Dette indhold er ikke tilgængeligt på det valgte sprog, så vi har gjort det tilgængeligt på det nærmeste tilgængelige sprog i øjeblikket.

Få mest muligt ud af fanen Beskeder

Prøv disse tips for at søge, sende og planlægge beskeder hurtigt og nemt.
Af Airbnb den 1. maj 2024
Opdateret 3. feb. 2025

Fanen Beskeder er din Airbnb-indbakke. Den samler alle beskeder, som har med værtsskab, rejser og support at gøre, på ét sted. På fanen beskeder kan du:

  • filtrere beskeder og søge i hele din indbakke.
  • sende og planlægge beskeder, herunder færdiglavede skabeloner, som vi kalder hurtige svar
  • kommunikere med alle gæster for en reservation i én samtale.
  • oprette beskedtråde til organisering af samtaler.
  • redigere og fjerne afsendte beskeder.
  • bruge kvitteringer for læste beskeder til at se, når gæster ser dine beskeder.
  • reagere på beskeder med emojier.

Filtrering og søgning i beskeder

Standardvisningen viser alle dine beskeder på Airbnb. Vælg Værtsskab, Rejser eller Support for at filtrere beskeder efter type.

Du kan anvende disse ekstra filtre inden for Værtskab:

  • Ulæste viser kun beskeder, der ikke er åbnet.
  • Bookingfase sorterer beskeder efter reservationsanmodninger, kommende reservationer, aktuelle reservationer eller tidligere reservationer.
  • Opslag organiserer beskeder efter opslag, hvis du har mere end et.
  • Stjernemarkeret viser kun beskeder, du har markeret med en stjerne.

Hvis du har en medvært, er Superhost-ambassadør eller er vært for en Airbnb-oplevelse, finder du disse filtre på fanen Beskeder:

  • Medvært viser samtaler mellem dig og eventuelle medværter på et opslag.
  • Superhost-ambassadør viser beskeder mellem dig og værter, du er blevet matchet med.
  • Oplevelser giver dig mulighed for at læse beskeder, der drejer sig om disse bookinger.

Brug filteret Rejsende til at se de beskeder, du sender og modtager som gæst. Brug filteret Support til at se dine samtaler med Airbnb-support.

Leder du efter en bestemt samtale? Du kan søge i beskeder efter navne, ord eller sætninger. Resultaterne tager højde for de filtre, du har anvendt, så du hurtigere kan finde samtaler.

Afsendelse og planlægning af hurtige svar

Klar og rettidig kommunikation er en vigtig del af et vellykket værtskab. Start samtaler, angiv oplysninger, og svar på spørgsmål fra gæster på fanen Beskeder.

For at spare tid kan du prøve at bruge funktionen til hurtige svar. Hurtige svar er beskedskabeloner ved deling af rutineoplysninger, så du ikke behøver at starte helt fra bunden. Du kan finde et par allerede skrevne beskeder i fanen Beskeder, der kan bruges til at hjælpe gæsterne på vigtige tidspunkter, f.eks. lige efter bookingen. Du kan bruge disse hurtige svar, som de er, redigere dem eller oprette dine egne brugerdefinerede skabeloner. 

Fanen Beskeder bruger kunstig intelligens til at forstå gæstespørgsmål og automatisk foreslå et hurtigt svar. Det foreslåede svar vises i din samtale med gæsten, hvor kun du kan se det.

Du vil kunne gennemgå, redigere og sende det foreslåede hurtige svar med det samme eller planlægge det til senere levering. Pladsholdere i skabelonerne udfylder automatisk visse booking- og opslagsoplysninger – f.eks. beliggenhed, gæstens navn og indtjekningstidspunkt – når beskeden sendes. Sørg for, at dit opslag er komplet og ajour, for beskeder med tomme pladsholdere bliver ikke sendt korrekt.

Når en besked, du har planlagt, snart skal sendes, vil du se en påmindelse i din samtale med gæsten. Du kan tilpasse beskeden eller lade være med at sende den, hvis den gentager oplysninger, du allerede har delt.

Få mere at vide om brug af hurtige svar for at spare tid

Kommunikation med en gruppe

Hver booking starter en ny samtale på fanen Beskeder. 

Den gæst, der booker, kan invitere andre voksne, der rejser sammen med vedkommende, til at deltage i reservationen. Gæster, der accepterer invitationen, føjes til samtalen, og du sender beskeder til hele gruppen. Gæster kan læse alle beskederne, selvom de tilmelder sig senere, så du ikke behøver at gentage dig selv.

Vælg knappen Oplysninger for at få flere oplysninger om reservationen og samtalen, herunder en liste over alle, der deltager. Vælg en gæsts billede for at se vedkommendes profil og få mere at vide om, hvem du er vært for.

Brug af andre beskedfunktioner

Du kan finde flere funktioner til administration af samtaler på fanen Beskeder, herunder beskedtråde, redigeringsværktøjer, kvitteringer for læste beskeder og emojier.

  • Beskedtråde giver dig mulighed for at starte en tråd, når du svarer på en besked, og derved placeres dit svar under den oprindelige besked.
  • Redigeringsværktøjerne giver dig mulighed for at redigere en besked inden for 15 minutter, efter du har sendt den, og du har 24 timer til at fortryde afsendelse af en besked.
  • Kvitteringer for læste beskeder viser, om gæster eller andre modtagere har set dine beskeder, medmindre de har slået denne funktion fra i deres kontoindstillinger.
  • Emojier giver dig mulighed for at kvittere for en besked med en smiley, et hjerte, tommelfinger op, klappende hænder eller et grinende ansigt.

Spørgsmål og svar om fanen Beskeder

Oplysningerne i denne artikel kan være blevet ændret siden offentliggørelsen.

Airbnb
1. maj 2024
Var det en hjælp?