Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater

    Hvad er Onlineoplevelser?

    Onlineoplevelser er direkte, interaktive videosessioner for små grupper.De tilbyder adgang til ekspertværter, onlineinteraktion og en fantastisk måde at komme i kontakt med folk over hele verden på.

    Forskellen mellem oplevelser med fysisk tilstedeværelse og onlineoplevelser

    Onlineoplevelser foregår på Zoom. Zoom er en tredjeparts cloudplatform til videokonferencer og kan bruges på stationære computere, tablets og mobilenheder.

    Kvalitetsstandarder

    Ligesom oplevelser med fysisk tilstedeværelse skal onlineoplevelser opfylde kvalitetsstandarderne.Derudover skal onlineoplevelser leve op til de supplerende krav.

    Gæsteomtaler

    Gæster har 30 dage til at skrive en omtale, efter en oplevelse slutter.De kan skrive privat feedback til deres vært og offentlig feedback til fremtidige gæster.Læs mere om, hvordan omtaler fungerer for oplevelser med fysisk tilstedeværelse og onlineoplevelser.

    Reservationsændringer

    Du kan annullere op til 7 dage inden starttidspunktet eller inden for 24 timer efter booking eller ændre en reservation, op til 72 timer inden oplevelsen begynder.Politikker vedrørende ændringer af eksisterende reservationer er de samme for både onlineoplevelser og Airbnb-oplevelser med fysisk tilstedeværelse.

    Prissætning

    Onlineoplevelser prissættes som standard per person. Gæster bør booke en plads til hver person, der deltager i oplevelsen.Hvis en vært er åben for gæster, der kun booker en plads per enhed, kan værten give gæster besked på deres oplevelsesside under Det kommer du til at lave og Sådan deltager du.

    Refusioner

    Ved onlineoplevelser er gæster berettigede til en fuld refusion, hvis der opstår tekniske problemer såsom lyd- eller videoproblemer, enten på grund af deres egne enheder eller værtens enhed. Du kan læse hele refusionspolitikken i artiklen Gæsterefusionspolitik for oplevelser.

    Løsningscenter

    Hvis du har brug for at sende eller anmode om penge eller betale for yderligere tjenester såsom at anmode om en refusion ud over an annulleringspolitik, skal du bruge Løsningscenteret.

    Fik du den hjælp, du havde brug for?
    Relaterede artikler