Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater
    Sådan oplyser vi gæster om rejseforsikring lige nu

    Sådan oplyser vi gæster om rejseforsikring lige nu

    Det gør vi for at hjælpe værter og øge bookingtilliden.
    Af Airbnb den 6. maj 2020
    2 minutters læsning
    Opdateret 6. maj 2020

    Højdepunkter

    • Airbnb har lanceret en ny rejseforsikringsside for gæster

    • Vi samarbejder med velrenommerede rejseforsikringsaggregatorer for at gøre det nemmere for gæster at overveje rejseforsikring

    • Vi arbejder også på at finde flere muligheder, hvis gæster bliver nødt til at annullere

    Når tingene ikke går som planlagt, kan det hjælpe at have en rejseforsikring. Når gæster køber rejseforsikring før en rejse, kan det beskytte dem mod uventede udgifter såsom annullering af rejser, nødhjælpstjenester og bortkommen eller beskadiget bagage.

    For at hjælpe værter og gæster er vi begyndt at informere gæster om værdien af rejseforsikringer – og hvor de kan købe dem. Det er blot det første af mange trin, vi foretager os for at imødegå værters bekymringer vedrørende annulleringer af deres boligbookinger.

    Det gør vi:

    Oplysning til gæster om rejseforsikring. Til gæster, der overvejer at købe rejseforsikring, har vi lanceret en rejseforsikringsside med oplysninger om de mange fordele.

    • Disse oplysninger bliver vist til alle gæster, der booker et ophold
    • Vi har også offentliggjort flere artikler i Hjælpecenteret, der omhandler ofte stillede spørgsmål, f.eks. om en rejseforsikring dækker krav i forbindelse med COVID-19

    Partnerskab med rejsebranchen. Vi samarbejder med rejseforsikringsudbydere for at finde måder, hvorpå gæster kan sammenligne tilbud og købe en rejseforsikring, der passer til deres behov.

    • Selvom individuelle behov kan variere, er der en bred vifte af fordele, som rejsende kan overveje
    • Det kan være dækning for annullering eller afbrydelse af rejser, lægeudgifter, nødhjælpstjenester og bortkommen eller beskadiget bagage samt dækning ved annullering uanset årsag.

    Find andre muligheder for værter i tilfælde af annulleringer. De næste par måneder vender vi løbende tilbage med flere svar.

    • Vi vil gerne sikre os, at værter ikke mister indtægter, når der er annulleringer forbundet med årsager, der anses for at være gæstens ansvar
    • Vi samarbejder med forsikringsbranchen om at skabe mulighed for, at gæster kan købe rejseforsikring – først i USA og Canada og derefter i andre jurisdiktioner rundt om i verden
    • Vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder gør det muligt for værter og gæster at annullere kvalificerede reservationer uden gebyrer eller sanktioner. Vi evaluerer løbende politikken for bedre at tilpasse den værternes forventninger

    Endnu en gang tak, fordi du er vært, og fordi du er en vigtig del af Airbnb-netværket. For at hjælpe værter og gæster vil vi fortsætte med at informere gæster om værdien af rejseforsikringer og andre skridt, de kan tage for at beskytte deres rejse. Føj airbnb.com/COVID til dine bogmærker, og kom snart tilbage for at se flere opdateringer.

    Alle oplysningerne er til almen orientering, og Airbnb tilbyder i øjeblikket ikke rejseforsikring eller godkender produkter eller tjenester fra rejseforsikringsselskaber, -agenter eller -mæglere.

    Oplysningerne i denne artikel kan have ændret sig siden offentliggørelsen.

    Højdepunkter

    • Airbnb har lanceret en ny rejseforsikringsside for gæster

    • Vi samarbejder med velrenommerede rejseforsikringsaggregatorer for at gøre det nemmere for gæster at overveje rejseforsikring

    • Vi arbejder også på at finde flere muligheder, hvis gæster bliver nødt til at annullere

    Airbnb
    6. maj 2020
    Var det en hjælp?