Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledninger
Gæst

Noget gik galt med din betaling

Går din transaktion ikke igennem? Det kan ske af flere årsager, bl.a.:

  • Dit kredit- eller debetkort er udløbet
  • Den faktureringsadresse eller det telefonnummer, du har angivet, stemmer ikke overens med dem, der er tilknyttet dit kredit- eller betalingskort
  • Den betalingsmetode, du anvendte, accepteres ikke i dit område
  • Du har overskredet den daglige udbetalings- eller købsgrænse, der er fastsat af din bank eller dit pengeinstitut
  • Der er ikke nok penge på dit kredit- eller debetkort til at foretage betalingen
  • Forebyggelse af svindel er blevet udløst

    Tips til at løse almindelige betalingsproblemer

    Hjalp denne artikel?

    Relaterede artikler

    • Betaling for din rejse

      Hvornår bliver du opkrævet betaling for en reservation? Hvad gør du, hvis du ikke kan gennemføre din transaktion? Lad os se nærmere på økono…
    • Gæst

      Hvorfor bliver mit kreditkort afvist?

      Der kan være flere grunde til dette, lige fra et udløbet kreditkort til forebyggelse af svig. Kontakt din bank eller dit kreditkortfirma for…
    • Gæst

      Accepterede betalingsmetoder

      Vi understøtter forskellige betalingsmetoder, alt afhængigt af hvilket land din betalingskonto befinder sig i.
    Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
    Log ind, eller tilmeld dig