Gå videre til indhold
Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater

    Hvordan kan jeg se og sende beskeder?

    Meddelelsestråden på Airbnb starter, når en gæst sender en forespørgsel eller en reservationsanmodning. Derefter vises alle beskeder i forbindelse med forespørgslen eller reservationsanmodningen i din indbakke.

    Du skal være logget ind på din Airbnb-konto for at læse og sende beskeder, og du kan højst sende 25 beskeder inden for 24 timer.

    Sådan læser eller sender du en besked

    1. Gå til dine Beskeder
    2. Klik på en meddelelsestråd for at læse eksisterende beskeder eller sende en ny

    Sådan fjerner du en besked fra din indbakke

    1. Gå til dine Beskeder
    2. Åbn den meddelelsestråd, du vil arkivere
    3. Hold musen over ikonet arkiv tæt på toppen af siden, og klik på Arkivér
    4. For at læse en besked, du har arkiveret, skal du klikke på rullemenuen over dine beskeder og derefter vælge Arkiverede samtaler.

    Hvad skal du ellers vide?

    Når du klikker på en besked, kan du læse samtalen og finde følgende oplysninger på panelet Oplysninger:

    • Et link til brugerens profil inklusive antal omtaler, bekræftelser og beskrivelse
    • Reservations- og betalingsoplysninger såsom den efterspurgte dato, antal gæster og en oversigt over prisoplysningerne
    • Hændelser såsom reservationsbekræftelser, forhåndsgodkendelser og særtilbud, der står noteret i samtalernes tidslinjer
    • Hvis du er vært, kan du få mere at vide om, hvordan du administrerer dine gæstebeskeder

    Bemærk: Hvis du modtager en ubehagelig besked, eller en person forsøger at overbevise dig om at betale udenom Airbnb, skal du klikke på flagikonet ved siden af beskeden for at informere os om det. Bemærk, at denne funktion kun er tilgængelig på Airbnb's hjemmeside og ikke i appen.

    Fik du den hjælp, du havde brug for?

    Relaterede artikler