Opgraderinger til professionelle værter

Administrer daglige opgaver, og følg med i dit opslags kvalitet fra din tilknyttede software.
Af Airbnb den 26. mar. 2024
3 minutters læsning
Opdateret 26. mar. 2024

Redaktørens bemærkning: Denne artikel blev offentliggjort som en del af Airbnb's Sommeropdatering 2023. Oplysningerne kan være ændret siden offentliggørelsen. Få mere at vide om vores seneste produktopdatering.

Airbnb's Sommeropdatering 2023 præsenterer 25 opgraderinger til værter samt yderligere otte opgraderinger til værter, der bruger API-forbundet software. Disse er designet til at hjælpe dig med nemmere at følge med i kvaliteten af dine opslag og understøtte dine daglige værtsoperationer.

Du får adgang til alle otte opgraderinger direkte fra din software, hvis din softwareudbyder har integreret dem. Hvis de ikke har det, skal du kontakte din softwareudbyder for at finde ud af, hvornår de er tilgængelige.

Udtjekningsinstruktioner

Tilføj detaljerede udtjekningsinstruktioner direkte fra din software, på samme måde som du indtaster standardordensregler. Opret hurtigt en udtjekningsliste ved at vælge blandt disse almindelige opgaver:

  • Saml brugte håndklæder sammen
  • Tøm skraldespande
  • Sluk apparater
  • Lås af
  • Lever nøgler tilbage

Du kan tilføje detaljer for hver opgave. Du kan f.eks. angive, at gæster skal komme affald i én skraldespand og papir i en anden. Du kan også skrive yderligere anmodninger såsom at grillen skal dækkes efter brug.

Vi sender gæster en automatisk påmindelse med udtjekningstidspunkt og -instruktioner dagen før udtjekning. Ligesom dine husregler kan gæster læse dine udtjekningsinstruktioner, inden de booker din bolig. Når de har tjekket ud, kan gæster fortælle dig, at de er rejst, med et enkelt tryk eller et enkelt klik.

Omtale-tags

I Airbnb's Vinteropdatering 2022 tilføjede vi muligheden for, at gæster og værter kan give mere detaljeret feedback til hinanden. Du kan både tilføje en stjernebedømmelse og angive, hvad der gik godt eller kunne være gået bedre inden for forskellige kategorier. For eksempel kan gæster vælge omtale-tagsene "altid lydhør" eller "nyttige instruktioner", hvis de giver din kommunikation fem stjerner.

Du kan nu få adgang til disse funktioner fra din tilknyttede software. Du vil kunne skrive mere detaljerede omtaler af gæster og få feedback om, hvad gæster kunne lide, og hvad der kan forbedres.

Problemer med boligen

Hvis et af dine opslag ikke følger grundreglerne for værter, kan du se en log over de seneste rejser, hvor der har været problemer med din software. Hvis en gæst for eksempel bedømmer indtjekning til to stjerner, fordi vedkommende ikke kunne komme ind, logges det her med foreslåede opdateringer til at forbedre din værtsrutine.

Opslagsproblemer, der vises her, er et resultat af lave bedømmelser, gæstefeedback til kundeservice eller værtsaflysninger. Loggen giver dig også besked, hvis dit opslag er i fare for at blive suspenderet eller fjernet.

Meddelelser om grundregler

Vi sender dig en e-mail og en push-meddelelse via din softwareudbyder, hvis et af dine opslag ikke følger grundreglerne for værter og har modtaget en advarsel eller er i fare for at blive suspenderet eller fjernet. Meddelelsen sender dig hen til loggen over opslagsproblemer, som viser, hvilke problemer der blev meldt om, og indeholder forslag til, hvordan du løser dem.

Du får også oplysninger om, hvornår et opslag kan genaktiveres efter en suspendering, samt hvordan du kan klage over fjernelse af et opslag. Du kan kun klage direkte på Airbnb.

Information om kategorier

Airbnb-kategorier hjælper gæster med at opdage millioner af unikke boliger over hele verden. Mere end 60 forskellige kategorier klassificerer boliger ud fra deres stil, beliggenhed, eller hvor tæt de ligger på en aktivitet.

Nu kan du finde ud af, hvilken Airbnb-kategori hvert af dine opslag er i, fra din software. Dette var en værternes mest efterspurgte funktioner, og den giver dig mulighed for at forstå, hvordan dine opslag vises på Airbnb.

Overensstemmelsesmeddelelser

Du får en meddelelse i din tilknyttede software, når du skal udfylde en påkrævet overensstemmelsesformular eller angive andre forretningsoplysninger. Du vil også kunne modtage beskeder i din software, hvis der er behov for yderligere oplysninger.

Vi er nødt til at indsamle og bekræfte værters forretningsoplysninger på Airbnb for at overholde lokale love. Denne opdatering giver dig mulighed for at være opmærksom på og fuldføre overensstemmelseskrav fra din software.

Antal kæledyr tilladt

I fortalte os, at I gerne ville kunne præcisere, hvor mange kæledyr I har det godt med at være vært for. Nu kan du nemt indtaste det maksimale antal kæledyr, du ønsker at byde velkommen, op til fem.

Kampagne for nyt opslag

Vi har også hørt, at I gerne ville kunne tilbyde kampagnen for nye opslag til gæster fra jeres software. Anvend automatisk kampagnen med en rabat på 20 % på dine tre første bookinger, når du opretter et nyt opslag.

Airbnb
26. mar. 2024
Var det en hjælp?