Hvis du er utryg ved en gæst
Husk: I nødsituationer, eller hvis din personlige sikkerhed er truet, skal du straks kontakte det lokale politi eller akuttjenester.
Du laver reglerne for din bolig- Så simpelt er det. Hvis du har en gæst, der har overtrådt en ordensregel eller gjort noget, der har gjort dig utryg, behøver du ikke acceptere vedkommendes reservation.
Inden du accepterer en rejseanmodning
Se disse sikkerhedstips, der kan hjælpe dig med at lære potentielle gæster at kende, gøre din bolig klar til at blive populær og beskytte dig selv.
Afvisning af en reservationsanmodning påvirker ikke dit opslags placering negativt. Din placering i søgeresultaterne kan dog blive påvirket, hvis du ofte afviser anmodninger.
Når du har bekræftet en reservation
Hvis du allerede har bekræftet reservationen, kan du annullere den.
Find ud af, om din situation giver dig mulighed for at annullere uden sanktioner, f.eks. hvis du har erfaret, at din gæst planlægger en uautoriseret fest, eller hvis vedkommende medbringer sine hunde, når det specifikt er angivet på dit opslag, at kæledyr ikke er tilladt.
Her er alt, hvad du har brug for at vide om sanktioner i forbindelse med annulleringer.
Anmærkning af upassende meddelelser
Hvis du er utryg ved en meddelelse fra en gæst, kan du informere os ved at anmærke den. Du skal bare åbne meddelelsestråden og klikke eller trykke på flagikonet ved siden af den meddelelse, du vil have gennemgået.
Læs tips til, hvordan du finder rundt i værtsudfordringer og forbereder dig på det uventede, i Ressourcecentret.
Relaterede artikler
- Vært
Når en gæst ikke dukker op til en reservation
Hvis din gæst annullerer eller ikke dukker op, håndhæver vi din annulleringspolitik, og en eventuel udbetaling bliver overført til dig. - Vært
Hvis en gæst ikke svarer på din anmodning om ændring af en rejse
Hvis du ikke hører fra gæster, og din anmodning er vigtig eller presserende, kan du sende en besked, der minder dem om at acceptere eller af… - Vært
Sådan annullerer du en reservation som vært uden negative konsekvenser
Hvis en vært er nødt til at annullere af en gyldig grund, samarbejder vi med vedkommende og hjælper gæsterne med at finde et andet sted at b…