Besvar eller bestrid en omtale
Ærlige omtaler hjælper værter og gæster med at vokse og finde det rette match i fremtiden. Men sommetider får du måske en, du ikke er enig i. Her er nogle muligheder, hvis det sker.
Svar på en nylig omtale
Du kan skrive et offentligt svar på en omtale, som nogen har skrevet til dig.
- Klik på Profil > Omtaler
- Klik på Omtaler om dig
- Gå til den omtale, du vil svare på, og klik på Skriv offentligt svar
- Skriv dit svar, og klik på Indsend
Du skal logge på din konto via en browser (ikke Airbnb-appen) for at svare på en omtale.
Du skal logge på din konto via en browser (ikke Airbnb-appen) for at svare på en omtale.
- Tryk på Profil > Omtaler
- Klik på Omtaler om dig
- Gå til den omtale, du vil svare på, og tryk på Skriv offentligt svar
- Skriv dit svar, og tryk på Indsend
Dit svar vil blive sendt med det samme, og derefter kan du ikke redigere det – så tag dig god tid til at tænke over, hvad du gerne vil sige.
Bestrid en omtale
Selvom du ikke kan fjerne en omtale, kan du indberette den, hvis du mener, at den overtræder vores Omtalepolitik. Du er velkommen til at svare med mere kontekst eller til at give dit syn på sagen, så længe du også følger Omtalepolitikken.
Relaterede artikler
- Gæst
Airbnb's omtalepolitik
Vores politik er med til at sikre nyttige, informative og præcise omtaler til gæster og værter. - Gæst
Dine omtaler fra værter
Omtaler fra tidligere værter hjælper andre med at forstå, hvad de kan forvente. Find ud af, hvad omtaler indeholder, og hvem der kan læse de… - Gæst
Værts- og gæsteomtaler for ophold
Vores netværk er bygget på ærlige og gennemsigtige omtaler. Værter og gæster skriver omtaler, når opholdet er afsluttet. Her finder du oplys…