Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledninger

Bekræftelse af din professionelle værtskonto og dine virksomhedsoplysninger

Når du er vært eller hjælper med at være vært på Airbnb, kan du blive bedt om at give oplysninger såsom dit juridiske navn, din fødselsdato eller et myndighedsudstedt id til bekræftelse. Erhvervsværter kan også blive bedt om at give oplysninger om deres virksomhed og relevante personer. Få mere at vide om, hvordan du afgør, om du er professionel eller privat vært

Indsamling af visse virksomhedsoplysninger er et lovkrav som del af en procedure kaldet Kend din kunde (KYC). Hvis noget er forkert, kan dine kontotilladelser blive begrænset, og du kan muligvis ikke modtage udbetalinger. Hvis der kræves oplysninger om din konto, modtager du en e-mail og meddelelser i appen med instrukser om, hvordan du kan give os de oplysninger, vi har brug for.

I nogle regioner er det et lovkrav at vise visse virksomhedsoplysninger på alle opslag, der udlejes af en virksomhed. Når de virksomhedsoplysninger, du giver, er blevet bekræftet, kan dit opslag blive offentliggjort. 

Du kan få flere oplysninger om, hvordan vi bruger og beskytter de oplysninger, du deler med os, i vores Fortrolighedspolitik, og få mere at vide om tillid og sikkerhed på Airbnb.

Når en person er "identitetsbekræftet" eller har et badge til identitetsbekræftelse, betyder det blot, at vedkommende har angivet oplysninger, der er blevet bekræftet. I nogle tilfælde vedrører denne status virksomhedsoplysninger, der er blevet valideret. Denne proces har indbyggede sikkerhedsforanstaltninger, men den er ikke en garanti for, at vedkommende er den, som vedkommende hævder at være.

Hvornår bekræfter vi dine kontooplysninger og virksomhedsoplysninger?

Du bliver bedt om at tilføje de oplysninger, der kræves for KYC, når du opretter en ny værtskonto. I regioner, hvor det er påkrævet at vise virksomhedsoplysninger på opslag, kan vi bede dig om at angive yderligere virksomhedsoplysninger, når du opretter et opslag som virksomhedsvært.

Hvad sker der, hvis du ikke giver os dine oplysninger?

Du kan muligvis ikke acceptere bookinger eller modtage udbetalinger fra værtsaktiviteter, hvis du ikke har angivet de påkrævede oplysninger.

Hvis du bliver bedt om at angive yderligere virksomhedsoplysninger, når du opretter et opslag, skal du gennemføre dette trin, før dit opslag kan offentliggøres.

Disse virksomhedsoplysninger kan kræves bekræftet og vist på opslag

I regioner, hvor det er påkrævet ved lov at gøre det, vil vi bede dig om at give oplysninger om din virksomhed, herunder:

  • Oplysninger om virksomhedsregistrering (hvis relevant): Dette omfatter det land, hvor din virksomhed er registreret, virksomhedsregisteret og dit Virksomhedsregistreringsnummer. Få mere at vide om hvordan du finder din virksomheds registreringsoplysninger.
  • Juridisk firmanavn: Hvis din virksomhed er registreret, skal det være det samme navn, der står på dit registreringsbevis.
  • Virksomhedsadresse: Registrerede virksomheder skal bruge den adresse, der fremgår af de offentlige registre. Uregistrerede virksomheder skal bruge den samme adresse som på fakturaer og skattedokumenter, hvilket kan være den samme som din privatadresse.
  • Telefonnummer og e-mailadresse: Du skal bekræfte dit virksomhedstelefonnummer og din e-mailadresse ved hjælp af en engangskode for hver af dem.
  • Du kan også blive bedt om at bekræfte din identitet.

Hvis nogen af dine virksomhedsoplysninger ændres i fremtiden, eller hvis du ønsker at benytte et foretrukket virksomhedsnavn ud over dit juridiske virksomhedsnavn, kan du redigere dine virksomhedsoplysninger.

Sådan bekræfter du dine virksomhedsoplysninger:

Bekræft dine virksomhedsoplysninger på en computer

  1. Klik på Opslag, og vælg det opslag, du vil offentliggøre
  2. Klik på Udfør de påkrævede trin og derefter på Bekræft din værtskonto.
  3. Hvis du vil være vært som virksomhed, skal du vælge Som virksomhed og derefter klikke på Næste.
  4. Følg anvisningerne på skærmen for at indtaste de påkrævede virksomhedsoplysninger

Vi giver dig besked inden for et par dage, når dine virksomhedsoplysninger er blevet bekræftet, eller hvis vi har brug for andre oplysninger.

Hvor viser vi dine virksomhedsoplysninger?

I regioner, hvor det er påkrævet ved lov at vise virksomhedsoplysninger, indeholder din værtsprofil og dine opslagssider et link til Vis virksomhedsoplysninger. Når du klikker eller trykker på linket, vises dine virksomhedsoplysninger.

Hvilke oplysninger kræves der for Kend din kunde (KYC)?

Vi anbefaler, at du gennemgår listen nedenfor, før du går i gang, så du har en bedre forståelse af, hvilke oplysninger der er brug for, og hvordan du indtaster dem korrekt:

  • Dine oplysninger: Oplysninger om den person, der styrer kontoen på vegne af virksomheden
  • Din virksomhed: Omfatter professionelle enkeltmandsvirksomheder og partnerskaber
  • Retmæssige ejere: Enhver, der direkte eller indirekte ejer eller kontrollerer 25 % eller mere af virksomheden
  • Kontoadministratorer: Alle andre, der har adgang til værtskontoen

Sørg for, at du har disse oplysninger til rådighed, før du går i gang.


DINE OPLYSNINGER
DIN VIRKSOMHED
RETMÆSSIGE EJERE
KONTOADMINISTRATORER

Fuldt juridisk navn

Firmanavn (hvis forskelligt fra juridisk navn)




Bopælsadresse


Registreret adresse




Firmaadresse

(hvis forskellig fra registreret adresse)




Fødselsdato


Fødselssted


Statsborgerskabsland


Procentdel af virksomheden, der ejes eller kontrolleres




Bekræftelse af autorisation til at repræsentere virksomheden




CVR-nummer




Du kan også have valgfrie felter til at angive:

  • Datoen, hvor virksomheden blev grundlagt eller stiftet (valgfrit)
  • Hjemmesideadresse (valgfrit)

Trin til at bekræfte dine KYC-oplysninger

1. Kom i gang med at tilføje de obligatoriske oplysninger

Første skridt til at bekræfte din KYC på en computer

  1. Log ind på din Airbnb-konto
  2. Gå til Kontooplysninger
  3. Klik på Næste

Bemærk: Det er kun værter, hvis oplysninger vi har anmodet om, der vil modtage e-mailen og app-meddelelsen.

Tip: Du kan følge dine fremskridt og den omtrentlige tid, det vil tage at gennemføre hvert afsnit på fuldførelseslinjen, der vises efter hver ufuldstændig sektion. Hvis du har brug for mere tid til at udfylde de obligatoriske oplysninger, kan du altid vælge Gem og afslut for at gemme, hvor du er nået til.

2. Vælg din kontobeskrivelse

Du finder flere felter med beskrivelser af hver virksomhedstype. Vælg den mulighed, der passer bedst til din virksomhedstype, og klik eller tryk på Næste for at fortsætte.

    Her er nogle eksempler på muligheder, du kan vælge, afhængigt af din virksomhedstype:

    • ENEEJER
      • Vælg Min konto og derefter Som registreret virksomhed
    • PARTNERSKAB
      • Vælg Fælles konto og derefter Som registreret virksomhed
    • PRIVAT VIRKSOMHED MED BEGRÆNSET ANSVAR
      • Vælg Privat virksomhed
    • BØRSNOTERET VIRKSOMHED
      • Vælg Børsnoteret virksomhed
    • FOND
      • Vælg Privat virksomhed, og markér derefter afkrydsningsfeltet Denne virksomhed er registreret som en velgørende organisation eller en fond

    3. Tilføj dine oplysninger

    Indtast de påkrævede oplysninger i afsnittet Bekræft dine oplysninger.

      • Dette afsnit indeholder oplysninger om den person, der er ansvarlig for at styre værtskontoen på vegne af virksomheden.
      • Den person, der styrer kontoen, skal også bekræfte, at vedkommende er bemyndiget til at administrere Airbnb-kontoen på vegne af virksomheden.
      • Hvis flere personer styrer kontoen, skal du vælge én person til at være den primære person og indtaste vedkommendes oplysninger. Den eller de andre personer skal tilføjes i afsnittet Kontoadministratorer.

        4. Tilføj dine virksomhedsoplysninger

        Tilføj nu detaljer om din virksomhed i afsnittet Tilføj dine virksomhedsoplysninger.

          • Hvis din virksomhed ejes af et moderselskab, skal du indtaste oplysningerne for din virksomhed (og ikke for moderselskabet).
          • Du behøver kun at udfylde feltet Firmanavn, hvis du bruger et firmanavn, der er forskelligt fra din virksomheds registrerede juridiske navn.
            • Firmanavn: Nogle virksomheder bruger et andet navn end deres registrerede navn på deres dokumentation og/eller hjemmeside. Dette navn kan også kaldes "handler som" (trading as, T/A) eller "driver forretning som" (doing business as, DBA). Et eksempel er et juridisk virksomhedsnavn "ABC Limited", der handler som "Happy Holidays".
          • Hvis du er en registreret eneindehaver eller et registreret partnerskab, men ikke har et juridisk virksomhedsnavn, skal du indtaste dit eget juridiske navn eller navnet på dit partnerskab i feltet Juridisk virksomhedsnavn.

          5. Tilføj retmæssige ejere

          Vi kan spørge dig om de retmæssige ejere afhængigt af den virksomhedstype, du har valgt.

          Hvad er en retmæssig ejer, og hvorfor er det påkrævet?

          En retmæssig ejer er enhver, der direkte eller indirekte ejer eller kontrollerer mere end 25 % af en virksomhed. Hvis der er en registreret virksomhed eller juridisk enhed tilknyttet din konto, kan du blive bedt om at give oplysninger om de personer, der ejer eller kontrollerer virksomheden. Disse oplysninger kræves også af KYC for at forhindre økonomisk kriminalitet.

          • Hvis den person, der blev angivet i afsnittet Dine oplysninger, også er en retmæssig ejer, behøver du ikke at genindtaste vedkommendes oplysninger. Du har mulighed for at vælge, at denne person også er en retmæssig ejer.
          • Du kan tilføje op til fire retmæssige ejere, idet du angiver ejerskabsprocenten for hver.
          • Hvis din virksomhed ejes af en anden virksomhed, skal vi bruge oplysninger om, hvem der ejer den pågældende virksomhed. Hvis din virksomhedsstruktur er kompleks, kan det være nødvendigt at gå flere lag op for at identificere den eller de personer, der i sidste ende ejer 25 % eller mere af din virksomhed.
          • Hvis ingen ejer eller kontrollerer 25 % eller mere af din virksomhed, kan du blive bedt om at give oplysninger om den person, der er ansvarlig for at administrere virksomheden (f.eks. den administrerende direktør). Dette afsnit kaldes Virksomhedsleder og vises i stedet for afsnittet Retmæssig ejer, når du har fortalt os, at der ikke er nogen retmæssig ejer.

          6. Tilføj kontoadministratorer

          Vi kan bede dig om oplysninger om andre, der administrerer kontoen, i afsnittet Tilføj en kontoadministrator. Såfremt ingen andre administrerer kontoen, vil du have muligheden for at vælge det.

          Når du har udfyldt formularen, skal du klikke eller trykke på Indsend.

            Hvad sker der, når du har angivet dine KYC-oplysninger?

            Næste skridt er, at vi bekræfter oplysningerne. Selvom vi forsøger at bekræfte dine oplysninger uden at involvere dig, kan vi bede dig om at angive yderligere oplysninger og/eller dokumenter som en del af bekræftelsesprocessen, herunder:

            • Et gyldigt (ikke-udløbet), myndighedsudstedt id for personen i afsnittet Dine oplysninger. Du kan blive bedt om at uploade dette under Kontooplysninger i et afsnit, der kun vises, hvis vi har bedt om den pågældende persons id-dokument.
            • Et gyldigt (ikke-udløbet), myndighedsudstedt id for den eller de retmæssige ejere eller virksomhedsledere (hvis relevant). Du kan blive bedt om at uploade dette under Anmodning om oplysninger.
            • Virksomhedsdokumentation, der viser ejerskabet af din virksomhed. Du kan blive bedt om at uploade dette under Anmodning om oplysninger.
            • Yderligere afklaring og redigeringer, hvis oplysningerne på dit id og/eller din dokumentation ikke stemmer overens (f.eks. juridiske navne, fødselsdatoer). Du vil blive bedt om at redigere de pågældende oplysninger underKontooplysninger.

            Sådan kontakter vi dig

            Hvis vi har brug for at kontakte dig, når vi skal bekræfte dine oplysninger, gør vi det via besked og e-mail. Det er vigtigt, at du jævnligt tjekker din værtsbeskeder for at få adgang til de links, der er angivet til at gennemføre bekræftelsesprocessen. Hvis du bruger en softwarepartner (API), der tilbyder meddelelsesfunktionalitet, modtager du også disse meddelelser via din API.

            Links til upload

            Hvis vi beder dig om at indsende dokumentation, skal du sørge for at følge linket/linkene i den relevante besked, som vores Airbnb-supportteam har sendt til dine værtsbeskeder. Du kan kun få adgang til de steder, hvor du kan uploade understøttende dokumenter, ved at bruge følgende links:

            • Virksomhedsdokument, såsom et dokument, der viser ejerskabet af din virksomhed: Anmodning om oplysninger
              • I nogle tilfælde kan vi bede dig om at indsende et virksomhedsdokument ved at vedhæfte det direkte til dit svar på vores anmodning

            Bemærk: Du behøver kun at foretage dig yderligere, hvis vi har anmodet om disse dokumenter. Hvis vi ikke har bedt om et dokument, får du ikke vist en mulighed for at uploade dokumentation.

            Det deler vi

            Dine virksomhedsoplysninger håndteres i henhold til vores Fortrolighedspolitik.

            Vi kan dele dine virksomhedsoplysninger med autoriserede tredjepartsserviceudbydere for at hjælpe med at understøtte processen med virksomhedsbekræftelse – for eksempel for at hjælpe med at bekræfte dine virksomhedsoplysninger.

            Sådan bruger og administrerer vi dine data

            Kun autoriseret Airbnb-personale og autoriserede tredjepartsserviceudbydere kan få adgang til de oplysninger, du indsender. Vi opbevarer dine data i overensstemmelse med gældende love og andre juridiske krav, herunder:

            • Nødvendig tid til at opfylde kravene til sikkerhed og bekæmpelse af svig
            • Opretholdelse af retningslinerne for Airbnb's netværk
            • Overholdelse af betalings- og skattelovgivning

            Vi sletter personoplysninger, der er indsamlet som en del af bekræftelsesprocessen for virksomheder i overensstemmelse med vores opbevaringsperioder og de formål, som dataene blev indsamlet til, eller når en anmodning om sletning af data for en registreret persons behandles. Under begrænsede omstændigheder kan vi beholde personoplysninger af hensyn til overholdelse af lovgivningen, eller hvis det på anden måde er tilladt i henhold til gældende lovgivning.

            Ofte stillede spørgsmål om bekræftelse

            Hvilke typer af myndighedsudstedt id accepterer vi?

            Vi accepterer de fleste typer af myndighedsudstedt id til bekræftelse. Få mere at vide om de typer af id, der kan bruges.

            Hvorfor er det dokument, jeg indsendte, blevet afvist?

            Hvis vi ikke kunne bekræfte din identitet med det indsendte dokument, kontakter vi dig for at bede dig om at uploade et nyt. Nogle eksempler på, hvorfor vi muligvis ikke kan bruge et id-dokument, du har uploadet:

            • Det er udløbet
            • Det er for sløret til at læse
            • Det blev ikke udstedt af myndighederne
            • Id'et tilhører en anden person, der ikke er angivet på kontoen (f.eks. hvis du skrev, at den person, der driver kontoen, er person A, men du uploadede et id for person B)

            Nogle eksempler på, hvorfor vi muligvis ikke kan bruge et virksomhedsdokument, du har uploadet:

            • Det indeholder ikke de oplysninger, vi har brug for, f.eks. hvem der ejer virksomheden, eller hvor stor en del af virksomheden ejerne ejer
            • Det er ikke fra en uafhængig kilde eller et officielt dokument
            • Dokumentet er udløbet

            Hvilken type virksomhedsdokument kan vi bede om?

            Vi beder dig muligvis om at indsende et dokument, der viser ejerskabet af din virksomhed. Det pågældende dokument skal vise de seneste oplysninger om virksomhedens retsmæssige ejere, herunder fulde navn og ejerskabsprocenter eller beløb (f.eks. aktier).

            Hvis der er andre enheder, der ejer din virksomhed, kan vi bede om yderligere dokumenter vedrørende moderselskabet, så vi kan fastslå, hvem der er den reelle ejer.

            Hvilken type virksomhedsdokumenter kan jeg uploade?

            Du skal muligvis uploade officielle dokumenter baseret på din virksomhedstype og din beliggenhed. Dokumentet eller dokumenterne skal vise navnet på den eller de personer, der ejer virksomheden.

            Generelt kan vi acceptere virksomhedsdokumenter som f.eks.:

            • Vedtægter
            • Selskabsvedtægter/stiftelsesbevis
            • Bevis for godt omdømme
            • Bevis for virksomhedsregistrering
            • Virksomhedsvedtægter
            • Stiftelsesdokument
            • Momscertifikat eller -registrering

            Navnene på disse dokumenter kan variere afhængigt af, hvilket land din virksomhed er registreret i. Nedenfor kan du finde en liste over eksempler på dokumenter, vi kan acceptere.

            Hvor kan jeg finde mine virksomhedsdokumenter?

            Hvis du ikke er den person, der er ansvarlig for at udfylde eller arkivere din virksomheds papirer, skal du muligvis bede nogen i din organisation om at hjælpe dig med dette trin. Du kan f.eks. være nødt til at spørge en sekretær, en leder eller en advokat i virksomheden.

            Skal min(e) medvært(er) også bekræftes?

            Hvis du har udpeget nogen som medvært for dit opslag eller din oplevelse, skal vedkommende oprette sin egen Airbnb-konto. Afhængigt af denne persons adgangsrettigheder kan vedkommende også blive bedt om at give oplysninger om sig selv såsom sit fulde juridiske navn, fødselsdag og fødested samt sit identitetsdokument.

            Jeg har mere end én værtskonto. Hvordan kan jeg se, hvilke af mine konti I har brug for oplysninger eller dokumenter om?

            Vi sender en meddelelse til den e-mailadresse, der er tilknyttet den Airbnb-værtskonto, der gennemgås.

            Jeg har mere end én værtskonto, og alle konti ejes af den eller de samme personer. Er der andet, jeg skal være opmærksom på?

            Hvis du har flere værtskonti, bedes du kontakte din Airbnb-kontoadministrator for at få yderligere oplysninger og support.

            Vi er en ejendomsadministrationsvirksomhed og leverer værtstjenester til ejendomsejere. Hvis oplysninger skal vi indtaste i KYC-formularen?

            Du skal angive den person, der er ansvarlig for at drive værtskontoen på vegne af virksomheden, i afsnittet Dine oplysninger i KYC-processen. Det er sandsynligvis en medarbejder i din ejendomsadministrationsvirksomhed.

            Du skal indtaste oplysningerne om ejendomsadministrationsvirksomheden (f.eks. virksomhedsregistreringsnummer) i afsnittet Virksomhedsoplysninger.

            Du skal angive alle de personer, der ejer eller kontrollerer mere end 25 % af dit ejendomsadministrationsselskab, i afsnittet Retmæssig ejer. Hvis ingen ejer eller kontrollerer mere end 25 % af virksomheden, skal du tilføje den person, der er ansvarlig for at administrere eller lede ejendomsadministrationsvirksomheden, f.eks. den administrerende direktør, i afsnittet Virksomhedsadministrator.

            Vi er en ejendomsadministrationsvirksomhed, der leverer værtstjenester til ejendomsejere, og der udbetales beløb til disse ejere direkte fra vores Airbnb-værtskonto. Skal vi angive oplysninger om disse udbetalinger?

            Ja, hvis du tilføjer en bankkonto i din kontos udbetalingsafsnit under et nyt navn (f.eks. i ejendomsejerens navn), kan du blive bedt om at vælge fra en rullemenu, hvilken rolle denne person har. "Ejendomsejer" er én af de muligheder, du kan vælge.

            Vil jeg blive bedt om at angive yderligere oplysninger i fremtiden, når jeg har gennemført bekræftelsesprocessen?

            Vi kan få brug for at kontakte dig igen i fremtiden for at anmode om yderligere oplysninger. Det kan skyldes, at der er sket en ændring af din konto (f.eks. at en ny medarbejder bliver den person, der primært driver værtskontoen). Vi er også forpligtede ved lov til at foretage regelmæssige gennemgange af de oplysninger, vi opbevarer, for at sikre, at alle oplysningerne er ajourførte. Vi kan også kontakte dig i den sammenhæng.

            Hvad sker der, hvis jeg ikke svarer på anmodninger om at indsende dokumenter eller yderligere oplysninger?

            Dine udbetalinger kan blive sat på pause, indtil du indsender de påkrævede oplysninger.

            Vores oplysninger er blevet ændret, siden jeg gennemførte KYC-processen, men felterne i formularen kan ikke længere redigeres. Hvad skal jeg gøre?

            Kontakt os for at få formularen låst op.

            Sådan kontakter du os

            • Vores teams samtaletråde lukkes, når der er gået et vist antal dage (typisk 30 eller 90 dage). Hvis du ikke kan svare på en samtaletråd om KYC-bekræftelse i dine Beskeder, kan du kontakte os for yderligere hjælp.
            • Hvis du oplever et teknisk problem (f.eks. hvis vi har bedt dig om at uploade et id, men det er ikke muligt at uploade et, når du klikker på linket), så kontakt os for yderligere hjælp.
            • Hvis du har spørgsmål om KYC-processen, skal du ikke tøve med at spørge din kontoadministrator. Vedkommende vil hjælpe dig med rådgivning om de næste trin i din bekræftelse.
            • Du kan også kontakte os, hvis du har andre spørgsmål.

            Eksempler på virksomhedsdokumenter

            Nedenfor er eksempler på dokumenter, vi muligvis kan acceptere baseret på virksomhedens beliggenhed. Hvis du har problemer med at finde det rette dokument, bedes du kontakte os for yderligere hjælp.

            Land

            Dokument

            Australien

            • Bekræftelse af australsk virksomhedsnummer (registreringsbevis)
            • Australian Securities and Investments Commission (ASIC) Record of Registration (registreringsbevis)
            • Australian Business Register Extract (uddrag fra handelsregister)
            • Navneændringsattest
            • Australian Charities and Non-profit Commission Extract (uddrag fra velgørenhedsorganisationer eller nonprofitorganisationer)
            • Consumer Affairs Association Extract (uddrag fra den registrerede forening)

            Bahrain

            Erhvervsregistreringscertifikat (udstedt af Kongeriget Bahrains ministerium for industri og handel)

            Bangladesh

            Handelslicens

            Belgien

            Kopie van publicatie in de Bijlagen tot het Belgisch Staatsblad/Copie des annexes publiées dans le registre officiel belge/Ausfertigung zur Veröffentlichung in den Anlagen zum Belgischen Staatsblatt (kopi af bilag offentliggjort i det officielle belgiske register)

            Benin

            Carte d'Identifiant Fiscal Unique (skatte-id-kort)

            Bhutan

            Erhvervslicens udstedt af økonomiministeriet, Bhutans kongelige regering

            Brasilien

            • Certificado da Condição de Microempreendedor Individual/CCMEI (MEI-certifikat)
            • Requerimento de Empresário Individual (tilmeldingsdokument for den enkelte iværksætter)
            • Declaração de Enquadramento de Empresa de Pequeno Porte – EPP (erklæring af kategorien mindre virksomheder)
            • Ato Constitutivo da EIRELI (stiftelsesdokument for EIRELI)

            Canada

            • Bevis for virksomhedsstatus
            • Brev eller meddelelse om vurdering fra en kommunal, provinsiel, territorial eller føderal regering
            • En partnerskabsaftale (kun acceptabel for partnerskab/non-profit/ikke-inkorporerede juridiske enheder)

            Tjekkiet

            Registrace obchodu (handelsregistrering)

            Den Dominikanske Republik

            Handelsregistrering

            Egypten

            MCDR-registreringscertifikat

            Finland

            Kaupparekisteriote/Handelsregistrering

            Frankrig

            • Extrait d'immatriculation D1 (uddrag fra håndværksregister)
            • Avis de situation au répertoire SIREN (uddrag fra SIREN-register)
            • Lettre de confirmation de numéro SIREN délivrée par l'Urssaf (SIREN-nummerbekræftelse)
            • Statuts de l'Association (vedtægter – kun acceptable for nonprofit)
            • Parution dans le Journal Officiel (uddrag fra den officielle tidende – kun acceptabelt for nonprofitorganisationer)

            Tyskland

            • Gewerbeanmeldung (handelsregistrering)
            • Gewerbeschein (handelslicens)

            Indien

            • Registreringscertifikat for etablering
            • Certifikat eller registreringsdokument udstedt af moms-, serviceskatte- eller erhvervsskattemyndighederne
            • Licens eller certifikat til at praktisere, som er udstedt i den proprietære virksomheds navn af et fagligt organ, der er oprettet i henhold til en lov.
            • GST-certifikat
            • Momsselvangivelse
            • Selvangivelse

            Indonesien

            • Virksomhedslicens
            • Ministerielt dekret

            Irland

            Partnerskabsaftale

            Italien

            • Visura camerale/Certificato camerale (registre og lister over autoriserede enheder)
            • Rendiconto finanziario/Bilancio (årsregnskab eller tilsvarende dokumenter)

            Japan

            • 登記謄本 (Touki)
            • 印鑑登録証明書 (certifikat for registrering af segl)

            Kuwait

            Handelslicens

            Letland

            • Komersanta reċistrācijas apliecība (handelsregistreringscertifikat)
            • Lursoft dokuments (Lursoft-dokument)
            • Reċistra izsniegts dokuments ar PVN maksātāja numuru (momsnummer fra registret)

            Luxembourg

            Licence commerciale/Handelslizenz (handelslicens)

            Malaysia

            Dokumen Pendaftaran Perniagaan (virksomhedsregistreringsdokument)

            Mexico

            • Cédula de Identificación Fiscal (skatte-id)
            • Constancia de Situación Fiscal SAT

            Marokko

            Bulletin de Notification de L'Identificant Fiscal (certifikat for skatte-id)

            New Zealand

            New Zealand Companies Office Company Extract (uddrag fra virksomhedsregister)

            Niger

            Certificat d'immatriculation (registreringscertifikat)

            Nordmakedonien

            Extract from the Central Registry of North Macedonia (uddrag fra handelsregistret)

            Peru

            Registro en SUNARP (SUNARP-registrering)

            Polen

            • Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - KRS + REGON
            • Numer Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) (nationalt domstolsregisternummer)
            • Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON (REGON-certifikat)

            Qatar

            Kommerciel licens

            Rumænien

            Certificate constatatoare

            Slovakiet

            List vydaný vládou (myndighedsudstedt brev)

            Slovenien

            Obvestilo o identifikaciji in razvrstitvi po dejavnostih

            Spanien

            Documento acreditativo del NIF (NIF-dokument)

            Sverige

            • Registreringsbevis (Skatteverket) (dokument udstedt af en offentlig myndighed, der viser organisationens id-nummer)
            • Inskrivningsbevis (meddelelse fra registreringskontoret i den officielle tidende)

            Thailand

            หลักฐานแสดงการจดทะเบียนบริษัทที่ออกโดยรัฐบาล (myndighedsudstedt bevis for stiftelse)

            De Forenede Arabiske Emirater

            Handelslicens/freelancetilladelse

            Storbritannien

            • Charity Commission Document (velgørenhedsdokument)
            • HM Revenue and Customs: kontoudtog

            USA

            • IRS Letter 147C
            • IRS SS-4 confirmation letter (bekræftelsesbrev)
            Hjalp denne artikel?

            Relaterede artikler

            Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
            Log ind, eller tilmeld dig