Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledninger
Vært

Hvis du er utryg ved en gæst

Husk: I nødsituationer, eller hvis din personlige sikkerhed er truet, skal du straks kontakte det lokale politi eller akuttjenester.

Du laver reglerne for din bolig- Så simpelt er det. Hvis du har en gæst, der har overtrådt en ordensregel eller gjort noget, der har gjort dig utryg, behøver du ikke acceptere vedkommendes reservation.

Inden du accepterer en rejseanmodning

Se disse sikkerhedstips, der kan hjælpe dig med at lære potentielle gæster at kende, gøre din bolig klar til at blive populær og beskytte dig selv.

Afvisning af en reservationsanmodning påvirker ikke dit opslags placering negativt. Din placering i søgeresultaterne kan dog blive påvirket, hvis du ofte afviser anmodninger.

Når du har bekræftet en reservation

Hvis du allerede har bekræftet reservationen, kan du annullere den.

Find ud af, om din situation giver dig mulighed for at annullere uden sanktioner, f.eks. hvis du har erfaret, at din gæst planlægger en uautoriseret fest, eller hvis vedkommende medbringer sine hunde, når det specifikt er angivet på dit opslag, at kæledyr ikke er tilladt.

Her er alt, hvad du har brug for at vide om sanktioner i forbindelse med annulleringer.

Anmærkning af upassende meddelelser

Hvis du er utryg ved en meddelelse fra en gæst, kan du informere os ved at anmærke den. Du skal bare åbne meddelelsestråden og klikke eller trykke på flagikonet ved siden af den meddelelse, du vil have gennemgået.

Læs tips til, hvordan du finder rundt i værtsudfordringer og forbereder dig på det uventede, i Ressourcecentret.

Hjalp denne artikel?

Relaterede artikler

Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig