Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledninger
Gæst

Hvornår skal du betale for din reservation?

Du har lige foretaget en reservation. Tillykke! Hvad sker der nu? Beløbet trækkes på din betalingsmetode, så snart din reservation bliver bekræftet (med undtagelse af depositummer). Dette gælder også Øjeblikkelig booking.

Uanset hvor lang tid i forvejen du booker, modtager værten ikke betaling før 24 timer efter din planlagte indtjekning. Det giver jer begge to tid til at sikre, at alt er, som det skal være.

Betal over tid med Klarna

For indbyggere i USA og Canada introducerer vi to nye 'betal over tid'-afdragsordninger fra Klarna. Klarna accepterer alle større debet- og kreditkort såsom Visa, Discover, Maestro og Mastercard. Forudbetalte kort accepteres ikke.

Få mere at vide om Betal over tid med Klarna.

Betal en del nu og en del senere

Hvis du vælger en afdragsordning, hvor en del betales nu og en del senere, betaler du en del af det samlede beløb ved bekræftelse, og det resterende beløb opkræves automatisk på de(n) dato(er), der står på betalingssiden.

Månedlange ophold

For reservationer på 28 nætter eller mere opkræves du betaling for den første måned ved bekræftelse. Derefter bliver du opkrævet resten i månedlige rater. Du kan se datoerne for dine månedlige betalinger på betalingssiden. Få flere oplysninger om betaling af månedlange ophold.

Planlagte betalinger

Sådan ser du, hvornår du vil blive opkrævet betaling for kommende betalinger, når din kvittering er blevet udstedt:

    1. Klik på Rejser, og vælg den reservation du vil tjekke
    2. Under Reservationsoplysninger skal du klikke på Betalingsoplysninger
    3. Klik på Hent kvitteringer, og administrer betalinger
    4. Under Kommendefinder du din planlagte betalingsdato og beløb
    Hjalp denne artikel?

    Relaterede artikler

    • Gæst

      Afdragsordninger

      Du betaler for en del af din reservation, når bookingen bekræftes, og fremtidige betalinger bliver automatisk trukket på de datoer, der er a…
    • Betaling for din rejse

      Hvornår bliver du opkrævet betaling for en reservation? Hvad gør du, hvis du ikke kan gennemføre din transaktion? Lad os se nærmere på økono…
    • Gæst

      Noget gik galt med din betaling

      Der kan være flere grunde til dette, lige fra et udløbet kreditkort til forebyggelse af svig. Kontakt din bank eller dit pengeinstitut for y…
    Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
    Log ind, eller tilmeld dig