Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledninger
Vært

Opdatering af dine Luxe-opslag

Værktøjer til selvbetjening er åbne for Luxe-værter, hvilket gør det nemmere at foretage øjeblikkelige og mere nøjagtige opdateringer af opslagsindhold. Du kan opdatere dit opslags status og indhold når som helst via din konto ved at gå til dine opslag. Denne selvbetjeningsfunktion er tilgængelig døgnet rundt og er en hurtig og nem måde at foretage ændringer på uden at skulle vente på, at vores team kan hjælpe.

Det er vigtigt, at dit Airbnb-opslag hele tiden er nøjagtigt og opdateret. Dette omfatter oplysninger såsom pris, tilgængelighed og eventuelle regler eller krav, der gælder for dine gæster eller boligen. Forkerte eller tilbageholdte oplysninger kan føre til misvisning, utilfredse gæster under ophold og negative omtaler.

Når du foretager større ændringer, skal du huske, at kommende gæsteophold kan blive påvirket, og du skal overholde de oprindelige reservationsvilkår. Vi opfordrer dig til at kommunikere proaktivt med dine gæster og/eller din rejsearrangør så hurtigt som muligt for at fortælle dem om ændringerne og eventuelle alternativer, du kan tilbyde.

Opslagsoplysninger

Fanen Opslagsoplysninger giver dig mulighed for at beskrive din ejendom og fremvise dens vigtigste egenskaber. Dette afsnit hjælper dig med at konfigurere, hvordan din bolig vises på et kort, og giver rejseoplysninger til gæster, såsom Indtjekningsvejledning, tjenester og faciliteter, der tilbydes, og om stedet har nogen tilgængelighedsfaciliteter. For at gennemgå eller foretage ændringer skal du gå til Opslag, og vælge det opslag, du vil redigere.

    Tips til at skrive indhold, der henvender sig til gæster

    Husk at bruge "du" og gennemgå grammatik og tegnsætning.

    Undgå at bruge ord som "klient" og "kunde". Brug "gæst" i stedet.

    Beliggenhed

    Kortmarkør

    Du kan vælge, hvordan dit opslags beliggenhed vises til potentielle gæster ved at vælge en af disse muligheder:

    • Generel beliggenhed: Vi viser det generelle område, din bolig ligger i, til gæster, der leder efter et sted at bo, men ikke den nøjagtige placering. Gæsterne kan se din boligs nabolag, og hvor tæt den ligger på vartegn, transportstoppesteder og andre interessepunkter. Når deres reservation er bekræftet, viser vi dem din nøjagtige beliggenhed og adresse.
    • Specifik beliggenhed: Vi viser en mere specifik beliggenhed for din bolig til gæster, der leder efter et sted at overnatte. Gæster kan se en lille rund knappenål, der med stor nøjagtighed viser, hvor din bolig ligger, men ikke selve stedet. Vi viser stadig din nøjagtige beliggenhed og adresse til gæster med bekræftede reservationer.
    • Kørselsvejledning: For at sikre at dine gæster nemt kan finde din ejendom, anbefaler vi, at du medtager detaljerede kørselsvejledninger til ejendommen fra den mest brugte lufthavn/havn/togstation.

    Tips til at skrive kørselsvejledninger:

    • Medtag ejendommens GPS-koordinater.
    • Brug gadenavne og/eller vartegn, så kørselsvejledningen giver mening for en person, som aldrig har været i området før (du må for eksempel ikke kopiere eller indsætte Google Maps kørselsvejledning udelukkende med afstande). Dette er især vigtigt, hvis boligens beliggenhed ikke er nøjagtigt repræsenteret af standard-GPS-systemer.

    Gæsteressourcer

    Indtjekningsvejledning

    Vælg den relevante indtjekningsmetode for opslaget, og angiv eventuelle yderligere oplysninger, som gæster kan have brug for. Det kan for eksempel være en portkode eller dørkode.

    Hvis en repræsentant møder gæsterne ved indtjekningen, skal du beskrive, hvordan den typiske velkomst/orienteringstur fungerer. Eksempler på relevante oplysninger, der skal overvejes, herunder:

    • Hvor og hvornår bydes de velkommen?
    • Hvilke oplysninger (f.eks. relateret til faciliteterne) bør gæster sikre sig, at de får af repræsentanten?
    • Er transport inkluderet?
    • Skal gæster underrette nogen, når de forlader lufthavnen?

    Eksempler på indtjekningsvejledning:

    • Ring til din kontaktperson på stedet, når du er en time væk fra ejendommen, for at bekræfte dit ankomsttidspunkt og for at koordinere din indtjekning. Hvis du bliver forsinket, bedes du ringe for at opdatere din forventede ankomsttid.
    • Tag hen til villaen ved at følge de medfølgende kørselsvejledninger til indtjekning uden vært. Koden til nøgleboksen er 1234.

    Husmanual

    Få dine gæster til at føle sig hjemme med en gennemtænkt husmanual. Brug dette afsnit til at angive udtjekningsvejledning og kontaktoplysninger til en repræsentant på stedet.

    Repræsentantformat på stedet:

    Navn, titel, telefonnummer (medtag landekode)

    Bookingindstillinger

    Anmodning om at booke: Du får en e-mail fra automated@Airbnb.com med en besked, når nogen har foretaget en bookinganmodning. Du har 24 timer til at acceptere eller afvise en bookinganmodning, før den udløber. Når du får en anmodning, vil de tilsvarende datoer blive blokeret i din kalender, så andre gæster ikke kan anmode om dem, før du accepterer eller afviser den afventende anmodning.

    Øjeblikkelig booking: Gør det muligt for gæster at booke endnu hurtigere ved at give dem mulighed for at booke dit sted uden at skulle kontakte dig for at høre, om den er ledig. Du fastsætter reglerne og kravene på forhånd. Få flere oplysninger om, hvordan du bruger Øjeblikkelig booking.

    Husk følgende, hvis Øjeblikkelig booking er slået fra:

    • Du vil muligvis få færre bookinger: Opslag med Øjeblikkelig booking vises højere oppe i søgeresultaterne og kan nå ud til flere gæster.
    • Du skal gennemgå alle bookinganmodninger: Når Øjeblikkelig booking er slået fra, bliver bookinger ikke accepteret automatisk.
    • Du skal svare på hver anmodning inden for 24 timer: Sene svar kan påvirke din placering i søgeresultaterne.

      Ordensregler

      Du kan ændre de generelle ordensregler, der gælder for hvert af dine opslag, herunder egnethed for børn, tilladelse til at medbringe kæledyr, om rygning er tilladt i ejendommen, og om det er tilladt at afholde arrangementer. Sørg for at tilføje eventuelle yderligere regler for dit sted.

      Politikker og regler

      Du kan konfigurere dit opslags annulleringspolitik, og om der tilbydes Øjeblikkelig booking eller ej. Hvis du vil ændre din annulleringspolitik, skal du først gennemgå Værtsannulleringspolitikken. Bemærk, at den nye annulleringspolitik kun gælder for fremtidige reservationer.

      Hjalp denne artikel?

      Relaterede artikler

      • Vært

        Ansvarligt værtskab i Dubai

        Vi tilbyder hjælp til Airbnb-værter, så de kan sætte sig ind i værtsansvar og få et generelt overblik over forskellige love, bestemmelser og…
      • Vært

        Skatter med Luxe

        Dit opslag bliver beskattet. Få mere at vide om de skatter, som Airbnb automatisk opkræver og betaler på dine vegne, og de skatter, som du s…
      • Søgning baseret på nabolag, vartegn eller adresse

        Du kan søge efter nabolag, vartegn med mere ved at indtaste det i feltet Beliggenhed eller ved hjælp af kortet.
      Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
      Log ind, eller tilmeld dig