Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Forslag vil blive vist, efter du har indtastet noget i søgefeltet. Brug op- og ned-pilene til at gennemgå resultaterne. Brug Enter til at vælge. Hvis valget er en sætning, vil denne sætning blive indsendt som søgning. Hvis forslaget er et link, vil browseren navigere til denne side.
Dette indhold er ikke tilgængeligt på det valgte sprog, så vi har gjort det tilgængeligt på det nærmeste tilgængelige sprog i øjeblikket.

Gør dit oplevelsesopslag klar til booking

Åbn din kalender, og vælg en konkurrencedygtig pris.
Af Airbnb den 4. dec. 2025

Tillykke med, at din Airbnb-oplevelse er blevet godkendt! Når du har slået dit opslag op, er der to ting, du kan gøre for at tiltrække dine første gæster.

Åbn din kalender

Du skal konfigurere din kalender, så gæster kan booke oplevelsen. Beslut, hvor ofte du vil tilbyde aktiviteten baseret på dens varighed, din tilgængelighed og dine forretningsmål.

Start med at vælge en dag, du vil være vært, og tryk så på Planlæg en oplevelse. Vælg tidspunkt, bookingtype, pris, gruppestørrelse og andre oplysninger. Hvis du tilbyder en aktivitet ti gange eller mere om måneden, herunder mindst én weekenddag om ugen, kan det give gæster mulighed for at finde en dato og et tidspunkt, der passer dem.

Mange tilføjer op til to måneders tilgængelighed for at øge deres chancer for at blive booket. Du kan planlægge en oplevelse, du tilbyder dagligt, op til 60 dage i forvejen, og en oplevelse, du tilbyder ugentligt, op til 52 uger i forvejen.

Husk at blokere datoer, hvor du ikke kan være vært, for at undgå annulleringer. Du kan også blokere tid omkring en aktivitet til forberedelse eller oprydning.

Vælg en konkurrencedygtig pris

For mange gæster har prisen betydning, når de booker Airbnb-oplevelser. En konkurrencedygtig pris kan få dit opslag til at skille sig ud.

Start med at finde ud af, hvor meget du skal bruge til at dække dine udgifter. Derefter kan du overveje, at en lavere pris pr. person kan tiltrække flere gæster og give en højere omsætning. For eksempel:

  • 4 gæster booket til 75 USD hver = 300 USD
  • 8 gæster booket til 60 USD hver = 480 USD

Du kan også oprette en ny oplevelseskampagne for at tiltrække dine første gæster og få de første omtaler. Kampagnen giver dig mulighed for at tilbyde 5-50 % i rabat på din pris i 30 dage.

Hvis du vælger mindst 20 % rabat, vil din rabatpris blive vist i Airbnb-søgeresultater ved siden af din oprindelige pris, som er overstreget. Når tilbuddet udløber, bliver oplevelsen igen vist med den oprindelige pris.

Sådan laver du en kampagne:

  1. Gå til dit opslag, og tryk på Rediger
  2. Gå til Prisindstillinger, og tryk på Rabatter
  3. Under Særtilbud skal du gå til Ny oplevelseskampagne og trykke på Opret tilbud

Offer private bookings

You might want to offer your experience to a specific guest or group at a custom price. For example, sharing your experience with family and friends at a lower price or for free is a great way to earn your first 5-star reviews.

To create a private instance, select a date and time on your calendar, tap Edit and set the visibility to private. Copy the custom link and share it with a specific guest or group. Only guests who join the reservation can leave a review.

*Based on Airbnb Experience reservations from May 13, 2025, to July 20, 2025, in 30 cities worldwide

**Must be at least $3 USD or the local equivalent off the total price 

You control your pricing and other settings at all times. Your results may vary.

Information contained in this article may have changed since publication.

 

Airbnb
4. dec. 2025
Var det en hjælp?