Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater
    28. april: Vi hjælper dig med at blive klar til fremtidens rejser

    28. april: Vi hjælper dig med at blive klar til fremtidens rejser

    Få mere at vide om vores nye rengøringsprotokol, og få flere svar på dine spørgsmål.
    Af Airbnb den 28. apr. 2020
    27 minutters video
    Opdateret 30. apr. 2020

    Højdepunkter

    • Initiativ til udvidet rengøring: En ekspertledet protokol vil blive lanceret i maj

    • Supportbetalinger: Nye oplysninger i dit kontrolpanel gør det nemt at spore, hvilke annulleringer der er kvalificerede

    • Hjælpefond for Superhosts: Vi inviterer værter til at ansøge, og vi prioriterer de værter, der har været hos os længst, og som er i økonomiske vanskeligheder

    Under den seneste værtsopdatering besvarede direktør Brian Chesky flere spørgsmål fra vores globale lyttesessioner og delte, hvad Airbnb gør for at hjælpe dig med at gøre klar til nye rejsende. Her er nogle af højdepunkterne:

    Her er vores Initiativ til udvidet rengøring

    Nu mere end nogensinde før ønsker gæster forsikring om, at du tager rengøring alvorligt. Og en af de bedste måder at tilbyde denne tryghed på er at løfte dine rengøringsrutiner til et højere niveau. Så vi er glade for at meddele, at vi lancerer Airbnb's initiativ til udvidet rengøring i næste måned. Her er, hvad du har brug for at vide:

    • Vi udvikler en ny rengøringsprotokol under vejledning af eksperter, herunder dr. Vivek Murthy, tidligere amerikansk sundhedschef.
    • Protokollen vil fra maj dække materialer, sanitetsteknikker, instruktioner rum for rum med mere
    • Gæster vil nemt kunne finde og identificere værter, der følger protokollen

    Vi håber, at dette initiativ vil mindske gætterierne om rengøringen, samtidig med at gæsterne tilbydes ro i sindet.

    Sådan hjælper vi værter med at sikre fremtidige bookinger

    Nogle af jer spekulerer på, hvad vi gør for at opfordre rejsende til at booke ophold på Airbnb. Selvom pengene til markedsføring er begrænsede lige nu, arbejder vi stadig på et par vigtige initiativer for at fremme bookinger. Vi gør, hvad vi kan, for at de rejsende husker os, og for at Airbnb er deres førstevalg, når de igen er klar til at rejse – lige fra at e-maile gæster hver uge til at forbedre vores hjemmeside og app.

    Og der er også et par ting, værter kan gøre. Deltagelse i vores Initiativ til udvidet rengøring, opdatering af din opslagsbeskrivelse og små boligforbedringer kan være med til at tilskynde fremtidige bookinger.

    En opdatering om COVID-19-annulleringer og støttebetalinger

    Mange af jer har flere spørgsmål om vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder– I vil vide, om den gælder for sommerreservationer, og I ønsker en afklaring omkring de supportbetalinger, vi annoncerede i sidste måned.

    Nogle opdateringer om vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder:

    • For reservationer booket efter 14. marts: Medmindre de er syge med COVID-19, får gæster, der er nødt til at annullere af COVID-19-relaterede årsager, ingen refusion i henhold til politikken vedrørende uforudsete omstændigheder. I stedet gælder din annulleringspolitik i disse tilfælde.
    • For reservationer, der er booket før 15. marts: Vi følger fortsat vejledninger fra regeringer og sundhedseksperter, og politikken kan fortsætte med at gælde, hvis rejserestriktionerne forbliver gældende. I begyndelsen af hver måned – og oftere, hvis forholdene kræver det – fortæller vi dig, om reservationer for den følgende måned vil være berettiget til at blive annulleret uden gebyrer i henhold til vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder. Så den 1. maj vil vi bekræfte, om politikken gælder for indtjekninger i juni.

    Nogle opdateringer om supportbetalinger:

    • I har spurgt, om vi kan gøre supportbetalingsbeløbene mere synlige for jer, så I bedre kan beregne jeres samlede indtjening
    • Vi har lyttet til jeres feedback, og vi arbejder på en opdatering af reservationskontrolpanelet, der viser disse betalinger sammen med andre annulleringsoplysninger
    • Værter med kvalificerede annulleringer før 8. april bør modtage deres første betaling senest 1. maj

    Præcisering af kvalifikationskrav til vores Nødhjælpsfond for Superhosts

    Et andet emne, der hyppigt er blevet bragt op i vores globale lyttesessioner, er Hjælpefonden for Superhosts, der blev oprettet for at hjælpe nogle af vores mest erfarne værter, der er i økonomiske vanskeligheder.

    • Til at begynde med inviterer vi de ældste medlemmer af vores netværk. Det betyder typisk, at de har haft Superhost-status i fire år eller mere. Vi sammenligner også disse værters indtjening i år og sidste år for at sikre os, at vi inviterer de værter, der er blevet mest påvirket af den aktuelle krise.
    • Værter, der er kvalificerede, inviteres af Airbnb. Vi er allerede begyndt at sende invitationer, og det fortsætter vi med hver uge indtil midten af maj.
    • Hvis du er blevet inviteret til at ansøge, modtager du en e-mail med et link til ansøgningen. Vi har et specialiseret team på plads til at gennemgå ansøgninger, efterhånden som de løber ind. Hvis du har ansøgt, skulle du få svar inden for to uger.

    Vi håber, disse opdateringer besvarer nogle af de spørgsmål, du har omkring værtskab nu og i fremtiden. Ja, der er stor usikkerhed derude, men sammen kan vi genopbygge trygheden ved rejser. Endnu en gang tak, fordi du er en del af Airbnb-netværket.

    Oplysningerne i denne artikel kan have ændret sig siden offentliggørelsen.

    Om den indspillede opdatering fra Airbnb's CEO: Denne video er tilgængelig på brasiliansk portugisisk, forenklet kinesisk, fransk, italiensk, japansk, koreansk, russisk, spansk og tysk. Du kan vælge det ønskede sprog fra vælgeren nederst på denne side. Simultantolkningen af vores Værtsopdatering med CEO Brian Chesky tjener til at lette kommunikationen og udgør ikke et autentisk eller ordret referat. Det er kun originaltalen på engelsk, der er autentisk.

    Højdepunkter

    • Initiativ til udvidet rengøring: En ekspertledet protokol vil blive lanceret i maj

    • Supportbetalinger: Nye oplysninger i dit kontrolpanel gør det nemt at spore, hvilke annulleringer der er kvalificerede

    • Hjælpefond for Superhosts: Vi inviterer værter til at ansøge, og vi prioriterer de værter, der har været hos os længst, og som er i økonomiske vanskeligheder

    Airbnb
    28. apr. 2020
    Var det en hjælp?