Gå videre til indhold
    Naviger fremad for at få adgang til foreslåede resultater
    Opdatering: Annullering i henhold til vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder

    Opdatering: Annullering i henhold til vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder

    Med virkning fra 20. januar vil vores politik være mere afbalanceret mellem værter og gæster.
    Af Catherine Powell den 23. sep. 2020
    8 minutters video
    Opdateret 24. sep. 2020

    Højdepunkter

    • Vores chef for værtskab fortæller, hvordan vi ændrer, hvordan annulleringer fungerer under vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder for bedre at balancere værters og gæsters behov

    • Disse opdateringer af vores politik gælder for reservationer med indtjekning eller startdato 20. januar 2021 eller senere

    Hej alle sammen

    Jeg er Catherine, Airbnb's chef for værtskab, og jeg er klar med min fjerde Værtsopdatering. Forhåbentlig har I set mine andre Værtsopdateringsvideoer i Ressourcecentret.

    Jeg har været glad for at møde mange af jer i vores workshopsessioner i løbet af de seneste par uger. Jeg har også læst jeres kommentarer og e-mails. Et emne, der ofte nævnes, er jeres frustration over annulleringer i henhold til vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder.

    Jeg ville gerne fortælle, hvad vi gør for at gøre denne politik mere gennemsigtig – og rimelig – for værter.

    I henhold til vores eksisterende politik kan gæster annullere og få en refusion i to typer situationer:

    • uventede personlige omstændigheder såsom at blive indkaldt til jurypligt eller få et fly annulleret
    • omfattende begivenheder som et jordskælv eller en pandemi

    Vi er ved at ændre politikken for at fjerne disse personlige omstændigheder. Gæster med reservationer af ophold og Airbnb-oplevelser med indtjekning eller startdato 20. januar 2021 eller senere* er ikke længere kvalificerede til at annullere i henhold til politikken og få en refundering på grund af personlige omstændigheder.

    Denne ændring betyder, at gæster med disse personlige omstændigheder vil være underlagt din annulleringspolitik – og det er din beslutning, ikke vores, om du vil gøre en undtagelse og give en refusion.

    Vi forstår godt, at man nogle gange ikke kan være vært på grund af en uventet personlig hændelse, og vi har planer om at håndtere disse situationer, så man ikke straffes for ting, man ikke selv har kontrol over.

    Bemærk, at politikken stort set vil forblive den samme med hensyn til omfattende begivenheder, herunder fremtidige uforudsete pandemier.

    Vi ved, at I muligvis har spørgsmål om de kommende ændringer af vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder, så vi er begyndt at besvare dem i denne artikel i Ressourcecenteret. Jeg håber, at I også vil se videoen ovenfor, hvor jeg fortæller om nogle af nuancerne i den opdaterede politik og fortæller lidt mere om, hvorfor vi foretager disse ændringer.

    Tak for al den feedback, I har givet os. Jeg har allerede lært meget af at høre jeres tanker, og jeg ser frem til at møde flere af jer i vores kommende værtsworkshops.

    Du kan altid tagge mig direkte i Netværkscenteret: @Catherine-Powell. Jeg læser jeres kommentarer, selvom jeg ikke altid kan svare direkte.

    Vi har mere nyt i de kommende uger, og jeg er snart tilbage med endnu en Værtsopdatering.

    *Denne politik gælder ikke for Luxe-reservationer, der er underlagt en separat Luxe-gæsterefusionspolitik.

    Oplysningerne i denne artikel kan have ændret sig siden offentliggørelsen.

    Højdepunkter

    • Vores chef for værtskab fortæller, hvordan vi ændrer, hvordan annulleringer fungerer under vores politik vedrørende uforudsete omstændigheder for bedre at balancere værters og gæsters behov

    • Disse opdateringer af vores politik gælder for reservationer med indtjekning eller startdato 20. januar 2021 eller senere

    Catherine Powell
    23. sep. 2020
    Var det en hjælp?