Din reservationsstatus fortæller dig, hvordan det går som vært eller gæst.
Gæsten ankommer inden for 24 timer.
Gæsten ankommer snart, men ikke inden for 24 timer.
Gæsten tjekker ind inden for det angivne antal dage. Nu er et godt tidspunkt at udskrive reservationsoplysninger og koordinere indtjekning, hvis du ikke allerede har gjort det.
Værten kræver, at gæsten bekræfter sin identitet, før han eller hun accepterer rejseanmodningen. De har 12 timer til at gøre det, ellers udløber anmodningen.
Gæsten har tjekket ud og har 14 dage til at skrive en omtale af sit ophold.
Rejseanmodningen blev accepteret, men gæstens betaling er ikke gået igennem. Reservationen kan ikke bekræftes, før betalingen er gennemført, så de har 24 timer til at opdatere deres betalingsoplysninger. Ellers bliver reservationen annulleret, og gæsten bliver ikke opkrævet betaling.
Få mere at vide om reservationer, der afventer betaling.
Reservationen blev annulleret, sandsynligvis fordi:
Enten værten, gæsten eller Airbnb annullerede en bekræftet reservation. Nogle gange kan Airbnb annullere på vegne af en vært eller gæst.
Gæsten tjekker ud inden for 24 timer.
Enten værten eller gæsten har igangsat en ændring af rejsen.
Rejseanmodningen blev accepteret enten af værten eller automatisk via Øjeblikkelig booking. Airbnb har opkrævet betaling.
Gæsten er på sin rejse lige nu. Fedt!
Gæsten har stillet et spørgsmål om specifikke datoer, men har endnu ikke sendt en rejseanmodning. For at opretholde deres svarrate opfordres værter til at svare inden for 24 timer og invitere gæster til at booke, afvise eller sende gæsten et særtilbud, inden forespørgslen udløber.
Hvis statussen er Forespørgsel – udløber snart, kan værter tjekke deres I dag-kontrolpanel for at finde ud af, hvor mange timer de har tilbage til at svare. Få mere at vide om at kontakte værter.
Gæsten accepterede ikke den forhåndsgodkendte invitation til at booke inden for 24 timer efter at have modtaget den fra værten. De kan stadig booke boligen, men de skal sende en ny rejseanmodning.
Værten har inviteret gæsten til at booke de viste datoer med automatisk bekræftelse. Gæsten har 24 timer til at acceptere ved at vælge Book nu.
De ønskede datoer er ikke længere ledige. Dette kan ske af flere grunde, herunder reservationsoverlapning eller en nylig opdatering af værtens kalender.
Gæsten modtog et særtilbud fra værten, men accepterede det ikke inden for 24-timersvinduet.
Gæsten har afsluttet sin rejse.
Værten afviste gæstens rejseanmodning, så vedkommende bliver ikke opkrævet betaling.
Enten værten eller gæsten brugte mere end 24 timer på at acceptere eller afvise anmodningen. Hvis gæsten stadig er interesseret, skal vedkommende sende en ny anmodning. Få mere at vide om afviste eller udløbne anmodninger.
Gæsten sendte en rejseanmodning, men besluttede derefter at annullere den.
Rejsen er slut, og værten har 14 dage til at skrive en omtale af gæsten.
Værten har inviteret gæsten til at booke de viste datoer til en anden pris end den, der er angivet. Værter gør ofte dette for at tilbyde en rabat eller tilføje et ekstra beløb, f.eks. et kæledyrsgebyr, til reservationen. Gæsten har 24 timer til at acceptere ved at vælge Book nu. På det tidspunkt accepteres reservationen automatisk.
Vores kundesupportteam har ændret rejseoplysningerne på vegne af værten eller gæsten.
Værten har afvist gæstens anmodning om at ændre oplysninger om rejsen.
Gæsten har anmodet om at ændre oplysninger om sin rejse. Hvis værten ikke accepterer, skal vedkommende følge den oprindelige plan eller annullere.
Værten har anmodet om at ændre oplysninger om sin rejse. Hvis gæsten ikke accepterer, skal vedkommende følge den oprindelige plan eller annullere.
Gæsten stillede et spørgsmål om en rejse, og værten afviste det, hvilket betyder, at gæsten ikke kan sende en rejseanmodning. Dette kan skyldes en ændring i vedkommendes tilgængelighed.
Bemærk: Tidspunkterne er baseret på boligens lokale tidszone.