Uanset hvor du tager hen, er vi klar til at hjælpe



Har du stadig spørgsmål?
Muligheder som indtjekning uden vært eller booking af en hel bolig giver dig mulighed for at kommunikere med din vært primært via beskeder i appen. Du kan sende værten en besked når som helst, hvis der dukker noget op.
Få de seneste oplysninger om vores reaktion på COVID-19 og ressourcer til gæster, herunder opdateringer af politikker, rejserestriktioner, fleksible rejsemuligheder med mere. Få mere at vide
I de fleste tilfælde kan du løse eventuelle problemer direkte ved at sende en besked til din vært. Hvis vedkommende ikke kan hjælpe, skal du kontakte Airbnb senest 24 timer efter at have opdaget problemet. Få mere at vide
Du vil blive opkrævet betaling, så snart din reservation er bekræftet, men vi tilbageholder betalingen til din vært indtil 24 timer efter indtjekning for at give dig tid til at sikre, at alt er som forventet. Få mere at vide
Stort set alle kan være vært for et ophold eller en oplevelse. Det er gratis at tilmelde sig og dele enten din bolig eller dine færdigheder med verden. Kom i gang ved at besøge vores Værtscenter. Få mere at vide
Gå til vores Hjælpecenter for at få flere svar på dine spørgsmål. Få mere at vide