Vejledninger
•
Vært
Når en gæst ikke dukker op til en reservation
Når en gæst ikke dukker op til en reservation
Du var klar til gæster, men de dukkede ikke op. Bare rolig, vi frigiver udbetaling for en annulleret reservation som beskrevet i Annulleringspolitikken.
Hvis dette er første gang du er vært, tilbageholder vi muligvis udbetalingen i 30 dage, efter reservationen blev bekræftet. Få flere oplysninger om udbetalinger.
Hold kontakten
Det er en god ide at kontakte dine gæster, før de ankommer. Du finder deres oplysninger i rejseplanen.
- Airbnb-besked: Find enbesked fra dine gæster, og send en besked til dem. Der sendes meddelelse om beskeder til deres e-mailadresse og som meddelelser i Airbnb-appen
- Telefon: Telefonnumre findes under Reservationer
Husk, at mange gæster ikke har adgang til en telefon, når de er ude at rejse. Gæsterne kan også opleve forsinkelser på rejsen, som påvirker deres ankomsttidspunkt.
Hjalp denne artikel?
Relaterede artikler
- Vært
Hvis en gæst ikke svarer på din anmodning om ændring af en rejse
Hvis du ikke hører fra gæster, og din anmodning er vigtig eller presserende, kan du sende en besked, der minder dem om at acceptere eller af… - Vært
Hvis du er utryg ved en gæst
Hvis du mener, at en gæst overtræder en af dine ordensregler eller har gjort dig utryg, kan du afvise gæstens reservationsanmodning eller an… - Rejseadministrator
Er det kun rejseplanlæggere, der kan ændre de reservationer, de foretager for andre?
Ja, kun rejseplanlæggere kan ændre eller annullere en reservation for bookinger, de har foretaget.
Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig