Airbnb den 4. sep. 2020
    17 minutters video
    Opdateret 4. sep. 2020

    Højdepunkter

    • Airbnb's chef for værtskab, Catherine Powell, og driftschef, Tara Bunch, drøfter ansættelse af mere kundeservicepersonale til at håndtere dine problemer hurtigere

    • De forklarer også vores udbetalingsproces og fortæller, hvordan du kan hjælpe med at reducere forsinkelser

    Mens vi genopbygger Airbnb's forretning sammen, har vi afholdt nogle konstruktive workshops, der gav os viden om de reelle problemer, som mange værter står over for hver dag.

    Ud over disse workshops og lyttesessioner har vi læst jeres kommentarer og feedback. Det er tydeligt, at I ønsker gennemsigtighed og handling i en række spørgsmål, der betyder noget for jer. Disse omfatter bekymringer om niveauet for vores kundeservice og de udfordringer, som nogle af jer for nylig har stået over for i forbindelse med udbetalinger fra Airbnb.

    I vores seneste Værtsopdatering med chef for værtskab Catherine Powell kom vores nye driftschef Tara Bunch forbi for at fortælle mere om, hvordan vi styrker vores kundeserviceteam, og hvorfor der kan være nogle udbetalingsforsinkelser. Her er, hvad du bør vide:

    Derfor ansætter vi mere kundeservicepersonale

    De seneste par måneder har været en hård tid for værter, gæster og vores teams på Airbnb. Da pandemien ramte vores virksomhed, blev vi nødt til at reducere vores kundeserviceteam med 50 %. Af sikkerhedsmæssige årsager gik vores supportteam over til at arbejde hjemmefra – og så kom bookingerne tilbage meget hurtigere end forventet.

    Flere bookinger og højere annulleringsrater på grund af alle de ændrede rejserestriktioner førte til flere spørgsmål, end vi kunne håndtere. Siden Tara blev medlem af teamet, har hun været fokuseret på at skabe et stærkere supportsystem. Dette omfatter:

    • at arbejde hen imod vores mål om op til 8.000 kundeservicemedarbejdere i begyndelsen af november – vi har ansat omkring 200 supportmedarbejdere om ugen
    • genskabelse af prioriteret telefonsupport til Superhosts
    • at give prioriteret telefonsupport til værter og gæster med bookinger inden for 72 timer
    • prioritering af hasteproblemer og nødsituationer
    • at sigte mod at håndtere de fleste telefonopkald på under to minutter inden udgangen af september

    Derfor kan der være forsinkelser ved udbetalinger

    Vi har hørt fra nogle værter, der har oplevet forsinkede udbetalinger fra Airbnb, og vi vil gerne understrege, at der ikke er nogen generelle forsinkelser i udbetalinger.

    Vi havde et lille teknisk problem i juli, der påvirkede nogle værter i et par dage. Vi fandt frem til problemet og løste det hurtigt, men vi ved godt, at en forsinkelse på blot en dag eller to er for meget. Vi har indført yderligere overvågning, så vi i fremtiden kan forsøge at opdage problemer, før de opstår.

    Men hvis du har oplevet en forsinket udbetaling, ved vi, at det kan være frustrerende og stressende. Her er et par eksempler på, hvorfor Airbnb muligvis bliver nødt til at forsinke nogle udbetalinger:

    • For at minimere svindel og sikre overholdelse af love og bestemmelser skal vi bekræfte værters identitet, før visse udbetalinger bliver sendt
    • Hvis du er ny som vært, skal vi være sikre på, at du er den, du siger, du er, før vi sender din første udbetaling
    • Vi foretager også endnu en bekræftelse, når udbetalingerne når en bestemt tærskel. Da folk booker længerevarende ophold, når mange værter denne tærskel hurtigere end normalt.

    I disse tilfælde kan vi sende dig en besked for at bekræfte dine kontooplysninger, hvilket kan forsinke din udbetaling. Hvis du får en besked som denne fra os, skal du logge ind på din konto og bekræfte nogle oplysninger, før vi kan betale dig.

    Sørg for at tjekke dit kontrolpanel eller mappen spam på din e-mailkonto, hvis du ikke har hørt fra os, og du oplever forsinket udbetaling. Du kan også kigge i vores Hjælpecenter for at finde ud af, hvornår du kan forvente din udbetaling, og hvor du kan finde dine udbetalingsoplysninger.

    Vi er klar over, at det er særligt svært, når du har spørgsmål, og du måske ikke kan få fat i vores kundeserviceteam med det samme. Vi arbejder hårdt på at få vores supportniveau tilbage, hvor det skal være.

    Vi er snart tilbage med en ny værtsopdatering med Catherine, der dækker de emner, der er relevante for dig. Fortsæt med at dele dine tanker med os i Netværkscenteret. Du kan tagge Catherine direkte: @Catherine-Powell. Tak, fordi du er en så vigtig del af vores netværk.

    Oplysningerne i denne artikel kan have ændret sig siden offentliggørelsen.

    Højdepunkter

    • Airbnb's chef for værtskab, Catherine Powell, og driftschef, Tara Bunch, drøfter ansættelse af mere kundeservicepersonale til at håndtere dine problemer hurtigere

    • De forklarer også vores udbetalingsproces og fortæller, hvordan du kan hjælpe med at reducere forsinkelser

    Airbnb
    4. sep. 2020
    Var det en hjælp?