Indsamling af gebyrer uden for Airbnb
For det meste kan værter ikke opkræve yderligere gebyrer eller opkrævninger uden for vores platform, medmindre det udtrykkeligt er godkendt af os. Her er undtagelserne.
Værter, der kan opkræve ekstra gebyrer
Hoteller og softwareforbundne værter kan opkræve og inddrive visse gebyrer ved hjælp af en separat betalingsmetode – så længe de er beskrevet i opslaget og inkluderet i prisoversigten, inden bookingen foretages. Find oplysninger om Airbnb's faste servicegebyrer .
Typer af gebyrer, som værter kan opkræve
Her er de typer gebyrer, en vært kan medtage:
- Overnatningsgebyr: Dette kan dække udgifterne til faciliteter såsom pool, fitnesscenter eller wi-fi
- Depositum: Et refunderbart depositum, der kan bruges til at dække eventuelle skader, der opstår under opholdet
- Rengøringsgebyr: Et engangsgebyr til dækning af udgifter til rengøring
- Diverse udgifter: Dette kan omfatte ting såsom parkeringsservice, parkering eller lufthavnsbusgebyrer.
Værter opkræver typisk disse gebyrer inden et ophold, ved indtjekning eller inden for 48 timer efter udtjekning.
Bemærk: Kæledyrsgebyrer vil nu blive inkluderet i den endelige pris for kæledyrsvenlige opslag. Gæster med servicedyr skal ikke betale kæledyrsgebyr. Læs vores politik for servicedyr for yderligere oplysninger.
Relaterede artikler
- Gæst
Hvis en vært beder om flere penge
Alle prisoplysninger er inkluderet, når du booker via Airbnb. Der er et par undtagelser. - Gæst
Depositummer
Depositummer kan kræves enten af Airbnb eller af værter. De kan være baseret på boligens funktioner og/eller tidspunktet for en reservation. - Gæst
Betaling uden om Airbnb
Hvis en Airbnb-vært på Airbnb's hjemmeside beder dig om at betale uden for hjemmesiden eller via en anden virksomhed, skal du indberette det…