Vejledninger
Hvorfor kan gæster støde på bookingfejl ved et opslag, der er softwareforbundet?
Hvorfor kan gæster støde på bookingfejl ved et opslag, der er softwareforbundet?
When a reservation is being made, Airbnb’s reservation system automatically syncs with your software provider to make sure the listing’s availability is up-to-date. If the guest encounters an error message saying the calendar needs updating or the dates are no longer available, this means the software provider’s availability information has changed and those dates are now blocked.
If your software shows those dates as available but the guest still gets this error, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the error, and provide the listing information and dates so they can investigate. If necessary, they will contact Airbnb's technical support team for further investigation.
Hjalp denne artikel?
Relaterede artikler
Hvordan retter jeg opslagsfejl i softwareforbundne opslag?
For at gennemgå fejlene og rette dem skal du logge ind på din Airbnb-konto på en computer eller mobilenhed.- Vært
Vælg en ny udbetalingsmetode
Når du har tilføjet en udbetalingsmetode, tager det lidt tid, før den er bekræftet. Når den er bekræftet, ændres dens status til Klar. Hvor … - Rejseadministrator
Booking af rejser til en anden
Airbnb giver personer, der er tilmeldt Airbnb til arbejde, lov til at booke forretningsrejser på andres vegne. Disse personer kaldes rejsepl…
Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig