Vejledninger
•
Gæst
Noget gik galt med din betaling
Noget gik galt med din betaling
Går din transaktion ikke igennem? Det kan ske af flere årsager, bl.a.:
- Dit kredit- eller debetkort er udløbet
- Den faktureringsadresse eller det telefonnummer, du har angivet, stemmer ikke overens med dem, der er tilknyttet dit kredit- eller betalingskort
- Den betalingsmetode, du anvendte, accepteres ikke i dit område
- Du har overskredet den daglige udbetalings- eller købsgrænse, der er fastsat af din bank eller dit pengeinstitut
- Der er ikke nok penge på dit kredit- eller debetkort til at foretage betalingen
- Forebyggelse af svindel er blevet udløst
Tips til at løse almindelige betalingsproblemer
- Hvis dit kredit- eller debetkort er udløbet, skal du opdatere din betalingsmetode
- Dobbelttjek faktureringsadressen, postnummeret og telefonnummeret forbundet med dit kredit- eller debetkort
- Sørg for, at betalingsmetoden accepteres i dit område
- Kontrollér, at din betalingsmetode er blevet bekræftet
- Kontakt din bank eller dit pengeinstitut for at finde ud af, hvad årsagen kan være til, at dit kort bliver afvist
Hjalp denne artikel?
Relaterede artikler
Betaling for din rejse
Hvornår bliver du opkrævet betaling for en reservation? Hvad gør du, hvis du ikke kan gennemføre din transaktion? Lad os se nærmere på økono…- Gæst
Hvorfor bliver mit kreditkort afvist?
Der kan være flere grunde til dette, lige fra et udløbet kreditkort til forebyggelse af svig. Kontakt din bank eller dit kreditkortfirma for… - Gæst
Accepterede betalingsmetoder
Vi understøtter forskellige betalingsmetoder, alt afhængigt af hvilket land din betalingskonto befinder sig i.
Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig