Sådan fjerner du en omtale
Du kan ikke fjerne en omtale, der er skrevet om dig, men du har stadig nogle muligheder, f.eks. kan du besvare eller bestride den. Her er tilfælde, hvor det kan give mening at bede om, at en omtale bliver fjernet.
Fjern eller rediger en andens omtale
Hvis du mener, at en omtale overtræder vores Omtalepolitik, kan du indberette den til os. Omtaler fjernes, hvis de overtræder vores Omtalepolitik, og når det sker får både gæsten og værten besked om beslutningen. Du kan også kontakte os for at anmode om at få ændret det kønspronomen, der bruges til at beskrive dig i en omtale.
Politikken er designet til at beskytte integriteten af vores omtalesystem ved at give mulighed for at fjerne omtaler, der er falske, irrelevante eller manipulerede, men generelt give folk mulighed for at dele deres subjektive oplevelse af et ophold med andre medlemmer af netværket. Få også mere at vide om vores Indholdspolitik.
Fjern din egen omtale
Du kan fjerne en omtale, du har offentliggjort, hvis den ikke længere afspejler din ægte oplevelse som gæst eller vært. Du skal bare kontakte vores kundesupportteam med din anmodning om at fjerne en omtale, du har skrevet.
Relaterede artikler
- Vejledninger•Gæst
Redigering af en omtale, du har skrevet
Du kan redigere en omtale, du har skrevet, indtil din omtale er offentliggjort. - Netværkspolitik•Gæst
Airbnb's omtalepolitik
Vores politik er med til at sikre nyttige, informative og præcise omtaler til gæster og værter. - Netværkspolitik
Airbnb's Indholdspolitik
Læs om det indhold, der ikke er tilladt på Airbnb, og hvordan Indholdspolitikken fungerer.