Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.

Hjælp os med at forbedre din oplevelse

Vi bruger cookies og andre teknologier til at tilpasse indhold, afpasse annoncer og give en optimeret oplevelse. Nogle cookies er nødvendige for, at hjemmesiden kan fungere, og kan ikke slås fra. Når du accepterer, accepterer du Airbnb's cookiepolitik. Du kan opdatere dine indstillinger når som helst.

Prøv vores prissætningsværktøjer

Styr din pris ved hjælp af rabatter, kampagner og tilpassede priser.
Af Airbnb den 9. jan. 2025
Opdateret 9. jan. 2025
Prøv vores prissætningsværktøjer
Brug af din kalender
Prøv vores prissætningsværktøjer

Med Airbnb's prissætningsværktøjer kan du nemt justere din pris. Du kan finde dem i din kalender.

Værktøjer til prissætning og indstillinger for tilgængelighed fungerer ofte sammen. Hvis du vil bruge visse værktøjer, f.eks. tilbyde månedlige rabatter, skal du muligvis ændre din tilgængelighed, f.eks. tillade længerevarende ophold.

Justering af din pris

Hvis du gennemgår og justerer din pris regelmæssigt, kan det hjælpe dig med at nå dine indtjeningsmål.

Du kan når som helst redigere din basispris i dit opslags kalender. Når du trykker på nummeret for at ændre det, får du vist både gæsteprisen før skat og hvad du tjener efter værtsgebyret.

Du kan finjustere din basispris på to andre måder.

  • Tilpasset weekendpris: Du har mulighed for at tilføje en anden pris for overnatninger på fredage og lørdage. Hvis du varierer din pris baseret på hvilken nat, det er, kan det hjælpe med at maksimere antallet af bookinger.
  • Smart prissætning: Slå dette værktøj til når som helst for automatisk at justere din pris automatisk ud fra den lokale efterspørgsel. Funktionen bruger flere hundrede faktorer ved dit opslag, dit område og gæsternes adfærd. Du kan også vælge dine minimums- og maksimumpriser per nat.

Sådan tilbyder du rabatter og kampagner

En anden måde at tiltrække gæster på er at give en procentdel af basisprisen i rabat for visse typer bookinger. Der findes fire typer rabatter i dit opslags kalender.

  • Ugentligt: Rabatter på ophold, der varer syv nætter eller længere, kan hjælpe med at forbedre din søgerangering, udfylde huller i din kalender og reducere klargøringstiden mellem ophold. Gæsterne får vist en særlig henvisning til ugentlige rabatter på 10 % eller derover. Din rabatpris vises ud for din oprindelige pris, som er overstreget.
  • Månedligt: Du kan også tilbyde rabat på ophold på 28 nætter eller mere. Dette kan forlænge det gennemsnitlige opholds varighed for dine opslag og reducere klargøringstiden mellem ophold. Gæsterne får vist den samme særlige henvisning til månedlige rabatter på 10 % eller derover.
  • Early bird: Rabatter for bookinger, der foretages 1 til 24 måneder før indtjekning, kan hjælpe dig med at appellere til gæster, der planlægger i god tid. Ved early bird-rabatter på 3 % eller mere får gæsterne vist en særlig henvisning i søgeresultaterne og på din opslagsside.
  • Sidsteøjebliksrabat: Rabatter på bookinger, der foretages 1 til 28 dage før indtjekning, kan hjælpe med at få din kalender fyldt op og øge din indtjening. Ved rabatter på 10 % eller derover på din 60-dages medianpris får gæsterne vist en særlig henvisning i søgeresultaterne og på din opslagsside.

Kortfristede rabatter kan hjælpe dig med at få flere bookinger uden at ændre din basispris. Afhængig af din kvalificering kan du se op til to typer kampagner.

  • Kampagne for nyt opslag: Tilbyd 20 % rabat på dine næste tre bookinger af et nyt opslag for at hjælpe dig med at få dine første gæster og omtaler.
  • Tilpasset kampagne: Vælg dine datoer og den rabat, du vil tilbyde. Nogle krav gælder, herunder at dit opslag skal have mindst tre bookinger, hvoraf mindst én skal være foretaget inden for det seneste år, og at de datoer, du vælger, skal have været tilgængelige i mindst 28 dage. Gæsterne får vist en særlig henvisning i søgeresultaterne og på din opslagsside, når du tilbyder en rabat på 15 % eller mere.

Tilføjelse af valgfrie gebyrer

Du kan føje tre typer gebyrer til din pris. Husk, at gebyrer hæver din samlede pris og kan afholde gæster fra at booke – og dermed reducere din indtjening.

  • Rengøringsgebyr: Dette er et engangsgebyr, der hæver opholdets samlede pris og vises som et separat gebyr ved udtjekning. Du har mulighed for at fastsætte et lavere rengøringsgebyr for ophold på en til to nætter.
  • Gebyr for kæledyr: Du har mulighed for at opkræve dette gebyr per kæledyr, per nat eller per ophold. Du kan ikke opkræve et kæledyrsgebyr for et servicedyr, og gæster er ikke forpligtet til at oplyse om tilstedeværelsen af et servicedyr, før de booker. Få mere at vide om Airbnb's tilgængelighedspolitik.
  • Gebyr for ekstra gæster: Du kan opkræve et gebyr per nat for hver gæst over et vist antal. Du kan for eksempel lade seks gæster overnatte til din pris per nat, men opkræve 10 dollars ekstra per nat for hver ekstra gæst op til det maksimale antal gæster.

Du bestemmer altid selv din prissætning og andre indstillinger. Dine resultater kan variere.

Oplysningerne i denne artikel kan være blevet ændret siden offentliggørelsen.

Prøv vores prissætningsværktøjer
Brug af din kalender
Prøv vores prissætningsværktøjer
Airbnb
9. jan. 2025
Var det en hjælp?