Vejledninger
Indberet et opslag
Indberet et opslag
Hvis du støder på et opslag på Airbnb, der giver anledning til bekymring, beder vi dig om at indberette det. Din indberetning hjælper os med at bekytte hele Airbnb-netværket.
Nogle årsager til at indberette et opslag omfatter:
- Upassende indhold eller billeder
- Vildledende indhold eller billeder
- Ikke et rigtigt overnatningssted
- Forsøg på svindel eller phishing
Hvis du har en aktiv reservation, og du er nødt til at indberette et problem, kan du finde ud af, hvad du skal gøre, hvis der opstår et problem under dit ophold.
Indberet et opslag på Airbnb
Indberet et opslag på computeren
- Klik på det opslag, du vil indberette
- I afsnittet med prisoplysninger skal du klikke på Indberet dette opslag
- Vælg årsagen til, at du indberetter opslaget, og klik på Næste
- Giv yderligere oplysninger (hvis påkrævet), og klik derefter på Indsend
Indberet et opslag i Airbnb-appen
- Tryk på det opslag, du vil indberette
- Under Sikkerhed og ejendom skal du trykke på Indberet dette opslag
- Vælg årsagen til, at du indberetter opslaget, og tryk på Næste
- Giv yderligere oplysninger (hvis påkrævet), og tryk derefter på Indsend
Indberet et opslag i Airbnb-appen
- Tryk på det opslag, du vil indberette
- Under Sikkerhed og ejendom skal du trykke på Indberet dette opslag
- Vælg årsagen til, at du indberetter opslaget, og tryk på Næste
- Giv yderligere oplysninger (hvis påkrævet), og tryk derefter på Indsend
Indberet et opslag i mobilbrowseren
- Tryk på det opslag, du vil indberette
- Under Sikkerhed og ejendom skal du trykke på Indberet dette opslag
- Vælg årsagen til, at du indberetter opslaget, og tryk på Næste
- Giv yderligere oplysninger (hvis påkrævet), og tryk derefter på Indsend
Hvis du har brug for at indberette en mistænkelig besked
Hvis du modtager en mistænkelig besked, kan du se, hvordan du indberetter en bestemt besked fra en vært eller gæst.
Hjalp denne artikel?
Relaterede artikler
- Vejledninger•Gæst
Indberet mistænkelige beskeder
Hvis du får en mistænkelig meddelelse, så giv os besked ved at kontakte os eller anmærke den i din indbakke. - Vejledninger•Gæst
Hvis du har et problem under dit ophold
Hvis der opstår noget uventet under dit ophold, skal du først sende en besked til din vært for at drøfte en løsning. Værten kan sandsynligvi…