Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Vejledninger
Vært

Ændring eller annullering af din gæsts reservation inden for 24 timer før indtjekning eller under opholdet

Nogle gange sker der uventede ting og nødsituationer i sidste øjeblik. Hvis du har brug for at ændre eller annullere en gæsts reservation, har du nogle valgmuligheder.

Reservationer bliver aktive 24 timer før indtjekning. Der vil du måske bemærke, at en reservations status ændres til "Ankommer i morgen".

Ændring af din gæsts reservation inden for 24 timer før indtjekning eller under opholdet

Du kan ændre en aktiv reservation på samme måde, som du ville ændre en kommende reservation: Du skal bare sende en anmodning om ændring af rejsen til din gæst.

Din gæst skal acceptere de ændringer, du anmoder om. Det er bedst at sende en besked til dem, der forklarer, hvorfor du ønsker ændringen.

Annullering af din gæsts reservation inden for 24 timer før indtjekning eller under opholdet

At annullere inden for 24 timer før indtjekning, eller efter en rejse er startet er en særlig situation. I det tilfælde er du nødt til at kontakte os for at få hjælp.

I begge tilfælde skal du sende en besked til din gæst med det samme for at fortælle vedkommende, hvad der foregår.

Hvilke sanktioner der kan pålægges ved annullering af en aktiv reservation

At annullere en gæsts aktive reservation er en alvorlig ting. Der vil blive pålagt sanktioner, medmindre annulleringsårsagen opfylder visse begrænsede undtagelser. Prøv at undgå det, hvis du kan.

Hjalp denne artikel?

Relaterede artikler

Få hjælp til dine reservationer, din konto med mere.
Log ind, eller tilmeld dig