Ændring eller annullering af din gæsts reservation inden for 24 timer før indtjekning eller under opholdet
Nogle gange sker der uventede ting og nødsituationer i sidste øjeblik. Hvis du har brug for at ændre eller annullere en gæsts reservation, har du nogle valgmuligheder.
Reservationer bliver aktive 24 timer før indtjekning. Der vil du måske bemærke, at en reservations status ændres til "Ankommer i morgen".
Ændring af din gæsts reservation inden for 24 timer før indtjekning eller under opholdet
Du kan ændre en aktiv reservation på samme måde, som du ville ændre en kommende reservation: Du skal bare sende en anmodning om ændring af rejsen til din gæst.
Din gæst skal acceptere de ændringer, du anmoder om. Det er bedst at sende en besked til dem, der forklarer, hvorfor du ønsker ændringen.
Annullering af din gæsts reservation inden for 24 timer før indtjekning eller under opholdet
At annullere inden for 24 timer før indtjekning, eller efter en rejse er startet er en særlig situation. I det tilfælde er du nødt til at kontakte os for at få hjælp.
I begge tilfælde skal du sende en besked til din gæst med det samme for at fortælle vedkommende, hvad der foregår.
Hvilke sanktioner der kan pålægges ved annullering af en aktiv reservation
At annullere en gæsts aktive reservation er en alvorlig ting. Der vil blive pålagt sanktioner, medmindre annulleringsårsagen opfylder visse begrænsede undtagelser. Prøv at undgå det, hvis du kan.
Relaterede artikler
- Vært
Sådan annullerer en vært en booking
Du kan annullere en reservation som vært, men hvis indtjekningstidspunktet er inden for 24 timer, er det ikke sikkert, det er muligt at annu… Oversigt over Oplevelsesforsikringsprogrammet
Detaljer om denne vigtige del af AirCover til værter, som er beskyttelse fra top til tå til Airbnb-værter.Ændringer, annulleringer og refusioner for værter
Nogle gange dukker der noget op, og enten du eller din gæst må ændre planer. Her nogle nyttige oplysninger, så alt kører glat.