Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater
    Det ønsker gæsterne – og det kan du gøre ved det

    Det ønsker gæsterne – og det kan du gøre ved det

    Overvej disse fire måder at udvikle din værtsforretning på, efterhånden som folk begynder at rejse igen.
    Af Airbnb den 4. jun. 2020
    3 minutters læsning
    Opdateret 1. jul. 2020

    Højdepunkter

    • Da det er svært for alle at planlægge på forhånd lige nu, kan du overveje at tillade fleksible annulleringer og bookinger i sidste øjeblik

      • Du kan også tilbyde indtjekning uden vært og andre funktioner, der hjælper med at holde afstand

      • Fortæl om din udvidede rengøringsrutine, især hvis du følger disse retningslinjer

      Efterhånden som folk begynder at rejse igen, har vi bemærket, at nogle værter er begyndt at tænke strategisk i forhold til, hvordan de kan tilpasse sig de skiftende tider. Vi har samlet alt, hvad du har brug for at vide om at hjælpe gæster med at føle sig mere trygge ved at booke et ophold i din bolig. Her kan du se, hvad gæster søger efter lige nu:

      Bookinger i sidste øjeblik

      Da nogle rejserestriktioner stadig er gældende, er det svært at planlægge lige nu. Rejser varierer fra region til region, men for nylig er næsten en tredjedel af bookingerne foretaget inden for en uge inden rejsen.*

      • Udnyt denne tendens ved at sikre, at dine reservationsindstillinger for "Forhåndsvarsel" er indstillet til det minimum, du er tilfreds med. Du kan indstille den til 1, 2 eller 3 dages varsel
      • Det er også et godt tidspunkt at overveje at skifte til Øjeblikkelig booking, hvis du ikke har aktiveret den indstilling

      Privatliv

      Ligesom dig vil også mange andre gæster gøre en ekstra indsats for at beskytte sig selv – og de vil gerne vide, hvilke ekstra tiltag du gør. I nylige undersøgelser har de fleste tidligere og potentielle gæster fortalt os, at de ville føle sig bedre tilpas ved at bo sammen med deres familie i en bolig, der er slået op på Airbnb, end på et hotel.

      Sådan kan du tiltrække rejsende, der værdsætter privatlivets fred:

      • Sørg for at fremhæve funktioner ved din bolig, der gør det nemmere at gå i karantæne, f.eks. at have egen indgang eller være fri for naboer
      • Hvis du tilbyder eksklusive faciliteter i din bolig – f.eks. pool, boblebad, have eller udendørsområde – skal du gøre det klart, at der ikke er fælles adgang
      • Hjælp med at gøre det nemmere at holde afstand ved at tilbyde ind- og udtjekning uden vært. Gæster, der søger efter steder at bo i nærheden, filtrerer efter indtjekning uden vært, så overvej at installere en nøgleboks eller smartlås med dørkode. Husk at opdatere dit opslag med vejledning til indtjekning uden vært.
      • Minimer den personlige kontakt ved at undgå rutinemæssig vedligeholdelse under gæstens ophold

      Fleksibilitet

      De, der overvejer at rejse, ønsker forståeligt nok mere fleksibilitet i disse usikre tider. Hvis man kan ændre eller annullere en reservation, kan det måske tilskynde gæster til at booke, så husk følgende:

      • For at hjælpe med at reducere indvirkningen af COVID-19 på din værtsvirksomhed kan du overveje at opdatere din annulleringspolitik
      • Hvis du har en striks politik, kan du skifte til fleksibel eller moderat ved at ændre dine indstillinger på din Opslagsside. Du kan altid gå tilbage til din strikse annulleringspolitik, hvis du vil.
      • Airbnb hjælper værter, der tilbyder mere fleksibilitet, med et søgefilter, der viser opslag med annulleringsfleksibilitet, så gæster nemt kan finde dem, der passer bedst til deres behov

      Renhed

      Renhed er vigtigere end nogensinde før. Her er nogle måder, hvorpå du kan fortælle gæsterne om de ekstra tiltag, du gør:

      • Udvid din rengøringsrutine: For at hjælpe med at reducere spredningen af COVID-19 kan du vælge atforpligte dig til vores udvidede rengøringsprotokol, som vi har lanceret til værter i USA og er begyndt at udrulle i andre lande og regioner også. Protokollen er udviklet sammen med sundhedseksperter og er baseret på anbefalinger fra CDC (Center for Disease Control and Prevention). Hvis du har udvidet din rengøringsrutine, kan du overveje at sende dine gæster en meddelelse før deres ophold og fortælle dem det.
      • Opdater din opslagsbeskrivelse: Vi kan ikke tillade, at du hævder, at din bolig er fri for coronavirus, men du kan fortælle om dine rengøringsmetoder i din opslagsbeskrivelse. (Eksempel: "På grund af coronavirussen er vi endnu grundigere med rengøring af og fjernelse af bakterier på ofte berørte overflader mellem reservationer.")

      Vi håber, du kan bruge disse tips, når du gør dig klar til at byde gæster velkommen igen. Vi bliver ved med at dele rejsetendenser og tips, der kan hjælpe dig med at navigere i værtskabet gennem forstyrrelser forårsaget af COVID-19, så opret et bogmærke ved airbnb.com/COVID, og kig jævnligt efter opdateringer.

      *Ifølge Airbnb's bookingdata per 2. juni 2020

      Oplysningerne i denne artikel kan have ændret sig siden offentliggørelsen.

      Højdepunkter

      • Da det er svært for alle at planlægge på forhånd lige nu, kan du overveje at tillade fleksible annulleringer og bookinger i sidste øjeblik

        • Du kan også tilbyde indtjekning uden vært og andre funktioner, der hjælper med at holde afstand

        • Fortæl om din udvidede rengøringsrutine, især hvis du følger disse retningslinjer

        Airbnb
        4. jun. 2020
        Var det en hjælp?