Du er kun 3 trin fra din næste smuttur
Du er kun 3 trin fra din næste smuttur
1. Gennemse
Start med at finde Overnatningssteder eller Oplevelser. Anvend filtre som hele boliger, indtjekning uden vært eller kæledyr tilladt for at indsnævre dine muligheder. Du kan også gemme favoritter på en ønskeliste.
1. Gennemse
Start med at finde Overnatningssteder eller Oplevelser. Anvend filtre som hele boliger, indtjekning uden vært eller kæledyr tilladt for at indsnævre dine muligheder. Du kan også gemme favoritter på en ønskeliste.
2. Book
Når du har fundet det, du leder efter, kan du få mere at vide om din vært, læse tidligere gæsteomtaler og få oplysninger om annulleringsmuligheder. Derefter kan du booke med et enkelt klik.
2. Book
Når du har fundet det, du leder efter, kan du få mere at vide om din vært, læse tidligere gæsteomtaler og få oplysninger om annulleringsmuligheder. Derefter kan du booke med et enkelt klik.
3. Rejs
Du er klar. Kontakt din vært via appen for at få lokale tips, råd eller stille spørgsmål. Du kan også kontakte Airbnb når som helst for yderligere support.
3. Rejs
Du er klar. Kontakt din vært via appen for at få lokale tips, råd eller stille spørgsmål. Du kan også kontakte Airbnb når som helst for yderligere support.

Uanset hvor du tager hen, er vi klar til at hjælpe

Helbred og sikkerhed har høj prioritet
Værter forpligter sig til udvidede COVID-19-rengøringsprotokoller, og boligerne vurderes i forhold til renhed.
Flere annulleringsmuligheder
Værter kan tilbyde en række fleksible annulleringsmuligheder, der tydeligt fremgår af bookingen.
Support når som helst, dag og nat
Med global kundeservice 24/7 er vi der for dig, når du har brug for hjælp.
Er du klar til at søge?
Er du klar til at søge?
Udforsk nu

Har du stadig spørgsmål?

Skal jeg møde min vært?

Muligheder som indtjekning uden vært eller booking af en hel bolig giver dig mulighed for at kommunikere med din vært primært via beskeder i appen. Du kan sende værten en besked når som helst, hvis der dukker noget op.

Få de seneste oplysninger om vores reaktion på COVID-19 og ressourcer til gæster, herunder opdateringer af politikker, rejserestriktioner, fleksible rejsemuligheder med mere. Få mere at vide

I de fleste tilfælde kan du løse eventuelle problemer direkte ved at sende en besked til din vært. Hvis vedkommende ikke kan hjælpe, skal du kontakte Airbnb senest 24 timer efter at have opdaget problemet. Få mere at vide

Du vil blive opkrævet betaling, så snart din reservation er bekræftet, men vi tilbageholder betalingen til din vært indtil 24 timer efter indtjekning for at give dig tid til at sikre, at alt er som forventet. Få mere at vide

Stort set alle kan være vært for et ophold eller en oplevelse. Det er gratis at tilmelde sig og dele enten din bolig eller dine færdigheder med verden. Kom i gang ved at besøge vores Værtscenter. Få mere at vide

Gå til vores Hjælpecenter for at få flere svar på dine spørgsmål. Få mere at vide