Find din værts annulleringspolitik
Måske har du bare brug for ro i sindet, før du booker, eller måske har du brug for at annullere lige nu. Sådan finder du annulleringspolitikken for dit ophold.
Find annulleringspolitikken, før du booker
Du kan finde annulleringsoplysninger på opslagssiden og under bookingprocessen, inden du betaler.
Find annulleringspolitikken for en bekræftet reservation
- Klik på Rejser, og vælg den reservation, du vil tjekke
- Under Reservationsoplysninger skal du gå til Annulleringspolitik
- Klik på Læs mere
- Tryk på Rejser , og vælg den reservation du vil tjekke
- Under Reservationsoplysninger skal du gå til Annulleringspolitik
- Tryk på Læs mere
- Tryk på Rejser , og vælg den reservation du vil tjekke
- Under Reservationsoplysninger skal du gå til Annulleringspolitik
- Tryk på Læs mere
- Tryk på Rejser, og vælg den reservation du vil tjekke
- Under Reservationsoplysninger skal du gå til Annulleringspolitik
- Tryk på Læs mere
Annulleringsfrister og refusioner
De tidspunkter og datoer, vi viser for annulleringspolitikker, er baseret på opslagets lokale tidszone. Annulleringsfrister for at modtage refusioner måles fra indtjekningstidspunktet for opslaget i dets lokale tidszone eller kl. 15.00, hvis der ikke er angivet noget indtjekningstidspunkt.
Begynd at annullere din reservation, hvis du vil vide, hvor meget du får refunderet, så viser vi dig en detaljeret oversigt. Afhængigt af dit opholds varighed, når du annullerer, og den annulleringspolitik, der gælder for din reservation, kan du få en delvis refusion, hvis du annullerer efter indtjekning – få mere at vide om forskellige annulleringspolitikker.
Få mere at vide om, hvordan refusioner fungerer ved annulleringer. Husk, at det refunderede beløb aldrig kan overstige det beløb, du faktisk har betalt på det tidspunkt, du annullerer – få mere at vide om refusionsbeløb.
Uforudsete omstændigheder
Har en nødsituation eller naturkatastrofe forstyrret din reservation? Du kan være kvalificeret til en refusion på grund af uforudsete omstændigheder. Hvis du bliver nødt til at annullere på grund af COVID-19-pandemien, kan du få mere at vide om dine muligheder.
Problemer under din rejse
Hvis du støder på problemer, når du ankommer til din bolig, som værten ikke kan løse hurtigt, kan du være beskyttet i henhold til vores Politik for ombooking og refusion.
Gratis, 24-timers annulleringsperiode for reservationer i Californien
Når du booker et ophold i Californien mindst 72 timer inden indtjekning, har du 24 timer til at annullere og få fuld refusion. Vi gør dette for at overholde californisk lovgivning og for at forbedre bookingoplevelsen.
Bemærk: Du har muligvis mere end 24 timer til at annullere og få en fuld refusion afhængigt af din værts annulleringspolitik.
Annulleringspolitikker for værter
Hvis du er vært eller vil have mere at vide om de tilgængelige annulleringspolitikker, kan du få mere at vide om annulleringspolitikker for dit opslag.
Relaterede artikler
- Gæst
Sådan annullerer du din reservation af et overnatningssted
Du kan gå til dine rejser for at annullere eller ændre din reservation. - Vært
Annulleringspolitikker til dit opslag
Den mest passende annulleringspolitik afhænger af dig og dit opslag. Du kan vælge en fleksibel, moderat, fast eller striks annulleringspolit… - Gæst
Find dit refusionsbeløb
Refusionsbeløbet afhænger af annulleringspolitikken for din reservation, og hvornår du annullerer.