Svar på omtaler
Ærlige omtaler hjælper værter og gæster med at vokse og finde det rette match i fremtiden. Men nogle gange får du måske en, du ikke er enig i.
Retten til at svare
Du kan skrive et offentligt svar på en omtale, som nogen har skrevet om dig, inden for 30 dage efter, at omtalen er blevet offentliggjort. Du kan ikke fjerne den, men du kan indberette den, hvis du mener, at den overtræder vores politik for omtaler.
Ellers er du velkommen til at svare med mere kontekst eller til at give dit eget perspektiv, så længe du også følger politikken.
Svar på en nylig omtale
- Gå til Profil > Omtaler
- Klik på Omtaler om dig
- Gå til den omtale, du vil svare på, og klik på Svar på omtale
Du skal logge på din konto fra en stationær computer eller browser (uden at bruge Airbnb-appen) for at svare på en omtale.
Du skal logge på din konto fra en stationær computer eller browser (uden at bruge Airbnb-appen) for at svare på en omtale.
- Gå til Profil > Omtaler
- Klik på Omtaler om dig
- Gå til den omtale, du vil svare på, og tryk på Svar på omtale
Dit svar vil blive sendt med det samme, og derefter kan du ikke redigere det – så tag dig god tid til at tænke over, hvad du gerne vil sige.
Relaterede artikler
- Gæst
Airbnb's omtalepolitik
Vores politik er med til at sikre nyttige, informative og præcise omtaler til gæster og værter. - Gæst
Omtaler af overnatningssteder
Vores netværk er bygget på ærlige og gennemsigtige omtaler. Værter og gæster skriver omtaler, når opholdet er afsluttet.