Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater
    9. april: En chat med lederen af Airbnb-oplevelser

    9. april: En chat med lederen af Airbnb-oplevelser

    Få de seneste opdateringer – fra nye onlineoplevelser til mere end 100.000 overnatningssteder i frontlinjen.
    Af Airbnb den 9. apr. 2020
    25 minutters video
    Opdateret 28. apr. 2020

    Adm. direktør Brian Chesky startede denne uges tale med en opdatering om situationen for globale rejser: Fire milliarder mennesker rundt om i verden bliver nu hjemme, flere grænser lukkes, og mange luftfartsselskaber holder deres fly på jorden. Rejsebranchen kæmper, og vi ved, at værter mærker effekten.

    Men der er stadig god grund til at være håbefuld, især når vi ser på, hvad der sker lige her i vores netværk. Rigtig mange af jer fortsætter med at finde måder at være vært på og få kontakt til hinanden på, lige fra at tilbyde indkvartering til COVID-19-hjælpearbejdere til at dele magien ved Airbnb-oplevelser fra jeres hjem.

    Brian talte om alt dette og mere til. Her er nogle af hovedbudskaberne fra hans seneste værtsopdatering:

    En spændende milepæl for vores program Overnatningssteder i frontlinjen

    For blot to uger siden lancerede vi vores program Overnatningssteder i frontlinjen for at tilbyde indkvartering til sundhedspersoner, der hjælper med at bekæmpe COVID-19 i hele verden. Og vi er blevet så inspirerede af den utrolige respons fra vores værtsnetværk. I dag har I allerede tilbudt over 100.000 overnatningssteder til COVID-19-hjælpearbejdere.

    Programmet Overnatningssteder i frontlinjen er blot endnu et eksempel på Airbnb-værters vedholdenhed og gavmildhed. Vi er utroligt taknemmelige for jeres indsats.

    Klarhed om kvalifikationskrav til vores Nødhjælpsfond for Superhosts

    Vi er glade for at kunne fortælle, at Nødhjælpsfonden for Superhosts øges med yderligere 7 millioner dollars, hvilket bringer den op på i alt 17 millioner dollars (USD) i støtte. Mange af jer undrer jer over, hvorfor værter med mere end to opslag ikke er kvalificerede til at ansøge. Formålet med dette program er at hjælpe personer, der er vært i deres primære boliger, og vi prioriterer værter på baggrund af, hvor længe de har brugt Airbnb, og hvor meget deres indtjening er faldet på grund af COVID-19. Vi planlægger at invitere kvalificerede værter inden 15. maj og fordele tilskud inden 31. maj.

    I mellemtiden finder vi andre måder at hjælpe vores forskelligartede netværk af værter på, og vi begynder med automatisk opnåelse af Superhost-status i juli for alle, der var Superhosts i vores vurdering den 1. april. Det betyder, at hvis du var Superhost i april, bevarer du din status uanset din annullerings- eller bookingrate. Få mere at vide om Nødhjælpsfonden for Superhosts

    Støtte til værter, der har fleksible annulleringspolitikker

    I sidste uge meddelte vi, at vi vil investere 250 millioner dollars (USD) i dækning af omkostningerne ved COVID-19-relaterede annulleringer. For værter, der påvirkes af disse annulleringer i henhold til vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder, betaler vi 25 % af det, du ville have modtaget via din egen annulleringspolitik.

    Da disse kontantudbetalinger afhænger af det beløb, du ville have fået i henhold til din annulleringspolitik, kan det være mindre sandsynligt, at de af jer, der har Fleksible og Moderate politikker, vil drage fordel af dem. Men vi arbejder på andre måder at hjælpe jer på. Vi har udviklet et nyt søgefilter, så gæster lettere kan finde dine opslag, og vi gør også dine opslag mere synlige på andre måder. Vi ser tegn på, at dette er, hvad gæster ønsker. Andelen af bookinger med Fleksibel politik er nu 15 % højere, end den var før COVID-19.

    En ny måde at være sammen på: Onlineoplevelser

    Efter at have sat Airbnb-oplevelser på pause i sidste måned hørte vi fra utallige værter, der mente, at de kunne tilbyde en tilsvarende grad af forbundethed online. Så vi er glade for at kunne bekendtgøre lanceringen af Onlineoplevelser – en idé, der kom direkte fra værter. Onlineoplevelser giver værter mulighed for at tjene penge, dele deres lidenskaber og få kontakt med andre, uanset om det er en person, der håber at lære noget nyt, eller en gruppe kolleger, der laver en teambuildingøvelse. Vi samarbejder også med lokale organisationer for at give onlineoplevelser til ældre, der måske føler sig ensomme og isolerede i øjeblikket. Værter tilbyder allerede onlineoplevelser, f.eks. kurser i trylleri, madlavningskurser, guidede meditationer med mere.

    Er du interesseret i at være vært for en onlineoplevelse? Vi tilbyder værter personlig support til at udvælge, optage og dele deres onlineindhold. Læs mere på airbnb.com/onlinehost

    Lad os holde forbindelsen

    Jeres feedback har været vigtigere end nogensinde før, mens vi prøver at navigere i denne hidtil usete situation. En stor del af vores reaktion er blevet til på baggrund af jeres personlige historier, spørgsmål og forslag, og vi vil blive ved med at finde måder, hvorpå vi kan komme i kontakt med jer.

    Vi vil blive ved med at holde lyttemøder med værter over hele verden, og vi vil give jer regelmæssige værtsopdateringer fra Brian på airbnb.com/live.

    Tak, fordi du så med.

    Oplysningerne i denne artikel kan have ændret sig siden offentliggørelsen.

    Om den indspillede opdatering fra vores CEO: Denne video er tilgængelig på brasiliansk portugisisk, forenklet kinesisk, fransk, italiensk, japansk, koreansk, russisk, spansk og tysk. Du kan vælge det ønskede sprog fra vælgeren nederst på denne side. Simultantolkningen af vores Værtsopdatering med CEO Brian Chesky tjener til at lette kommunikationen og udgør ikke et autentisk eller ordret referat. Det er kun originaltalen på engelsk, der er autentisk.

    Airbnb
    9. apr. 2020
    Var det en hjælp?