Dette indhold er ikke tilgængeligt på det valgte sprog, så vi har gjort det tilgængeligt på det nærmeste tilgængelige sprog i øjeblikket.

Simple ways to delight guests during longer stays

Follow these tips to have an impact on your guests and reviews.
Af Airbnb den 28. feb. 2023
3 minutters læsning
Opdateret 28. feb. 2023

Gæster, der opholder sig hos dig i 28 nætter eller mere, har ofte andre behov end weekendgæster. At opfylde disse behov betyder, at de får en bedre rejseoplevelse – og kan give dig flere femstjernede omtaler.

For at imødekomme de gæster, der booker månedlange ophold, kan du prøve disse enkle detaljer omkring en uge efter deres ankomst.

Spørg gæster, hvad de har brug for

En måned er lang tid at undvære noget, du bruger regelmæssigt derhjemme, men bare ikke kunne tage med. Som vært kan du spørge dine gæster, om de mangler nogle basisting.

Måske kunne de tænke sig en ekstra pude eller et ekstra tæppe, en paraply eller køkkenudstyr, f.eks. en brødrister eller en blender. Din vilje til at levere disse relativt små men nyttige ting kan betyde meget for deres komfort, og du kan bruge den samme ting til fremtidige gæster.

Andrea, der er Superhost i Leavenworth, Washington, fortæller, at hun godt kan lide at holde køkkenet veludstyret under længere ophold. "Jeg sørger altid for, at mine gæster har masser af løs te, kaffe, flere forskellige kaffemaskiner og madlavningsolie og krydderier."

Tilbyd rengøring midt i opholdet

Mange gæster er glade for at få en gratis rengøring halvvejs ind i deres ophold. Det gør en stor forskel for dem, og det giver dig mulighed for at udføre let vedligeholdelse som at udskifte batterier, pærer og filtre.

Annette, der er Superhost i San Francisco, kan godt lide at sige til gæsterne: "Da du skal være her mindst en måned, kan det være, at der er noget, der kræver vores hjælp. Forsøg ikke selv at reparere noget, uanset hvor ubetydeligt det måtte virke. Kontakt os med det samme, så tager vi os af det."

Når du planlægger en rengøring midt i opholdet, er det en god ide at fortælle gæsterne, hvem der kommer ind i boligen, hvornår rengøringen påbegyndes, og hvor lang tid det sandsynligvis tager. Ved at opstille klare forventninger viser du, at du har respekt for deres privatliv og sikkerhed.

Du kan også tilbyde hyppigere service mod betaling, hvilket hjælper dit rengøringspersonale og holder din bolig ren.

Anbefal lokale tjenester

Gæster kender normalt ikke dit område så godt, som du gør. Hvis du sender dem lokale tips i en besked eller en guidebog, kan det hjælpe dem med at få mest muligt ud af deres besøg.

Udarbejd en kort liste med tjenester, som kunne være nyttige for gæster på længerevarende ophold, såsom hundeluftning, dagligvarelevering eller reparation af bærbare computere. Anbefaling af lokale forhandlere kan give dig en god kontakt til dine gæster, samtidig med at du støtter dit netværk.

Gør gæsterne opmærksomme på dine yndlingssteder, især mindre kendte steder, som de virkelig ikke bør gå glip af. Glem ikke at nævne festivaler eller andre store offentlige arrangementer, der afholdes i løbet af deres ophold.

Læg vægt på detaljerne

Hvis der er kræset om detaljerne, føler gæsterne sig værdsat. Du kan efterlade et kort ved døren med et par takkeord ("Tak for at bo hos os") og en betænksom gave:

  • En flaske lokalfremstillet vin
  • Et friskbagt brød
  • En souvenir fra området

"Jo mindre og lettere, desto bedre," siger Donna, der er Superhost i San Francisco. "Personligt foretrækker jeg noget spiseligt, så gæsterne kan bruge det med det samme, hvis de vil." Lokalt fremstillede genstande kan glæde gæster nu og her og blive et kærligt minde om dit sted, når de er rejst hjem.

Oplysningerne i denne artikel kan have ændret sig siden offentliggørelsen.
Airbnb
28. feb. 2023
Var det en hjælp?