HVIS DU BOR I, ELLER DEN ORGANISATION, DU HANDLER FOR, ER ETABLERET I, USA, SKAL DU VÆRE OPMÆRKSOM PÅ: VOLDGIFTSBESTEMMELSEN OG FRAFALDET I AIRBNB'S TJENESTEVILKÅR GÆLDER FOR ENHVER TVIST VEDRØRENDE DISSE EKSTRA VILKÅR.
Disse vilkår er underlagt den australske forbrugerlovgivning. Vores tjenester leveres med garantier, der ikke kan udelukkes i henhold til den australske motorkelov. Disse vilkår gælder i den maksimale udstrækning, der er tilladt i henhold til den australske forbrugerlovgivning.
Sidst opdateret: 1. august 2024
Tak, fordi du bruger Airbnb til arbejde!
Your use of the Airbnb for Work Program (the “Work Program”) by your company, entity or other organization, is subject to these Airbnb for Work Terms (“Work Terms”), which supplement the Airbnb Terms of Service (“Terms”), Airbnb Payments Terms of Service (“Payments Terms”), and the Airbnb Privacy Policy (“Privacy Policy”) (collectively, “Airbnb Terms”). By accepting these Work Terms, you are confirming and warranting that you: (i) have provided the exact legal name of your company, unit or other organization (referred to herein as “your organization” or “organization”) in the sign-up flow for the Work Program; and (ii) have the legal authority to act as an agent of, and agree to these Work Terms on behalf of, that organization (in these Work Terms, references to “you” or “your” are to you in your capacity as a representative of your organization, authorized to act on behalf of and contract for your organization).
Vores indsamling og brug af personlige oplysninger i forbindelse med adgang til og brug af Airbnb-platformen eller Airbnb til arbejde er som beskrevet i vores Fortrolighedspolitik (og er ikke underlagt disse arbejdsvilkår).
Any and all payment processing services through or in connection with your use of the Airbnb Platform are provided by one or more Airbnb Payments entities as set out in the Payments Terms.
Any capitalized terms used in these Work Terms and not defined will have the Meanings given to them in the Airbnb Terms.
Når disse arbejdsvilkår nævner "Airbnb", "vi", "os" eller "vores", refererer det til den Airbnb-virksomhed, din organisation kontraherer med, eller det Airbnb-selskab, der udfører i henhold til disse arbejdsvilkår, som angivet i Tjenestevilkårene og Betalingsvilkårene.
1.1 Airbnb tilbyder arbejdsprogrammet til at hjælpe organisationer som din med at administrere arbejdsrelaterede boliger, oplevelser og begivenheder (hver en "Arbejdsbooking"). Kontrolpanelet til Airbnb for arbejde ("Kontrolpanelet") giver din organisation adgang til oplysninger om arbejdsbookinger foretaget af dit personale på Airbnb-platformen – herunder personoplysninger om medlemmer, der deltager i arbejdsbookingen. En arbejdsbooking vises kun i Kontrolpanelet, hvis en person har knyttet deres Airbnb-konto til din organisation ved at tilføje en e-mailadresse, der er tilknyttet din organisation, og har angivet, at en bestemt booking er til forretnings- eller arbejdsformål. Medlemmer, der har føjet en organisations tilknyttet e-mailadresse til deres Airbnb-konto, henvises til i disse arbejdsvilkår som "professionelle". Your organization may only use Work Booking and other information provided to you as part of the Work Program for the purpose of managing its business travel, accommodations, events, and experiences.
1.2 Din organisation kan også henvise os til at dele oplysninger om arbejdsbooking med tredjeparter, der leverer tjenester til din organisation såsom rejseadministrationsselskaber og omsorgspligtige udbydere. Din organisation kan se de tredjepartsintegrationer, der er tilgængelige via arbejdsprogrammet, og påbegynde deling med disse tredjeparter ved hjælp af Kontrolpanelet. Your organization, and not Airbnb, is responsible for your service providers and will be liable for any claims, losses, expenses, costs or damages arising from, or based on, an act or omission or condition of one of your service providers or vendors - whether incurred by your organization, Airbnb or a third party.
1.3 Vi bruger din organisations e-maildomæne( er) til at knytte professionelle til din forekomst af arbejdsprogrammet baseret på den arbejdsmailadresse, dine professionelle giver os. If other entities affiliated with your organization (for example under common ownership or control) (“Customer Entities”) share one email domain, Professionals from those affiliated entities will be associated with your organization's instance of Airbnb for Work. Din organisation er ansvarlig for at sikre, at alle sådanne tilknyttede enheder overholder disse arbejdsvilkår og er ansvarlig for eventuelle krav, tab, udgifter, omkostninger eller skader, der opstår som følge af eller baseret på en handling eller udeladelse af nogen af disse tilknyttede enheder (herunder din organisation) eller deres personale - uanset om det er afholdt af din organisation, Airbnb eller en tredjepart. Hvis din organisation (eller dets datterselskaber) bruger mere end et e-maildomæne, kan du knytte disse yderligere domæner til din organisation ved at tilføje dem ved hjælp af kontrolpanelet.
1.4 Din organisation er også ansvarlig for at udfylde en faktureringsprofil ("Faktureringsprofil") for hver kundeenhed og for at tildele hver professionel til en faktureringsprofil. Hver professionel kan kun tildeles én faktureringsprofil.
1.5 Inden du bruger arbejdsprogrammet, er din organisation desuden ansvarlig for (i) at oprette og tildele hver professionel til et team eller teams og (ii) vælge en betalingsmetode og den foretrukne valuta for hvert team. Din organisation er ansvarlig for at føje professionelle til det korrekte team.
Vi føjer jævnligt funktioner til arbejdsprogrammet og kan også fjerne eller ændre funktioner fra tid til anden. Vi forklarer generelt, hvordan man bruger funktioner i arbejdsprogrammet, hvor de vises, på websiderne for arbejdsprogrammet og i kommunikation om arbejdsprogrammet. Vi opdaterer og ændrer også regelmæssigt disse arbejdsvilkår samt Airbnb's vilkår og andre vilkår og politikker, der styrer din brug af Airbnb-platformen. Din organisation anerkender, at vi efter eget skøn kan opdatere, ændre, ændre eller afbryde alle funktioner, der er angivet som en del af Arbejdsprogrammet.
Din organisations professionelle kan give andre medlemmer tilladelse til at foretage og administrere bookinger for dem, og andre medlemmer kan give dine professionelle tilladelse til at gøre det samme. Medlemmer, der deltager i en booking, er ansvarlige for deres handlinger og udeladelser og de inviterede i forbindelse med bookingen, herunder for overholdelse af regler eller krav, der er specifikke for bookingen – såsom ordensregler, aflysningspolitikker, alderskrav og identifikationskrav. Et medlem, der foretager en booking for en anden, er også ansvarlig for enhver handling, som en sådan bookingmedlem træffer i forbindelse med bookingen – herunder at betale for bookingen, kommunikere med værten og sikre, at gæsterne er opmærksomme på eventuelle regler eller krav for bookingen. Din organisation er også ansvarlig for eventuelle krav, tab, udgifter, omkostninger eller skader, der opstår som følge af eller baseret på handlinger eller udeladelser begået af dine professionelle i forbindelse med en arbejdsbooking, der er i overensstemmelse med din organisations ansvar for sit personale i henhold til gældende lovgivning.
Din organisation er ansvarlig for at sikre, at listen over professionelle, der er inkluderet i din organisations forekomst af Airbnb til arbejde (som vises i dit kontrolpanel), er nøjagtig, opdateret og inkluderet i den relevante faktureringsprofil og -team. Hvis en professionel forlader din organisation, er det din organisations ansvar at fjerne den professionelle ved hjælp af kontrolpanelet. Vi kan også tilbyde en integration med software til identitetsadministration for at lette automatisk fjernelse af professionelle ved deres afrejse. Hvis en sådan integration er tilgængelig, vil den blive vist i kontrolpanelet.
Vi stiller muligvis tilbud og kampagner til rådighed for organisationer og professionelle, der deltager i Arbejdsprogrammet. Sådanne tilbud og kampagner er underlagt disse Vilkår for arbejde, og afhængigt af kampagnen kan vi give dig yderligere oplysninger om, hvordan kampagnen fungerer, hvordan du udnytter kampagnen, og kampagnen kan være underlagt yderligere juridiske vilkår.
6.1 Efter eget skøn kan Airbnb tilbyde fakturering som en faktureringsmulighed ("Fakturafakturering") til din organisation. Fakturafakturering er underlagt følgende vilkår ud over betalingsvilkårene og de standardvilkår, der er angivet i afsnit 7.2 nedenfor.
6.2 Fakturakrav. For at kvalificere sig til fakturafakturering skal din organisation gennemgå en tilfredsstillende gennemgang af din organisations kreditreferencer, juridiske struktur og anden understøttende dokumentation fra din organisation til Airbnb ("Kreditvurderingen"). Your organization will provide Airbnb with written notice within 10 business days of any change in its legal structure, state/land of organization, or any of the information provided to Airbnb. Hvis din organisations faktureringsoplysninger ændres, er du ansvarlig for at redigere fakturaprofiloplysningerne, herunder faktureringsnavn, faktureringsadresse, skatteidentifikationsnumre og eventuelle kontaktoplysninger.
Airbnb forbeholder sig ret til at nægte fakturering baseret på resultatet af kreditvurderingen til enhver tid. Airbnb forbeholder sig også ret til at kræve yderligere kreditstøtte i form af en garanti, et kredit- eller sikkerhedsdepositum.
Din organisation faktureres i den faktureringsvaluta, som din organisation har valgt i henhold til afsnit 1.5. Airbnb fakturerer din organisation baseret på de arbejdsbookinger foretaget af din organisations professionelle (og dets tilknyttede virksomheder), der er etableret i kontrolpanelet, herunder eventuelle reservationer foretaget i forskellige lande eller valutaer og foretaget af kundeenheder, der er identificeret af din organisation i faktureringsprofilen.
6.3 Begrænsede rejser. Din organisation anerkender, at fakturafakturering muligvis ikke er tilgængelig for rejser i alle lande. Airbnb kan efter 30 dages skriftlig varsel begrænse fakturafakturering i et hvilket som helst land, der efter Airbnb's eget skøn ikke understøttes af fakturering ("Begrænset rejse"). Din organisation skal ændre sin rejsepolitik for at forbyde sine professionelle i at bruge faktureringsmuligheden for Begrænsede rejser og kræver, at dets professionelle betaler for en sådan arbejdsbooking via en anden tilladt betalingsmetode på Airbnb-platformen. If there is any Restricted Travel booked by Professionals of your organization or its affiliates, then your organization authorizes Airbnb to do the following:
i. for alle arbejdsbookinger, som Airbnb afgør, kan ikke faktureres i henhold til disse arbejdsvilkår eller på grund af andre lokale restriktioner, accepterer og autoriserer din organisation Airbnb til at opkræve din organisations andre betalingsmetoder, der er tilgængelige på Airbnb-platformen; og
ii. Din organisation accepterer og autoriserer Airbnb eller dets tilknyttede virksomheder til at sende en faktura fra den gældende Airbnb-enhed, og din organisation foretager betaling i overensstemmelse hermed eller får den relevante kundeenhed (identificeret i fakturaprofilen) til at betale Airbnb.
6.4 Vilkår for generelle fakturabetalinger. Med forbehold for afsnit 15 i betalingsvilkårene betaler din organisation de beløb, der er angivet i de fakturaer, der er indsendt af Airbnb. Airbnb indsender fakturaerne for beløb, der skal betales til en FBO-konto for Airbnb Payments som angivet på fakturaen. Sådanne betalingsoverførselsoplysninger findes på fakturaen og kan ændres uden varsel. Fakturerede beløb kan omfatte og kan være inkluderet i en eller flere fakturaer, (1) Airbnb's servicegebyr for brug af Airbnb-platformen, hvis det er relevant (2) skatter, og (3) de beløb, der skyldes værten, der er angivet på fakturaen, som opkræves af Airbnb Payments.
6.5. Opsigelse af Airbnb's faktureringsmulighed. Airbnb may terminate Invoice Billing upon the occurrence of any of the following: (i) if there are any unpaid balance of any outstanding invoices that are more than 30 days past due; (ii) at any time, upon a repeat breach by your organization of the Airbnb Terms or these Work Terms; (iii) for any reason, upon 30 days written notice to your organization; or (iv) if your organization fails to pay the invoice amount when due 3 or more times in any 12-month period; .
If the Invoice Billing option is terminated, either by your organization or Airbnb, then the Payment Terms will control. Termination of the Invoice Billing option does not relieve your organization of its obligation to pay for Work Bookings.
These payment obligations, and those under Section 7 below, shall survive termination until all amounts due and due to Airbnb have been paid. Your organization shall pay for all Work Bookings by your organization's Professionals who select to use Invoice Billing.
7.1 Medmindre vi skriftligt accepterer det modsatte, er betalinger for arbejdsbookinger underlagt betalingsvilkårene (ikke disse arbejdsvilkår).
7.2 If we agree to offer your organization Invoice Billing for Work Bookings, the following default terms will apply in addition to the Payment Terms and the Invoice Billing Option terms set out in Section 6 above: (i) we will invoice you via email using the Invoicing contact email address you provide to us, in the Invoicing Profile, for that purpose; (ii) we will invoice your organization following each Work Booking; (iii) payments are due no later than 30 days following receipt of the invoice; (iv) each payment must be accompanied by a separate payment remittance sent to accountsreceiveable@airbnb.com, and each such remittance must include the invoice number and associated payment amounts, (v) payments must be made by Wire or ACH, (vi) any amount past due will accrue interest at a rate equal to the lower of 1.5% per month or the maximum rate allowed by applicable law; and (vii) payments may not be reduced or set-off on account of amounts owed by Airbnb or for taxes, import, duties ,holding or andre gebyrer eller beløb pålagt af en statslig eller skattemyndighed eller et organ. Faktureringscyklusser kan ændres når som helst af Airbnb, forudsat at Airbnb giver 30 dages skriftlig varsel til din organisation via e-mail. Din organisation er ansvarlig for at betale alle gebyrer, herunder eventuelle gældende bankgebyrer og/eller bankoverførselsgebyrer, der er forbundet med enhver betaling. Efter Airbnb's eget skøn kan vi tilbyde din organisation alternative betalingsvilkår eller give afkald på håndhævelse af et bestemt begreb i et givet tilfælde. I begge tilfælde skal en sådan variation eller ansvarsfraskrivelse bekræftes af os skriftligt med rimeligt varsel til dig.
7.3 Hvis vi ikke kan opkræve betaling fra en af dine professionelle for en arbejdsbooking eller relaterede gebyrer, vil din organisation være ansvarlig for de ubetalte beløb samt eventuelle udgifter, vi pådrager os i at opkræve disse beløb såsom rimelige advokatsalærer.
"Personoplysninger" betyder alle oplysninger om en identificeret eller identificerbar person, herunder oplysninger, der anses for "personlige oplysninger" eller "personoplysninger" i henhold til privatlivets fred eller databeskyttelseslove eller -bestemmelser i EU (såsom EU-forordningen (EU) 2016/679), Storbritannien, Schweiz, enhver konstituent eller subsidiær regering i nogen af de foregående og enhver anden gældende jurisdiktion (samlet set "gældende privatlivslov").
Vores indsamling og brug af personoplysninger i forbindelse med adgang til og brug af Airbnb-platformen og arbejdsprogrammet er beskrevet i vores Fortrolighedspolitik (og er ikke underlagt disse arbejdsvilkår).
Når vi deler disse data med din organisation eller deler disse data med tredjeparter i retning af din organisation, bliver din organisation ansvarlig for og ansvarlig for disse data. Som ansvarlig for disse personoplysninger er din organisation ansvarlig for at overholde og for at sikre, at dine tredjeparts tjenesteudbydere overholder, forpligtelser i henhold til gældende Fortrolighedslov. Din organisation er ansvarlig for eventuelle krav, tab, udgifter, omkostninger eller skader, der opstår som følge af eller baseret på en påstådd eller faktisk manglende overholdelse af gældende privatlivs- eller datasikkerhedslove. Airbnb er fortsat ansvarlig for at bruge og behandle personoplysninger under dens kontrol i overensstemmelse med loven.
Med hensyn til personoplysninger, som vi giver til din organisation gennem arbejdsprogrammet, skal din organisation sikre, at tredjeparter, som din organisation stiller til rådighed Personoplysninger (f.eks. rejseadministrationsvirksomheder, omsorgsudbydere og andre tredjepartstjenesteudbydere): (i) kun bruge og videregive personoplysninger til lovligt at udføre de aktiviteter, der er autoriseret i henhold til afsnit 1.1; (ii); overholde deres forpligtelser i henhold til gældende privatlivslov vedrørende brug, offentliggørelse, lagring eller andre operationer med hensyn til persondata; (iii) underrette Airbnb, hvis det fastslår, at det ikke kan give det niveau af beskyttelse, der kræves i dette afsnit; og (iv) implementere og opretholde passende og passende administrative, fysiske og fysiske foranstaltninger, der beskytter sikkerheden, integriteten, fortroligheden og tilgængeligheden af personoplysninger. Hvis din organisation giver Airbnb besked om, at den ikke kan yde det påkrævede niveau af beskyttelse, har Airbnb ret til at opsige disse arbejdsvilkår uden omkostninger eller ansvar, og din organisation skal stoppe brugen af personoplysninger eller træffe andre rimelige og passende foranstaltninger for at afhjælpe situationen som angivet af Airbnb.
Din organisation giver Airbnb tilladelse til at videregive din modtagelse af personoplysninger og de formål, som Airbnb har leveret sådanne personoplysninger til. In the event that there is, or your organization reasonably believe that there is, any loss of or any unauthorized or unlawful access to, use of, compromise or disclosure of Personal Data by your organization, your affiliates and/or your third party service providers (a “Security Incident”), your organization must immediately notify Airbnb in writing of the Security Incident and fully cooperate with Airbnb to: (i) investigate, resolve and mitigate the effects of the Security Incident; and (ii) comply with any notification obligations to individuals, clients or regulatory authorities in relation to the Security Incident. Your organization agreees that unless it is legally required to do so, it shall not notify any individuals, clients or regulatory authorities about a Security Incident without Airbnb's consent, not to be unreasonably back. Hvis Airbnb giver din organisation besked om, at en person, der er identificeret eller identificerbar i personoplysninger, har anmodet om at fravælge offentliggørelse eller brug af sådanne personoplysninger, skal din organisation overholde Airbnb's instruktioner vedrørende afslutning af brug, offentliggørelse, opbevaring, sletning eller andre operationer med hensyn til sådanne personoplysninger. Din organisation giver Airbnb tilladelse til at give teksten til dette afsnit til alle gældende statslige enheder, herunder det amerikanske handelsministerium.
Din organisation accepterer at yde enhver form for hjælp, som Airbnb har anmodet om, med henblik på at overholde gældende love om beskyttelse af personlige oplysninger. Forpligtelserne i dette afsnit overlever enhver opsigelse af disse Vilkår for arbejde, så længe din organisation har varetaget, kontrol eller besiddelse af personoplysninger leveret af Airbnb.
Din organisation kan deltage i undersøgelser og give feedback på Airbnb til arbejde og på Airbnb-platformen ("Feedback"). Any Feedback provided will be the sole and exclusive property of Airbnb and your organization hereby assigns to Airbnb all right, title and interest in and to any Feedback including without limitation all intellectual property rights therein and, to the extent any such rights may not effective be assigned, your organization hereby any such rights as against Airbnb, its successors and assigns.
Din organisation og Airbnb garanterer hver, at: (i) det er behørigt dannet, gyldigt eksisterende og med god status (eller lokal tilsvarende status) som en enhed i henhold til lovene og bestemmelserne i jurisdiktionen for dens organisation; (ii) den har fuld ret, magt og myndighed til at acceptere disse arbejdsvilkår og til at udføre sine forpligtelser i henhold til dem; (iii) accept af disse arbejdsvilkår er blevet behørigt godkendt af alle nødvendige organisatoriske foranstaltninger; og (iv) når de er accepteret, vil disse arbejdsvilkår udgøre en juridisk, gyldig, bindende og eksigibel forpligtelse.
11.1 Vi kan bruge din organisations navn, logo, varemærker, brandingelementer og andre offentligt tilgængelige materialer ("Mærker") til at identificere din organisation i arbejdsprogrammet. For eksempel kan vi inkludere din organisations navn og logo i Kontrolpanelet eller i e-mailkommunikation til dine fagfolk. We will not use your organization's Marks public or with any audience other than your Professionals without your consent.
11.2 Din organisation må bruge Airbnb's Marks til at promovere Airbnb til arbejde og Airbnb-platformen til dine professionelle; forudsat at vores mærker kun bruges i de angivne formularer i henhold til vores instruktioner og kun som angivet i vores varemærkeretningslinjer. Især må din organisation ikke vise eller bruge vores mærker til eksterne formål (uden for din organisation) uden vores forudgående skriftlige tilladelse.
12.1 Den aftale, der er angivet i disse arbejdsvilkår, forbliver i kraft, indtil den afsluttes af Airbnb eller din organisation. Din organisation kan opsige denne aftale og dens deltagelse i arbejdsprogrammet ved at give os varsel senest 30 dage før den ønskede ikrafttrædelsesdato. Your organization must provide any termination notice to airbnb-for-work@airbnb.com.
12.2 We may terminate this agreement and your organization's participation in the Work Program by providing 30 days' prior email notice to your organization (using any email address provided to us) or by deliver or posting 30 days' prior written notice through the Work Program.
12.3 Ved opsigelse af din organisations deltagelse i arbejdsprogrammet accepterer din organisation at ødelægge eller slette alle Airbnb's fortrolige oplysninger og Airbnb-mærker, der er forbundet med arbejdsprogrammet, hvis nogen, din organisation har i sin besiddelse eller under sin kontrol.
Din organisation må ikke overdrage eller overføre disse arbejdsvilkår, uanset om det er ved lov, ændring af kontrol, fusion, ejendomssalg eller på anden måde uden Airbnb's forudgående skriftlige samtykke. Ethvert forsøg fra din organisation på at overdrage eller overføre disse Vilkår for arbejde uden et sådant samtykke vil være ugyldigt og uden virkning. Airbnb kan tildele eller overføre disse arbejdsvilkår efter eget skøn uden begrænsning med 30 dages varsel. Med forbehold for ovenstående vil disse arbejdsvilkår binde og til gavn for parterne, deres efterfølgere og tilladte befuldmægtigede.
Disse arbejdsvilkår er ikke og er ikke beregnet til at give rettigheder eller retsmidler til andre personer end Airbnb og din organisation.
Eventuelle meddelelser eller anden kommunikation, der er tilladt eller påkrævet nedenfor, vil være skriftligt. Meddelelser og kommunikation (i) fra Airbnb kan blive leveret via e-mail (til enhver adresse, som din organisation angiver) eller ved at slå en meddelelse op via arbejdsprogrammet; og (ii) fra din organisation kan blive leveret via e-mail til airbnb-for-work@airbnb.com. This Section will survive any termination of these Work Terms.
Disse arbejdsvilkår (sammen med eventuelle skrifter, der er underskrevet af din organisation og Airbnb, der udtrykkeligt henviser til disse arbejdsvilkår) udgør hele og eksklusive forståelse og aftale mellem Airbnb og din organisation vedrørende arbejdsprogrammet, og disse arbejdsvilkår erstatter og erstatter alle tidligere mundtlige eller skriftlige forståelser eller aftaler vedrørende arbejdsprogrammet. In the event of a conflict between these Work Terms and the Terms of Service, Payments Terms of Service, or Privacy Policy, the Terms of Service, Payments Terms of Service and/or Privacy Policy will control. This Section does not exclude a party's liability for prior false, misleading or desceptive statements or misrepresentations, where oral or written. This Section will survive any termination of these Work Terms.
Your organization warrants that it will comply with all applicable laws, statutes, statutory instruments, regulations, by-laws, rules, ordinances, guidance and codes relating to anti-bribery and anti-corruption, including (but not limited to) the U.K. Bribery Act 2010 and the United States Foreign Corrupt Practices Act of 1977 (as amended), and shall provide Airbnb immediate written notice if it, or any Customer Entity, no longer complies with the provisions of this Section. The failure of Airbnb or your organization to enforce any right or provision of these Work Terms will not constitute a waiver of future enforcement of that right or provision. The waiver of any such right or provision will be effective only if in writing and signed by a duly authorized representative of Airbnb or your organization. Med undtagelse af det, der udtrykkeligt er beskrevet i disse Vilkår for arbejde, vil øvelsen af begge parter af deres retsmidler i henhold til disse Vilkår for arbejde være uden forbehold for dens andre retsmidler i henhold til disse Vilkår for arbejde eller på anden måde. Hvis en voldgiftsmand eller en kompetent domstol af en eller anden grund finder en bestemmelse i disse arbejdsvilkår ugyldige eller ikke kan håndhæves, vil denne bestemmelse blive håndhævet i det omfang, det er tilladt, og de andre bestemmelser i disse arbejdsvilkår vil forblive i fuld kraft og virkning. Intet i disse værker skaber eller indebærer et agenturforhold, et joint venture eller partnerskab mellem Airbnb og din organisation. Dette afsnit vil overleve enhver opsigelse af disse Vilkår for arbejde.