Automatiser din kommunikation med disse opdateringer af indbakken
Højdepunkter
Planlagte beskeder hjælper dig med at sende oplysninger på vigtige tidspunkter
Personlige hurtige svar giver dig mulighed for at besvare spørgsmål hurtigere
Søgning og filtrering hjælper dig med hurtigt at finde beskeder
Se flere opdateringer af indbakken
Værtsindbakken har fået nyt indhold, så du sparer dyrebar tid. Den er nu op til ti gange hurtigere og har opdaterede funktioner som planlagte meddelelser og personlige hurtige svar samt søgning og filtrering, der alt sammen er designet med henblik på at strømline din kommunikation med gæster.
Sådan hjælper vi dig med at kommunikere nemmere med gæster:
Automatiser beskeder for at sikre kommunikation på vigtige tidspunkter
Hvis du svarer gæster hurtigt, hjælper det med at skabe en god gæsteoplevelse.
Du kan bruge planlagte beskeder til automatisk at sende oplysninger til gæster på vigtige tidspunkter såsom ved booking, indtjekning eller udtjekning.
Vi har også tilføjet personlige shortcodes, der automatisk indsætter oplysninger såsom en gæsts navn og indtjekningsdato. Det betyder, at du kan gå fra at planlægge beskeder, hvor der står "tak for bookingen!", til "tak for bookingen, Anna!" uden besvær.
Svar gæster med hurtige svar
Spørgsmål fra gæster som f.eks. "må jeg bede om instruktioner til din bolig?" og "hvad er wi-fi-koden?" er meget almindelige.
Derfor har vi skabt hurtige svar, der gør det hurtigt og nemt at svare på hyppige spørgsmål. Du skal blot vælge din på forhånd skrevne besked og trykke på send. Ligesom planlagte beskeder indeholder hurtige svar nu korte koder, der kan hjælpe dig med at føje et personligt præg til alle de beskeder, du sender.
"Hurtige svar giver mig tid til at skrive et godt svar – et svar, der er blevet læst korrektur på, er krystalklart, og, hvis det er relevant, tager særligt hensyn til vores gæsters behov," siger Sally, der er vært i Snoqualmie i Washington.
Find hurtigt beskeder i din indbakke
Indbakken er også mere intuitiv takket være søge- og filtreringsfunktioner, der gør det nemmere for dig at finde netop den besked, du har brug for, når du har brug for den.
Søg
Nu kan du lettere søge i indbakken efter gæstens navn, bekræftelseskode eller søgeord. Hvis du vil søge efter nøgleord, skal du blot skrive i søgefeltet – indbakken søger intelligent og forudseende efter meddelelser, mens du skriver. (Bemærk: Dit søgeord skal være stavet korrekt, ellers vil indbakken ikke kunne finde de rigtige beskeder.)
Organiser
For bedre at kunne prioritere tråde og fokusere på de mest presserende problemer først kan du også organisere dine beskeder ved at markere en meddelelse som ulæst, markere den med en stjerne eller arkivere den.
Filtrer
Når dine beskeder er markeret som ulæste eller markeret med stjerne, kan du nemt filtrere dem og finde den besked, du har brug for. Et filterikon til højre for din søgelinje hjælper dig med at filtrere efter meddelelsestype og/eller rejsefase. Filteret stjerne giver dig mulighed for at fokusere på beskeder, du har bemærket, er vigtige, mens filteret ulæst kun viser ulæste beskeder eller beskeder, du har markeret som ulæste.
Du kan også filtrere efter opslag (hvis du har mere end et) og rejsens fase, f.eks.:
- Forespørgsler eller anmodninger
- Gennemgang påkrævet
- Ind- eller udtjekning
- Før rejsen, under rejsen eller efter rejsen
En filtreret, søgbar indbakke kan gøre det nemmere for dig at finde og svare på beskeder – og holde kontakten med gæster.
Højdepunkter
Planlagte beskeder hjælper dig med at sende oplysninger på vigtige tidspunkter
Personlige hurtige svar giver dig mulighed for at besvare spørgsmål hurtigere
Søgning og filtrering hjælper dig med hurtigt at finde beskeder
Se flere opdateringer af indbakken