Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledninger
Oplevelsesvært

Refusion til din gæst på Airbnb-oplevelsen

If you need to refund a guest for your online or in-person Experience, you can do so through the Resolution Center or from your Calendar.

Guest cancellations within the cancellation window

If a guest cancels within your cancellation window, they'll receive an automatic refund within 10 business days, so you don't need to do anything.

Sådan giver du en gæst en refusion:

  1. Klik på Løsningscenteret og derefter på Send penge
  2. Vælg den gæst, der skal sendes penge til, og klik på Næste
  3. Under Vælg en årsag skal du vælge den årsag, der bedst beskriver din refusionssituation
  4. Klik på Næste
  5. Indtast refusionsbeløbet, og tilføj en besked til din gæst
  6. Klik på Næste og derefter på Send

Host cancellations

If you need to cancel your Experience at any time, locate it in your calendar, and select Cancel Experience. Guests will receive an automatic refund within 10 business days.

Learn more about canceling an Experience as a Host.

Hjalp denne artikel?

Relaterede artikler

Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig