Redigering, fjernelse eller tilføjelse af en betalingsmetode
Hvis en eksisterende betalingsmetode på din konto er forkert (f.eks. et udløbet kreditkort), kan du opdatere den eller tilføje en ny betalingsmetode.
Redigering af en betalingsmetode til kommende betalinger
Hvis du har en eksisterende reservation med betalinger planlagt til en fremtidig dato, f.eks. et månedlangt ophold, kan du ændre betalingsmetoden for de planlagte kommende betalinger.
Bemærk: Betalingsmetoden kan kun ændres for planlagte fremtidige betalinger. Det er ikke muligt at ændre betalingsmetoden for den første betaling, der foretages, når reservationen er blevet bekræftet.
- Gå til Rejser, og vælg derefter den rejse, du vil ændre
- Under Det har du booket skal du vælge din reservation
- Under Betalingsoplysninger skal du klikke på Hent kvitteringer, og administrer betalinger
- Under Dine betalingsoplysninger skal du gå til Planlagte betalinger og vælge Opdater betalingsoplysninger
- Opdater din betalingsmetode, og vælg, hvornår du vil betale
- Klik på Indsend
- Gå til Rejser,
og vælg den rejse, du vil ændre
- Under Det har du booket skal du vælge din reservation
- Under Betalingsoplysninger skal du trykke på Hent kvitteringer, og administrer betalinger
- Under Dine betalingsoplysninger skal du gå til Planlagte betalinger og trykke på Opdater betalingsoplysninger
- Opdater din betalingsmetode, og vælg, hvornår du vil betale
- Tryk på Indsend
- Gå til Rejser,
og vælg den rejse, du vil ændre
- Under Det har du booket skal du vælge din reservation
- Under Betalingsoplysninger skal du trykke på Hent kvitteringer, og administrer betalinger
- Under Dine betalingsoplysninger skal du gå til Planlagte betalinger og trykke på Opdater betalingsoplysninger
- Opdater din betalingsmetode, og vælg, hvornår du vil betale
- Tryk på Indsend
- Gå til Rejser, og vælg derefter den rejse, du vil ændre
- Under Det har du booket skal du vælge din reservation
- Under Betalingsoplysninger skal du trykke på Hent kvitteringer, og administrer betalinger
- Under Dine betalingsoplysninger skal du gå til Planlagte betalinger og trykke på Opdater betalingsoplysninger
- Opdater din betalingsmetode, og vælg, hvornår du vil betale
- Tryk på Indsend
Fjern en betalingsmetode
Du kan fjerne en betalingsmetode fra din konto, medmindre den bruges på en afventende eller aktiv reservation eller en tidligere reservation, der sluttede for mindre end 14 dage siden. Du kan heller ikke fjerne din betalingsmetode, hvis din vært har anmodet om en refusion fra dig, og Airbnb er i gang med at gennemgå denne anmodning.
- Gå til Kontoindstillinger > Betalinger og udbetalinger
- Ved siden af betalingsmetoden skal du klikke på ikonet med tre prikker
- Klik på Fjern
- Gå til Kontoindstillinger > Betalinger og udbetalinger
- Tryk på Betalingsmetoder
- Tryk på den betalingsmetode, du vil slette
- Tryk på Slet
- Gå til Kontoindstillinger > Betalinger og udbetalinger
- Tryk på Betalingsmetoder
- Tryk på den betalingsmetode, du vil slette
- Tryk på Slet
- Gå til Kontoindstillinger > Betalinger og udbetalinger
- Ved siden af betalingsmetoden skal du trykke på ikonet med tre prikker
- Tryk på Fjern
Tilføj en betalingsmetode
Du kan føje et kredit- eller debetkort eller en anden betalingsmetode til din konto.
- Gå til Kontoindstillinger > Betalinger og udbetalinger
- Klik på Tilføj betalingsmetode
- Gå til Kontoindstillinger > Betalinger og udbetalinger
- Tryk på Betalingsmetoder
- Tryk på Tilføj betalingsmetode
- Gå til Kontoindstillinger > Betalinger og udbetalinger
- Tryk på Betalingsmetoder
- Tryk på Tilføj betalingsmetode
- Gå til Kontoindstillinger > Betalinger og udbetalinger
- Tryk på Tilføj betalingsmetode
Angiv en standardbetalingsmetode
Du kan vælge, hvilken betalingsmetode der vises øverst på din liste over tilgængelige betalingsmetoder.
- Gå til Kontoindstillinger > Betalingsmetoder
- Ved siden af betalingsmetoden skal du klikke på ikonet med tre prikker
- Klik på Angiv som standard
- Gå til Kontoindstillinger > Betalinger og udbetalinger
- Tryk på Betalingsmetoder
- Tryk på den betalingsmetode, du vil angive som standard
- Tryk på Angiv som standard
- Gå til Kontoindstillinger > Betalinger og udbetalinger
- Tryk på Betalingsmetoder
- Tryk på den betalingsmetode, du vil angive som standard
- Tryk på Angiv som standard
- Gå til Kontoindstillinger > Betalingsmetoder
- Ved siden af betalingsmetoden skal du trykke på ikonet med tre prikker
- Tryk på Angiv som standard
Relaterede artikler
- Gæst
Ændring af din betalingsmetode for en bekræftet reservation
Hvis din reservation er bekræftet og betalt, kan du ikke ændre betalingsmetoden. Hvis den ikke er det, kan du annullere og booke en anden bo… - Gæst
Accepterede betalingsmetoder
Vi understøtter forskellige betalingsmetoder, alt afhængigt af hvilket land din betalingskonto befinder sig i. - Gæst
Afdragsordninger
Du betaler for en del af din reservation, når bookingen bekræftes, og fremtidige betalinger bliver automatisk trukket på de datoer, der er a…