Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater
    Tips fra ejendomsadministratorer om, hvordan du er vært lige nu

    Tips fra ejendomsadministratorer om, hvordan du er vært lige nu

    I en række lyttesessioner delte erfarne værter deres bedste strategier.
    Af Airbnb den 24. apr. 2020
    4 minutters læsning
    Opdateret 30. apr. 2020

    Højdepunkter

    • Ejendomsadministratorer fortalte, hvad der fungerer bedst for dem lige nu

      • Overvej at opdatere opslagstitlen og beskrivelsen for at fremhæve faciliteter, længerevarende ophold og mere

      • Deling af forbedrede rengøringsprotokoller kan også i høj grad bidrage til at få gæster til at føle sig trygge

      I løbet af de sidste par uger har vi arbejdet hårdt for at hjælpe værter, der påvirkes af COVID-19, ved at dele opdaterede politikker, forklare nye programmer og værktøjer og fremhæve rejsetendenser, som vi bemærker på Airbnb. Men vi tænkte, at det ville være nyttigt at dele værternes erfaringer. De fortæller, hvordan de fortsat byder gæster velkommen i denne svære tid.

      I denne måned afholdt vi lyttemøder med nogle af vores ejendomsadministratorer for bedre at forstå indvirkningen af COVID-19 på deres værtsvirksomheder. De delte værdifulde tips om, hvordan de fortsætter med at være vært lige nu. Læs videre for at finde ud af, hvordan nogle ejendomsadministratorer håndterer forstyrrelsen af deres forretning – og hvad de gør for at blive ved med at være vært.

      Udvid dit sædvanlige bookingvindue. "Vi forlængede vores sæson," fortæller en af værterne. "Vi lukker normalt lige efter Labor Day, men jeg forlængede til 15. oktober." Hvis det er muligt for dig at fortsætte med at være vært længere end sædvanligt, kan du måske tiltrække gæster, der er interesserede i datoer uden for din normale sæson.

      Tilskynd gæster til at booke fremtidige datoer, og overvej ekstra dage eller andre rabatter. "Jeg prøvede at presse folk til at foretage fremtidige reservationer i stedet for at annullere", fortæller en af værterne. "Jeg gav dem også en gratis uge uden for sæsonen, hvor vi ikke har så travlt, som et andet incitament, og de var vilde med den idé. De skulle kun betale rengøringsgebyr."

      Opdater dit opslags titel og beskrivelse for at fremhæve, at du også er vært for længerevarende ophold. Da mange kæmper med skolelukninger og fjernarbejde, vil de sandsynligvis finde arbejds- og familievenlige opslag interessante. "Jeg har ændret titlerne på vores opslag. Vi har mange ejendomme, der har private haver, så vi kan tiltrække ejere af kæledyr og folk med børn, der vil have deres egen bolig," fortæller en af værterne.

      "Som noget af det første ændrede jeg opslagets titel til 'Privat tilflugtssted med en indhegnet have', og det lod til at hjælpe meget," fortsætter hun. "Alle faciliteter, som kan være nyttige for en, der arbejder hjemmefra, skal du skrive i din titel." En anden ejendomsadministrator er enig: "De fleste af vores reservationer er længerevarende ophold nu."

      Fortæl om dit forbedrede rengøringsprogram. Hvis du følger ekstra trin for rengøring og desinfektion din bolig, skal du nævne det i beskrivelsen af din bolig. "Vi gør, hvad vi kan for at annoncere for rene lejligheder," siger en ejendomsbestyrer. "Fortæl potentielle rejsende, at dine lejligheder eller logier er så rene, som de kan blive, så de føler sig trygge ved at bo hos dig."

      Tilbyd bolig til folk, der ikke kan bo sammen med deres familie lige nu. "Lokale kan holde fysisk afstand til familien og booke hos os, og det har fungeret for os," fortæller en af værterne. Du kan byde COVID-19-hjælpearbejdere velkommen gennem vores program Overnatningssteder i frontlinjen eller tilbyde en bolig til personer, der midlertidigt bor adskilt fra ældre slægtninge. Der er god mulighed for at hjælpe andre i denne tid.

      Genovervej din markedsføringsplan, og juster dine priser. En ejendomsbestyrer fortæller, at hun holder sig oven vande ved at sænke priserne. "Vi har opdateret vores markedsføringsstrategi," siger hun. "Vi prøver grundlæggende at være mere imødekommende ved at acceptere alle til eller under kostprisen. Vi har omkring 80 % belægning til kostpris, og det er jeg taknemmelig for."

      En anden vært er enig: "Tilpas dine priser," siger hun. "Der er folk, der har sprunget vandrør; der forsøger at arbejde hjemmefra og få børn til at lave skolearbejde hjemmefra, og de har ikke nok plads, så nogle af mine ejendomme er fyldt – men til kraftigt nedsatte priser, fordi de kender markedet."

      Kommuniker med dine gæster. Nu kan du opfordre til åben kommunikation med dine gæster for at se, hvordan I samarbejder. "Vi samarbejder med gæster i den enkelte sag om refusioner," siger en af værterne. Hvis du kommunikerer godt med gæster på Airbnb, er der større sandsynlighed for, de husker dig og booker igen, når det er muligt at rejse igen.

      Lav boligforbedringer "Jeg har opfordret mine ejere og mig selv til at foretage disse renoveringer – udskift gulvene, gør ting, som du alligevel ville blokere kalenderen for," siger en ejendomsbestyrer. Finpuds malingen eller skab et indbydende udendørsområde. Nu har du endelig tid til at komme i gang med de projekter, der forbedrer din bolig.

      Hold humøret oppe, og husk, at folk stadig har brug for midlertidige boliger. "Jeg er vært for en pilot, der ville bo i en feriebolig i 14 dage, før han tager hjem, bare i tilfælde af at han var syg," fortæller en vært os. "Jeg er vært for en, der er ved at gå fra sin partner og havde brug for et andet sted at bo. Der er mange grunde til, at nogen har brug for midlertidig bolig lige nu."

      Hvis du er i tvivl, kan du overveje at gennemgå din annulleringspolitik igen. Ved at tilbyde fleksible annulleringer kan gæster føle sig mere trygge ved at booke din bolig. Få mere at vide

      Højdepunkter

      • Ejendomsadministratorer fortalte, hvad der fungerer bedst for dem lige nu

        • Overvej at opdatere opslagstitlen og beskrivelsen for at fremhæve faciliteter, længerevarende ophold og mere

        • Deling af forbedrede rengøringsprotokoller kan også i høj grad bidrage til at få gæster til at føle sig trygge

        Airbnb
        24. apr. 2020
        Var det en hjælp?