Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater

    Grundregler for gæster

    Et nyt system, der kræver, at gæster respekterer din bolig og følger Ordensreglerne.
    Af Airbnb den 16. nov. 2022
    2 minutters læsning
    Opdateret 16. nov. 2022

    Højdepunkter

    • Grundregler stiller gæster til ansvar på tre områder: renhed, kommunikation og ordensregler

    • Gentagne overtrædelser har konsekvenser for gæster

    • Afspil en særlig videobesked til værter fra CEO Brian Chesky

    I år fik 84 % af Airbnb-reservationer mellem januar og juni en femstjernet omtale. I har gjort jer store anstrengelser for at tage jer af gæster, og vi vil sørge for, at I også føler, at vi tager os af jer.

    For at sikre, at gæster respekterer jeres bolig, introducerer vi grundregler, som er nogle nye, standarder, som alle gæster skal følge. De er enkle og tydelige, og vi viser dem til alle gæster, før de booker.

    Sådan angiver du klare regler for gæster

    Grundregler kræver, at gæster respekterer din bolig, følger dine Ordensregler og svarer hurtigt, hvis der opstår problemer.

    Disse forventninger er ikke nye, men det er vores håndhævelsessystem. Grundregler går hånd i hånd med vores opdaterede omtaleprocedure, som vil indsamle flere oplysninger fra værter og gæster efter hvert ophold.

    Hvis en gæst for eksempel snavser dine tæpper til, og du indberetter problemet, enten ved at give en lav renhedsvurdering, når du skriver en ny omtale, eller ved at kontakte Netværkssupport, holder vi gæsten ansvarlig.

    Hvis gæster bryder grundreglerne, får de en advarsel første gang. Hvis problemerne fortsætter, kan de blive suspenderet eller fjernet fra Airbnb. Få flere oplysninger

    Sådan håndhæver du dine ordensregler

    Du har altid kunnet bruge ordensregler til at afstemme forventninger med gæsterne fra starten. Med grundregler vil enhver ordensregel, du vælger fra listen nedenfor, blive håndhævet med hensyn til:

    • Kæledyr
    • Begivenheder
    • Rygning
    • Vaping og e-cigaretter (nyt)
    • Tidspunkter, hvor der skal være ro (nyt)
    • Ind- og udtjekningstidspunkt (nyt)
    • Højeste antal gæster (nyt)
    • Kommerciel fotografering og filmoptagelse (nyt)

    Dine Ordensregler er nu mere fremtrædende på fire steder: på din opslagsside, på bekræftelsesskærmen, når gæster booker din bolig, og i e-mailen Pak din kuffert og i Ankomstguiden, som gæster modtager forud for deres rejse.

    Hvis du giver en gæst besked om, at vedkommende har overtrådt dine Ordensregler, og det fører til, at gæsten skriver en omtale for at hævne sig, kan du bestride den omtale med vores opdaterede omtaleprocedure.

    Bedre renhed og kommunikation

    Med grundregler gælder samme håndhævelsesprocedure for renhed og kommunikation. Du kan rapportere problemer med renhed og kommunikation i den nye omtaleproces eller kontakte Netværkssupport.

    Hvis du skriver yderligere, rimelige Ordensregler eller udtjekningsanmodninger, bliver gæsten gjort opmærksom på disse regler, inden de booker et ophold.

    Grundregler blev udviklet som et direkte resultat af din feedback. Vi håber, at du fortsat vil dele dine ideer med os.

    Få flere oplysninger om Airbnb's vinteropdatering 2022

    Oplysningerne i denne artikel kan have ændret sig siden offentliggørelsen.

    Højdepunkter

    • Grundregler stiller gæster til ansvar på tre områder: renhed, kommunikation og ordensregler

    • Gentagne overtrædelser har konsekvenser for gæster

    • Afspil en særlig videobesked til værter fra CEO Brian Chesky
    Airbnb
    16. nov. 2022
    Var det en hjælp?