Vejledninger
•
Oplevelsesvært
Refusion til din gæst på Airbnb-oplevelsen
Refusion til din gæst på Airbnb-oplevelsen
If you need to refund a guest for your online or in-person Experience, you can do so through the Resolution Center or from your Calendar.
Guest cancellations within the cancellation window
If a guest cancels within your cancellation window, they'll receive an automatic refund within 10 business days, so you don't need to do anything.
Sådan giver du en gæst en refusion:
- Klik på Løsningscenteret og derefter på Send penge
- Vælg den gæst, der skal sendes penge til, og klik på Næste
- Under Vælg en årsag skal du vælge den årsag, der bedst beskriver din refusionssituation
- Klik på Næste
- Indtast refusionsbeløbet, og tilføj en besked til din gæst
- Klik på Næste og derefter på Send
- Tryk på Profil og derefter på Skift til værtskab
- Tryk på Reservationer, og vælg den ønskede reservation
- Gå til Send eller anmod om penge
- Tryk på Send penge og derefter på Næste
- Under Vælg en årsag skal du vælge den årsag, der bedst beskriver din refusionssituation, og trykke på Næste
- Indtast refusionsbeløbet, og tilføj en besked til din gæst
- Tryk på Næste og derefter på Send
- Tryk på Profil og derefter på Skift til værtskab
- Tryk på Reservationer, og vælg den ønskede reservation
- Gå til Send eller anmod om penge
- Tryk på Send penge og derefter på Næste
- Under Vælg en årsag skal du vælge den årsag, der bedst beskriver din refusionssituation, og trykke på Næste
- Indtast refusionsbeløbet, og tilføj en besked til din gæst
- Tryk på Næste og derefter på Send
- Tryk på Løsningscenteret og derefter på Send penge
- Vælg den gæst, der skal sendes penge til, og tryk på Næste
- Under Vælg en årsag skal du vælge den årsag, der bedst beskriver din refusionssituation
- Tryk på Næste
- Indtast refusionsbeløbet, og tilføj en besked til din gæst
- Tryk på Næste og derefter på Send
Host cancellations
If you need to cancel your Experience at any time, locate it in your calendar, and select Cancel Experience. Guests will receive an automatic refund within 10 business days.
Learn more about canceling an Experience as a Host.
Hjalp denne artikel?
Relaterede artikler
Ændringer og annulleringer
Vi hjælper dig med at få styr på annulleringer eller ændringer og forklarer, hvad der sker, når der foretages ændringer.Administration af din oplevelse
Få vigtige tips og værktøjer, der hjælper dig med at administrere dine reservationer og din kalender.Hvordan annullerer jeg min reservation af en oplevelse?
Når du gennemgår annulleringsprocessen, kan du tjekke refusionsbeløbet, inden du færdiggør ændringen.
Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig