Din reservationsstatus fortæller dig, hvilket stadie din booking aktuelt er på som vært eller gæst.
Gæsten ankommer inden for 24 timer.
Der ankommer snart gæster, men ikke inden for 24 timer.
Gæsten tjekker inden for det nævnte antal dage. Det er en god ide at udskrive reservationsoplysninger og aftale indtjekning nu, hvis I ikke allerede har gjort det.
Værten kræver, at gæsten bekræfter sin identitet, inden rejseanmodningen accepteres. Gæsten har 12 timer til at gøre dette, ellers udløber anmodningen.
Gæsten har tjekket ud og har 14 dage til at skrive en omtale af sit ophold.
Rejseanmodningen blev accepteret, men gæstens betaling er ikke gennemført. Reservationen kan ikke bekræftes, før betalingen er gennemført, så vedkommende har 24 timer til at opdatere sine betalingsoplysninger. Ellers bliver reservationen annulleret, og gæsten bliver ikke opkrævet betaling.
Få flere oplysninger om reservationer, der afventer betaling.
Reservationen blev annulleret, sandsynligvis fordi:
Enten værten, gæsten eller Airbnb har annulleret en bekræftet reservation. Nogle gange kan Airbnb annullere på vegne af en vært eller gæst.
Gæsten tjekker ud inden for 24 timer.
Enten værten eller gæsten har påbegyndt en rejseændring.
Rejseanmodningen blev accepteret enten af værten eller automatisk via Øjeblikkelig booking. Airbnb har opkrævet betaling.
Gæsten er på rejsen i dette øjeblik. Fedt!
Gæsten accepterede ikke sin forhåndsgodkendte invitation til at booke inden for 24 timer efter at have modtaget den fra værten. Vedkommende kan stadig booke boligen, men skal sende en ny rejseanmodning.
Værten har inviteret gæsten til at booke de viste datoer med automatisk bekræftelse. Gæsten har 24 timer til at acceptere ved at vælge Book nu.
De datoer, du har anmodet om, er ikke længere tilgængelige. Dette kan ske af flere grunde, herunder overlappende reservationer eller en nylig opdatering af værtens kalender.
Gæsten fik et særtilbud fra værten, men accepterede det ikke inden for 24 timer.
Gæsten har afsluttet sin rejse.
Værten har afvist gæstens rejseanmodning, så gæsten bliver ikke opkrævet betaling.
Det tog enten værten eller gæsten mere end 24 timer at acceptere eller afvise anmodningen. Hvis gæsten stadig er interesseret, skal vedkommende sende en ny anmodning. Få mere at vide om afviste eller udløbne anmodninger.
Gæsten sendte en rejseanmodning, men besluttede derefter at annullere den.
Rejsen er slut, og værten har 14 dage til at skrive en omtale af gæsten.
Værten har inviteret gæsten til at booke de viste datoer til en anden pris end den angivne. Værter gør ofte dette for at tilbyde en rabat eller tilføje et ekstra beløb, f.eks. et kæledyrsgebyr, til reservationen. Gæsten har 24 timer til at acceptere ved at vælge Book nu, hvorefter reservationen automatisk accepteres.
Vores kundesupportteam har ændret rejsedetaljerne på vegne af værten eller gæsten.
Værten har afvist gæstens anmodning om at foretage ændringer af deres rejse.
Gæsten har anmodet om at ændre noget ved sin rejse. Hvis værten ikke accepterer, skal gæsten følge den oprindelige plan eller annullere.
Værten har anmodet om at ændre noget ved rejsen. Hvis gæsten ikke accepterer, skal værten følge den oprindelige plan eller annullere.
Gæsten stillede et spørgsmål til rejsen, og værten afviste det, hvilket betyder, at gæsten ikke kan sende en rejseanmodning. Dette kan skyldes en ændring i værtens tilgængelighed.
Gæsten har stillet et spørgsmål om specifikke datoer, men har endnu ikke sendt en rejseanmodning. Værter opfordres til at svare inden for 24 timer og invitere gæster til at booke, afvise eller sende gæsten et særtilbud, inden forespørgslen udløber, så de kan bevare deres svarrate.
Hvis statussen er Forespørgsel – udløber snart, kan værter kigge på kontrolpanelet I dag for finde ud af, hvor mange timer der er tilbage til at svare. Få mere at vide om, hvordan du kontakter værter.