En af de måder, hvorpå Airbnb fremmer tillid mellem værter og gæster er gennem vores omtaleproces for ophold og oplevelser, hvilket hjælper vores netværk med at træffe informerede booking- og værtsbeslutninger og giver gæster og værter ærlig feedback, der kan hjælpe dem med at forbedre sig. Vores omtalepolitik er beregnet til at hjælpe med at sikre, at den feedback, der gives via vores omtalesystem, er autentisk, troværdig og nyttig for vores netværk.
Omtaler skal være upartiske, indeholde relevante oplysninger, der afspejler den faktiske oplevelse af omtalen under opholdet eller oplevelsen, og følge vores Indholdspolitik.
Omtaler må ikke indeholde eksplicitte, diskriminerende, skadelige, svigagtige, ulovlige eller andet indhold, der overtræder vores Indholdspolitik.
Kontakt os for at indberette en omtale, hvis du overtræder denne politik.
Hvis en omtale overtræder denne politik, kan vi fjerne denne omtale, herunder eventuelle tilknyttede vurderinger og andet indhold. Vi tager fjernelse af enhver omtale alvorligt og gør det kun, hvor der er en klar overtrædelse af denne politik. Afhængigt af overtrædelsens art kan vi også begrænse, suspendere eller fjerne den tilknyttede Airbnb-konto.
Denne politik kan anvendes forskelligt forskellige steder for at afspejle, hvad lokal lovgivning tillader eller kræver.
Selvom vi forventer, at alle netværksmedlemmer skriver omtaler, der repræsenterer deres oprigtige oplevelse og indeholder nøjagtige oplysninger, mægler vi generelt ikke tvister om sandheden om omtaler. I stedet giver vi enkeltpersoner mulighed for at slå svar på omtaler.
Når en omtale, du har skrevet, er blevet offentliggjort, kan du kontakte os for at anmode om at den fjernes.