Udtænk en enkel indtjekning, der fungerer hver gang

Dine gæster bør nemt kunne få adgang til din bolig.
Af Airbnb den 31. maj 2023
1 minuts læsning
Opdateret 31. maj 2023

Som en del af grundreglerne for værter bør du give gæster de oplysninger, de skal bruge for at få adgang til din bolig ved indtjekning og under hele opholdet. Succesfulde værter tilbyder ofte indtjekning uden vært via enheder som smartlåse, dørkoder eller nøglebokse, og de har en plan B, hvis noget går galt.

Gør det nemt at tjekke ind

Opret en simpel indtjekningsprocedure, og afprøv den for at være sikker på, at den fungerer for alle gæster hver eneste gang.

  • Brug Airbnb-appen til at føje en trinvis indtjekningsvejledning til dit opslag. Appen vil bede dig om at vise billeder af din indtjekningsproces og korte vejledende noter, som gæsterne nemt kan få adgang til.

  • Angiv din korrekte adresse og markørplacering. Hvis din bolig ligger afsides, eller der ikke er nogen telefontjeneste i nærheden, skal du sørge for at inkludere præcise anvisninger, så der ikke opstår forvirring.

  • Send indtjekningsinstrukser tre dage i forvejen. Bed gæsterne om at bekræfte modtagelsen af dem, og besvar eventuelle spørgsmål.

  • Vær tilgængelig på indtjekningstidspunktet. Hvis der skulle opstå problemer, skal gæsterne kunne kontakte dig, så I kan finde en løsning med det samme.

Udskiftning af nøgler med andre muligheder

En måde at gøre indtjekning nem på er at installere en smartlås eller en dørkode, der giver gæsterne mulighed for at låse hoveddøren op med en kode. Før hver indtjekning kan du ændre koden og sende gæsten et unikt nummer.

Dobbelttjek jævnligt, at alle systemer fungerer. Uanset om du er afhængig af enheder eller tager imod gæster personligt, er det bedst at have en nøgleboks med en ekstra nøgle.

Airbnb
31. maj 2023
Var det en hjælp?