Sådan kan du læse og sende beskeder
Det hele begynder med en besked, uanset om du har et spørgsmål om et opslag, eller du ønsker at booke et ophold med det samme. Når du kontakter en vært, starter du en meddelelsestråd, du altid kan gå tilbage til, og når du har taget det første skridt, hjælper din indbakke dig med at holde al din kommunikation organiseret for alle dine rejser.
Bare gå til din Indbakke, og klik på en meddelelsestråd for at læse en eksisterende besked eller sende en ny. Du kan arkivere beskeder for at rydde op i din indbakke.
Hvis du er vært, kan du få mere at vide om, hvordan du administrerer dine gæstemeddelelser.
Du skal være logget ind på din Airbnb-konto for at læse og sende beskeder, og du kan højst sende 25 beskeder inden for enhver given 24-timers periode (vi tror ikke, du behøver at sende flere end det).
Bemærk: Hvis en besked gør dig utryg, eller nogen prøver at få dig til at betale uden om Airbnb, skal du klikke eller trykke på flaget eller de tre prikker ved siden af beskeden og vælge Indberet denne besked for at give os besked om det.
Relaterede artikler
- Gæst
Sådan kontakter du værter
Hvis du gerne vil vide mere om en bolig eller oplevelse, inden du booker, kan du sende en besked til værten på Airbnb. - Rejseadministrator
Sådan fungerer beskeder, når du bruger Airbnb til arbejde
Både virksomhedens rejseadministrator og den forretningsrejsende deltager i meddelelsestråden sammen med værten. Opdatering af din profil: Mit arbejde
Fortæl mere om dit erhverv for at hjælpe Airbnb-netværket med at lære dig at kende.