Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledninger

Forstå din reservationsstatus

Denne artikel er blevet oversat automatisk.

Din reservationsstatus fortæller dig, hvordan det går som vært eller gæst.

Ankommer i dag

Gæsten ankommer inden for 24 timer.

Ankommer i morgen

Gæsten ankommer snart, men ikke inden for 24 timer.

Ankommer om __ dage

Gæsten tjekker ind inden for det angivne antal dage. Nu er et godt tidspunkt at udskrive reservationsoplysninger og koordinere indtjekning, hvis du ikke allerede har gjort det.

Afventer gæstens id

Værten kræver, at gæsten bekræfter sin identitet, før han eller hun accepterer rejseanmodningen. De har 12 timer til at gøre det, ellers udløber anmodningen.

Afventer gæsteomtale

Gæsten har tjekket ud og har 14 dage til at skrive en omtale af sit ophold.

Afventer betaling

Rejseanmodningen blev accepteret, men gæstens betaling er ikke gået igennem. Reservationen kan ikke bekræftes, før betalingen er gennemført, så de har 24 timer til at opdatere deres betalingsoplysninger. Ellers bliver reservationen annulleret, og gæsten bliver ikke opkrævet betaling.

Få mere at vide om reservationer, der afventer betaling.

Annulleret

Reservationen blev annulleret, sandsynligvis fordi:

  • Gæsten bekræftede ikke sin identitet inden for 12-timers perioden
  • Deres betaling gik ikke igennem, og de opdaterede ikke deres betalingsoplysninger inden for 24 timer

Annulleret af dig/gæsten/værten/Airbnb

Enten værten, gæsten eller Airbnb annullerede en bekræftet reservation. Nogle gange kan Airbnb annullere på vegne af en vært eller gæst.

Tjekker ud i dag

Gæsten tjekker ud inden for 24 timer.

Ændring afventer

Enten værten eller gæsten har igangsat en ændring af rejsen.

Bekræftet

Rejseanmodningen blev accepteret enten af værten eller automatisk via Øjeblikkelig booking. Airbnb har opkrævet betaling.

Antal gæster i øjeblikket

Gæsten er på sin rejse lige nu. Fedt!

Forespørgsel

Gæsten har stillet et spørgsmål om specifikke datoer, men har endnu ikke sendt en rejseanmodning. For at opretholde deres svarrate opfordres værter til at svare inden for 24 timer og invitere gæster til at booke, afvise eller sende gæsten et særtilbud, inden forespørgslen udløber.

Hvis statussen er Forespørgsel – udløber snart, kan værter tjekke deres I dag-kontrolpanel for at finde ud af, hvor mange timer de har tilbage til at svare. Få mere at vide om at kontakte værter.

Invitationen er udløbet

Gæsten accepterede ikke den forhåndsgodkendte invitation til at booke inden for 24 timer efter at have modtaget den fra værten. De kan stadig booke boligen, men de skal sende en ny rejseanmodning.

Invitationen er sendt

Værten har inviteret gæsten til at booke de viste datoer med automatisk bekræftelse. Gæsten har 24 timer til at acceptere ved at vælge Book nu.

Ikke muligt

De ønskede datoer er ikke længere ledige. Dette kan ske af flere grunde, herunder reservationsoverlapning eller en nylig opdatering af værtens kalender.

Tilbuddet er udløbet

Gæsten modtog et særtilbud fra værten, men accepterede det ikke inden for 24-timersvinduet.

Tidligere gæst

Gæsten har afsluttet sin rejse.

Anmodningen blev afvist

Værten afviste gæstens rejseanmodning, så vedkommende bliver ikke opkrævet betaling.

Anmodningen er udløbet

Enten værten eller gæsten brugte mere end 24 timer på at acceptere eller afvise anmodningen. Hvis gæsten stadig er interesseret, skal vedkommende sende en ny anmodning. Få mere at vide om afviste eller udløbne anmodninger.

Anmodningen er blevet trukket tilbage

Gæsten sendte en rejseanmodning, men besluttede derefter at annullere den.

Skriv en omtale af gæsten

Rejsen er slut, og værten har 14 dage til at skrive en omtale af gæsten.

Særtilbud sendt

Værten har inviteret gæsten til at booke de viste datoer til en anden pris end den, der er angivet. Værter gør ofte dette for at tilbyde en rabat eller tilføje et ekstra beløb, f.eks. et kæledyrsgebyr, til reservationen. Gæsten har 24 timer til at acceptere ved at vælge Book nu. På det tidspunkt accepteres reservationen automatisk.

Rejsen blev ændret af Airbnb

Vores kundesupportteam har ændret rejseoplysningerne på vegne af værten eller gæsten.

Ændring af rejse blev afvist

Værten har afvist gæstens anmodning om at ændre oplysninger om rejsen.

Der er anmodet om en rejseændring

Gæsten har anmodet om at ændre oplysninger om sin rejse. Hvis værten ikke accepterer, skal vedkommende følge den oprindelige plan eller annullere.

Rejseændring sendt

Værten har anmodet om at ændre oplysninger om sin rejse. Hvis gæsten ikke accepterer, skal vedkommende følge den oprindelige plan eller annullere.

Turen blev afvist

Gæsten stillede et spørgsmål om en rejse, og værten afviste det, hvilket betyder, at gæsten ikke kan sende en rejseanmodning. Dette kan skyldes en ændring i vedkommendes tilgængelighed.

Bemærk: Tidspunkterne er baseret på boligens lokale tidszone.

Hjalp denne artikel?

Relaterede artikler

Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig